Oficjalnie bojkotu nie ma, ale wielu polityków PiS nie zjawi się na zaprzysiężeniu prezydenta

Data: 2010-08-05 19:05:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Oficjalnie bojkotu nie ma, ale wielu polityków PiS nie zjawi się na zaprzysiężeniu prezydenta
W pi±tek Bronisław Komorowski złoży przysięgę przed Zgromadzeniem Narodowym. Posłowie PiS zbojkotuj± uroczysto¶ć?

więcej:

http://wyborcza.pl/1,75248,8218915,Oficjalnie_bojkotu_nie_ma__ale_wielu_politykow_PiS.html

Mogę się założyć, że Jaru¶ nie przyjdzie.

Data: 2010-08-05 19:17:30
Autor: :he®sk:
Oficjalnie bojkotu nie ma, ale wielu polityków PiS nie zjawi się na zaprzysiężeniu prezydenta
On Thu, 5 Aug 2010 19:05:59 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Mogę się założyć, że Jaru¶ nie przyjdzie.

 zamiast niego przyjda watahy fanatykow by "uswietnic" uroczystosc
 zachowanimi podobnymi do tych spod krzyza.

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2010-08-05 19:24:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Oficjalnie bojkotu nie ma, ale wielu polityków PiS nie zjawi się na zaprzysiężeniu prezydenta

Użytkownik ":he®sk:" <:bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jesl56dt6mo7ad4i4v7n235rtjo1kf6f5o4ax.com...
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Mogę się założyć, że Jaru¶ nie przyjdzie.

zamiast niego przyjda watahy fanatykow by "uswietnic" uroczystosc
zachowanimi podobnymi do tych spod krzyza.

Do Sejmu ich nie wpuszcz±. A przed mog±. Demokracja.

Oficjalnie bojkotu nie ma, ale wielu polityków PiS nie zjawi się na zaprzysiężeniu prezydenta