Ofiara Polańskiego: to egoista i nędzny, stary typ

Data: 2009-10-05 02:54:34
Autor: Antenka
Ofiara Polańskiego: to egoista i nędzny, stary typ
Tygodnik "Wprost" opublikował m.in. rozmowę z Samanthą Geimer, która
jako trzynastolatka została w 1977 r. zmuszona do uprawiania seksu z
Romanem Polańskim. Na pytanie co dziś czuje w stosunku do Romana
Polańskiego, odpowiedziała: "Czas leczy rany. Początkowo myślałam o
nim jako o tym, który odebrał mi niewinność, odebrał mi spokój ducha
na wiele lat. Myślałam wtedy, że jest to arogancki egoista i nędzny
stary typ. Dziś jest dla mnie obcym człowiekiem."

( wprost)

Antenka

Data: 2009-10-05 12:54:54
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

 Pytanie tylko czy ona rzeczywiście była do czegoś zmuszana? Bo moim zdaniem to było ewidentne złapanie "jelenia" przez nią i jej matulę.

Data: 2009-10-05 12:29:25
Autor: Antenka
Ofiara Polańskiego: to egoista i nędzny, stary typ
 Pytanie tylko czy ona rzeczywiście była do czegoś zmuszana? Bo moim
zdaniem to było ewidentne złapanie "jelenia" przez nią i jej matulę.

Jadrysiu, a tego ta ja już nie wiem, czy była, czy nie była, ale to
dorosła osoba powinna być odpowiedzialna podwójnie za siebie i za
takiego niedojrzałego dzieciaka. Bo chyba mi nie powiesz, że 13-latka
jest dojrzałą ukształtowaną kobietą - fizycznie mogła być rozwinięta,
ale to sądu nie będzie interesować. W myśl prawa była osobą
niepełnoletnią.

Antenka

Data: 2009-10-05 23:06:09
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Oczywiście że tego nie powiem, ale Ty napisałaś w tytule - "ofiara Polańskiego", a ona była najprawdopodobniej ofiarą  swojej matki, wygląda na to że sam Polański tez mógł być ofiarą...

Data: 2009-10-05 14:29:04
Autor: Antenka
Ofiara Polańskiego: to egoista i nędzny, stary typ
On > Oczywiście że tego nie powiem, ale Ty napisałaś w tytule -
"ofiara
Polańskiego", a ona była najprawdopodobniej ofiarą  swojej matki,
wygląda na to że sam Polański tez mógł być ofiarą..
..

Oj Jędrek, to nie ja napisałam, tylko tak było napisane w necie - to
jest chyba przedruk z "Wprost". :-(
Nie znam zbyt dogłębnie tej sprawy - nie interesują mnie szczegóły.
Nawet jak matka tej wówczas dziewczynki  zastawiła na Polańskiego
sidła, to on jako dorsły dojrzały mężczyzna powinien był ją sprawdzić,
czy jest pełnoletnia czy też nie. Jego strata, że tego nie zrobił.

Antenka

Data: 2009-10-06 20:09:28
Autor: jadrys

.

[...]

No tak, najlepiej zrzucić wszystko na faceta :-( ...

Data: 2009-10-06 13:47:07
Autor: Antenka
On 6 Paź, 20:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

No tak, najlepiej zrzucić wszystko na faceta :-( ...

Dlatego dobrze Ci radzę Jadrysiu, nie flirtuj z małolatą, bo Cię
owinie wokół palca i kryminał. W razie czego będę Ci nosić paczki -
jestem Ci to dłużna za tę czekoladę :D.

Antenka

Data: 2009-10-07 21:00:45
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Łatwo powiedzieć, ale jak sie przed taką obronić? :-(

Data: 2009-10-07 12:24:49
Autor: Antenka
Ofiara Polańskiego: to egoista i nędzny, stary typ
Łatwo powiedzieć, ale jak sie przed taką obronić? :-(

No ja Ci nie będę tłumaczyć co masz robić ;-)

Antenka

Data: 2009-10-07 22:09:36
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Łatwo powiedzieć, ale jak sie przed taką obronić? :-(

No ja Ci nie będę tłumaczyć co masz robić ;-)

Antenka

Podejrzewam że tego to nikt mi nie wytłumaczy.. Z taka małolata to sprawa nadzwyczaj delikatna - będę chciał ją spławić, to gotowa sobie żyły podciąć, albo oskarżyć mnie o molestowanie :-(   - widmo kryminału całkiem realne. Nie odtrącę jej - kryminał pewny :-(  . Naprawę ciężko jest być atrakcyjnym mężczyzną ;-)

Data: 2009-10-07 13:35:06
Autor: Antenka
On 7 Paź, 22:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

żyły podciąć, albo oskarżyć mnie o molestowanie :-(   - widmo kryminału
całkiem realne. Nie odtrącę jej - kryminał pewny :-(  . Naprawę ciężko

Bidulek :( . Dystans, dystans i jeszcze raz dystans :D

Antenka

Data: 2009-10-05 15:13:08
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hacja0$v66$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- --
hesk to byla 13 letnia gowniara, napita i nacpana, a do tego czujaca blusa. Nie ma znaczenia co matka chciala czy tez jej corka, sprawa jest cholernie prosta. Nie bzykamy sie z 13 latkami
awe

Data: 2009-10-05 13:26:29
Autor: heÂŽsk
Ofiara Polańskiego: to egoista i nędzny, stary typ
On Mon, 5 Oct 2009 02:54:34 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

[...]

 co sie dzieje. co sie dzieje? u nas niektorzy po 50 latach
 przypominaja ze byli molestowani przez kleche a tu masz.
 skleroza "dziewczynke" dopadla. co za kraj?! zgnilizna ;o))

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Ofiara Polańskiego: to egoista i nędzny, stary typ