Ofiara Polańskiego wybacza GWAŁT. Kalifornia nie.

Data: 2017-04-26 09:14:22
Autor: A. Filip
Ofiara Polańskiego wybacza GWAŁT. Kalifornia nie.
http://www.tvn24.pl/kultura-styl,8/geimer-opowiada-sie-po-stronie-polanskiego-w-liscie,734929.html
Ofiara wstawia się za Polańskim. W ostrym liście oskarża prokuratorów
26 kwietnia 2017, 8:18
Samantha Geimer, ofiara Romana Polańskiego, która wielokrotnie
oświadczała, że wybaczyła mu gwałt, po raz kolejny zabrała głos w
sprawie reżysera. Napisała list, w którym w ostrych słowach zwróciła
się prokuratorów w Los Angeles - donoszą media. [...]

"Ziobro" szaleje w Kalifornii? ;-)

Ja głupi myślałem że *GWAŁT* to coś takiego w przypadku czego wybaczenie
przez ofiarę ma drugorzędne znaczenie.  Mam zmienić zdanie na bardziej
pasujące "męskiej szowinistycznej świni"?