Ofiarom kopanych DR350:

Data: 2011-02-07 07:46:03
Autor: Nikanor
Ofiarom kopanych DR350:

http://www.youtube.com/watch?v=lMJbF80G8DU

To fake? :))
--
Nikanor [DR350, SH300, Agility125]

Data: 2011-02-07 18:12:21
Autor: Norbi
Ofiarom kopanych DR350:
W dniu 2011-02-07 16:46, Nikanor pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=lMJbF80G8DU

To fake? :))
--

Nie
tlok do wymiany lub zawory nie trzymaja... :)

Sie doktoryzowalem z odpalania DR i tak latwo to nie ma :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-02-08 00:01:43
Autor: Rafa艂 Tomaszewski
Ofiarom kopanych DR350:
W dniu 2011-02-07 18:12, Norbi pisze:
Nie
tlok do wymiany lub zawory nie trzymaja... :)

my艣lisz 偶e przy podpartym zaworku by tak pi臋knie pali艂

Sie doktoryzowalem z odpalania DR i tak latwo to nie ma :)

ja widzia艂em jak kto艣 pr贸bowa艂 pom贸c ( zawodnik, t臋gi ch艂op ) akcja by艂a szybka jedna pr贸ba i odjecha艂 ze z艂aman膮 nog膮:)

pozdrawiam
rafa艂
250sxf
450exc

ps. wol臋 guzik

Data: 2011-02-08 16:56:46
Autor: Monster
Ofiarom kopanych DR350:
W dniu 2011-02-08 00:01, Rafa艂 Tomaszewski pisze:

ja widzia艂em jak kto艣 pr贸bowa艂 pom贸c ( zawodnik, t臋gi ch艂op ) akcja by艂a
szybka jedna pr贸ba i odjecha艂 ze z艂aman膮 nog膮:)
Osobi艣cie dosta艂em pi臋knie po nadgarstku w ETZ150,nie polecam r臋cznie odpala膰:-)
no i ostatnio pi臋knie nog臋 skr臋ci艂em,ze艣lizn臋艂a si臋 z kopniaka(艣nieg)i trafi艂em w grunt:-/
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-02-17 03:05:55
Autor: zbigi
Ofiarom kopanych DR350:
Rafa艂 Tomaszewski napisa艂(a):
[...]

A moze to braki w BHP lub nieprzestrzeganie procedur podejscia do odpalania daja o sobie znac? :)
Tak tylko pytam, bo na kopaniu praktycznie zupelnie sie nie znam.
--
zbigi i stopka zastepcza

Ofiarom kopanych DR350: