Oficjalne wyniki wyborów do PE. Mandaty zdobyły trzy komitety

Data: 2019-05-27 14:41:22
Autor: Lord Donald
Oficjalne wyniki wyborów do PE. Mandaty zdobyły trzy komitety
Oficjalne wyniki wyborów do PE. Mandaty zdobyły trzy komitety

  Państwowa Komisja Wyborcza podała oficjalne wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego ze wszystkich obwodowych komisji wyborczych w Polsce. Według nich komitety otrzymały: PiS - 45,38 proc.; KE - 38,47 proc.; Wiosna - 6,06 proc.; Konfederacja - 4,55 proc.; Kukiz'15 - 3,69 proc.; Lewica Razem - 1,24 proc. Frekwencja była rekordowo wysoka.

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-05-27/pkw-wyniki-glosowania-z-8603-obwodowych-komisji-wyborczych/

Srajdaczek zaciskał zaciskał, ale po tym już chyba popuści. Zasra się ze swoich kilkunastu kont. Bezlitosne są dziś dla POsrańców liczby. Nawet nie wiesz srajdaczku jak nam przykro :( Oczywiście sobie jaja robię. Może czas srajdaczku do SLD prosić o wakat trolla bo was przegonili nawet oni w tej koalicji.

Data: 2019-05-27 16:09:11
Autor: Lord Donald
W dniu 27.05.2019 o 14:41, Lord Donald pisze:
[...]

PiS: 45,56%
Koalicja Europejska: 38,3%
Wiosna: 6,04% Konfederacja: 4,55%
Kukiz'15: 3,7%
Lewica Razem: 1,24%

Oj kolejne wyniki brak litości dla srajdaczka i jego POsrańców. Z minuty na minutę coraz gorzej. A jak liczyli jedynie dresów porażka była taka łaskawa dla nich, a tu nie ma zmiłuj się.

Data: 2019-05-27 20:09:08
Autor: Pajdak
Oficjalne wyniki wyborów do PE. Ilu PiS-owcom nie udało się uciec? >80!!!
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Nie wiem kogo nazywasz srajdaczkiem bo masz ich we łbie tłumy ale to problem
twojej choroby psychicznej. Ja tam się ciesze, ze tylu trutni z PiS ucieka
do Brukseli. Kiedyś wrócą - wtedy się ich zapuszkuje! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-27 21:52:26
Autor: Lord Donald
W dniu 27.05.2019 o 20:09, Pajdak pisze:
[...]

I sugerujesz, że to wy zrobicie. Srajdaku nie łudź się ty do kraju nie wrócisz, do usranej śmierci tam będziesz szwabska dziwką, twoi POsrańcy już nie mają szans dopchać się do koryta, pogódź się z tym będzie ci łatwiej przypierdzielać tamu fryca.

Data: 2019-05-28 07:29:02
Autor: Pajdak
Ilu PiS-owcom nie udało się uciec do PE? >80!!!
[...]

Ja nic nie sugeruje. Ziobro ich POzamyka.

Srajdaku

Srajdaka to ty masz w kalesonach.

nie łudź się ty do kraju nie wrócisz,

Zechcę to wróce, zechcę to nie wrócę.
Jestem wolnym człowiekiem. Nie to co ty,
Ty musisz mieć pana.

do usranej śmierci tam będziesz szwabska dziwką,

Szwabskich dziwek to ty szukaj w swojej rodzinie POmyleńcu! ;-)))

twoi POsrańcy już nie mają szans dopchać się do koryta,

Chcesz POwiedzieć, że do koryt i złobów maja prawo tylko PiS-owcy? ;-)))

pogódź się z tym

Może POgodzę, może nie. To nie twój problem. To ty POwines się leczyć!

będzie ci łatwiej przypierdzielać tamu fryca.

Rozumiem, że masz w głowie po czybek łysiny napchanych "fryców" ale to twój
problem nie mój. Jesteś człowieku psycholem. "fryce" padły ci na mózg albo
takie POlecenia otrzymujesz z Kremla.

Jak tam "firma", kręci się? ;-)))

--
Pajdak

Oficjalne wyniki wyborów do PE. Mandaty zdobyły trzy komitety