Ofiara księdza chce odreagować i... dodatkowe wynagrodzenie?

Data: 2018-10-08 17:05:21
Autor: boukun
Ofiara księdza chce odreagować i... dodatkowe wynagrodzenie?
Ofiara księdza pozwie Michalkiewicza za słowa o k...ach. "Płakała, gdy to przeczytała"

Katarzyna, której sąd przyznał milion złotych zadośćuczynienia za to, że była gwałcona przez księdza, pozwie Stanisława Michalkiewicza. Publicysta Radia Maryja stwierdził, że "żadne k...wy nie są tak wysoko wynagradzane.

Michalkiewicz w felietonie opublikowanym w serwisie YouTube odniósł się do wyroku, jaki zapadł kilka dni temu. Katarzynie, która jako 13-latka była brutalnie gwałcona przez księdza Romana B. z Towarzystwa Chrystusowego dla Polonii Zagranicznej, zasądzono milion złotych odszkodowania.

"Dostać milion złotych, za to, że ktoś kiedyś wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał" - mówi na wideo zamieszczonym na YouTubie. I dodaje: "Jestem pewien, że teraz panienki, jedna przez drugą, na wyścigi będą sobie przypominać, jak to były molestowane. (...) Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa. No to żadne k...wy nie są tak wysoko wynagradzane na całym świecie, a cóż do tego nasz biedny kraj."

Katarzyna jest pod stałą opieka Fundacji "Nie lękajcie się". - Ta dziewczyna dwie minuty po tym, jak media napisały o tym nagraniu, skontaktowała się ze mną. Płakała jak to czytała. Na pewno wystąpi na drogę sądową przeciwko tej osobie, ale musi trochę odreagować proces, który dopiero co się zakończył. Przeszła bardzo, bardzo dużo i naprawdę potrzebuje spokoju. Jej życie zostało złamane i będzie się z tym zmagać do końca życia - mówi Wirtualnej Polsce Marek Lisiński.

https://wiadomosci.wp.pl/ofiara-ksiedza-pozwie-michalkiewicza-za-slowa-o-kach-plakala-gdy-to-przeczytala-6303712832276609a

Jurek
4h temu

Najgorsze w tym jest to, że nie jest to pierwszy tego typu wybryk tego pana! Firmuje on media tzw. katolickie i nikt z zawiadujących owymi mediami nigdy nie próbował wytłumaczyć temu człowiekowi co można, a czego nie można rozpowszechniać. Jest przyzwolenie na zbydlęcenie!

Data: 2018-10-08 08:16:48
Autor: japanizer
Ofiara księdza chce odreagować [Będzie drugi milion?]
On Monday, October 8, 2018 at 5:07:30 PM UTC+2, A. Filip wrote:
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
> [...]
> że była gwałcona przez księdza, pozwie Stanisława
> Michalkiewicza. Publicysta Radia Maryja stwierdził, że "żadne k...wy nie

Będzie drugi milion?

Dobrze by było, jakby sąd dokopał temu ch..... i nakazał wpłacenie miliona np. na WOŚP.

Data: 2018-10-08 17:22:19
Autor: t-1
W dniu 2018-10-08 o 17:16, japanizer@japanizer.org pisze:
On Monday, October 8, 2018 at 5:07:30 PM UTC+2, A. Filip wrote:

Będzie drugi milion?

Dobrze by było, jakby sąd dokopał temu ch..... i nakazał wpłacenie miliona np. na WOŚP.

On jednak nie ją nazwał k...
Ty jego ch... jak najbardziej.
Milion mu się należy.

Data: 2018-10-08 08:35:32
Autor: japanizer
On Monday, October 8, 2018 at 5:22:18 PM UTC+2, t-1 wrote:

> On jednak nie ją nazwał k...

Jak najbardziej to imputował.

Ty jego ch... jak najbardziej.
Milion mu się należy.

O widzisz, to będą dwa miliony, bo jeden od ciebie.

Tzw. "żelazna logika pisiora".

Data: 2018-10-08 17:32:22
Autor: boukun

Użytkownik "t-1"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ppfsn9$shf$1@node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Za chama?

boukun

Data: 2018-10-08 17:32:47
Autor: A. Filip
> [...]
> [...]

Będzie drugi milion?

Dobrze by było, jakby sąd dokopał temu ch..... i nakazał wpłacenie

Dla Michalkiewicza wpłata na WOŚP to nie byłaby _niezwykle okrutna_ kara? ;-)
AFAIK ten pierwszy milion jest ciągle nieprawomocny.  Daje góra 25% że
się w taka bardzo nadzwyczajnie wielka kara finansowa utrzyma po apelacjach.

Makiawelicznie można powiedzieć "Dostań milion w pierwszej instancji i
pożegnaj się z większością sympatii oraz współczucia".  Interpretacji
wyroku pierwszej instancji w duchu spiskowej teorii dziejów nawet już
pisać nie trzeba dla w miarę inteligentnych.

"Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana"

--
A. Filip

Data: 2018-10-09 07:49:49
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+nl93ohgo0f-ia81@wp.eu...
[...]

Idź z tym na pl.soc.prawo i tam bryluj! ;-))

--
Pajdak

Data: 2018-10-09 08:58:05
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> pisze:
[...]

A to są przepisy prawa czy społeczna/polityczna _reakcja_ na takie
stosowanie prawa?

--
A. Filip

Data: 2018-10-09 00:16:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 9 października 2018 08:58:06 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Idź z tym na pl.soc.prawo i tam bryluj! ;-))

A to są przepisy prawa czy społeczna/polityczna _reakcja_ na takie

Możesz Filipku razem z Michalkiewiczem bronić zboczeńców w sutannach i instytucji która ich ich kryła, ale wiedz że ofiary mają swoje prawa także jako obywatele. A jednym z tych praw jest obrona dobrego imienia, a drugim dochodzenie sprawiedliwości w sądzie. Odpowiedź na twoje pytanie brzmi więc: tak, takie są przepisy prawa.

--
Bruno

Data: 2018-10-09 09:44:46
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

imienia, a drugim dochodzenie sprawiedliwości w sądzie. Odpowiedź na
twoje pytanie brzmi więc: tak, takie są przepisy prawa.

Bronusiczku,
Jak _takie same_ standardy jak na księży/zakonników pedofilii będą na
nauczycieli, popów, pastorów, rabinów _a nawet wielkich filmowców_
pedofilii to mi to (z grubsza) zwisa i powiewa.  W końcu to geje
wywalczyli (także) narodowcom prawo do marszów i manifestacji bez
możliwości "braku zgody" lokalnej politycznej zamordystycznej sitwy.

Polityczne judo polega na tym by przekierować "rozpęd" oponenta
nie (tylko) tam gdzie mu pasuje, nieprawdaż?

--
A. Filip

Data: 2018-10-09 00:52:43
Autor: japanizer
On Tuesday, October 9, 2018 at 9:46:19 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

Polityczne judo polega na tym by przekierować "rozpęd" oponenta
nie (tylko) tam gdzie mu pasuje, nieprawdaż?

A to ZNP przesuwał gdzieś nauczycieli-pedofili z kraju do kraju, i z miasta do miasta? No no, czego my to od Wolaków się nie dowiemy na tej grupie...

Data: 2018-10-09 01:27:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 9 października 2018 09:52:44 UTC+2 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:

> [...]
> wywalczyli (także) narodowcom prawo do marszów i manifestacji bez
> możliwości "braku zgody" lokalnej politycznej zamordystycznej sitwy.

Dla reszty obywateli takie standardy od dawna obowiązują, tylko tego nie zauważacie. Co więcej, gdyby dyrektor szkoły czy kurator oświaty krył pedofila, to także on poniósłby konsekwencje i to nie tylko służbowe. Cienka ta wasza narracja okrutnie. Na haśle "ręce precz od księży, łapcie nauczycieli" daleko nie zajedziecie. Gówno się rozlało i takie uniki już nie działają. Nie po tym jak kolejni biskupi występują z przeprosinami i każdy mówi o kilku, a nawet kilkunastu przypadkach na swoim terenie.

--
Bruno

Data: 2018-10-09 13:26:36
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+zzwbqdp5pf-ia92@wp.eu...
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> pisze:
Idź z tym na pl.soc.prawo i tam bryluj! ;-))

A to są przepisy prawa czy społeczna/polityczna _reakcja_ na takie
stosowanie prawa?

A jak sądzisz?

--
Pajdak

Data: 2018-10-08 17:07:29
Autor: A. Filip

Data: 2018-10-09 07:48:22
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ppfrnl$128m$2gioia.aioe.org...
[...]

Może miał na myśli kogoś ze swojej rodziny?

--
Pajdak

Ofiara księdza chce odreagować i... dodatkowe wynagrodzenie?