Ofiara roweru ? - pies

Data: 2010-07-01 16:07:51
Autor: kml
Ofiara roweru ? - pies

Użytkownik "Boch" <no_spam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:i0hroc$7qp$1inews.gazeta.pl...
Dzisiaj udało mi się przejechać i prawdopodbnie zabić psa rowerem !!!!
Jadąc jak co dziennie śmieszką , nie zauważyłem małego psa (yorka) wybiegającego za przystanku prosto pod moje przednie koło - hamowanie nasąpiło dopiero po przejechaniu . Może to nie byłoby aż tak arcy ciekawe , ale ten pies był na smyczy i latał gdzie mu się podobało - włascicielka była wtym czasie zajęta rozmową z koleżanką - zauważyła swojego psa dopiero po wypadku na ścieżce rowerowej .
Ja tylko co w szoku byłem wstanie powiedzieć przepraszam , wsiadłem na rower i pojechałem dalej - a co dalej z psem to tego już nie wiem.
A wy mieliście podobne histoie i jak się zakończyły ?

Kiepska akcja, ale ja bym się winny nie czuł. Nie zrobiłeś tego specjalnie a na takiego małego, wszędziewpierniczającego się psa, kórego nie pilnuje wlaścicielka naprawdę ciężko coś poradzić. Koniec końców szkoda pieska, ale na bezmyślność właścicielki nic nie poradzisz. Szczęście w nieszczęściu, że się nie wywaliłeś albo nie wjechałeś w kogoś innego próbując ominąć psa.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Ofiara roweru ? - pies