[SPAM] Og艂oszenie. Nie wchodzi膰, nie c zyta膰! chyba 偶e na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰 ...

Data: 2012-07-04 18:10:15
Autor: Cezary Daniluk
[SPAM] Og艂oszenie. Nie wchodzi膰, nie c zyta膰! chyba 偶e na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰 ...
W dniu 2012-07-04 15:44, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
Przepraszam, 偶e to tu wrzucam, ale jak to m贸wio - ton膮cy brzytwy si臋
chwyta, a ja mam sytuacj臋 do艣膰 podbramkow膮 - musz臋 to sprzeda膰, bo
przer膮banie na p贸艂 nie wchodzi w gr臋, a na sp艂acenie drugiej po艂owy mnie
nie sta膰 :(

http://totot.pl/c5sprzedam/

W skr贸cie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

Co tak szybko si臋 pozbywasz ? C5 to niewypa艂 ??

Pozdro !

Data: 2012-07-04 18:15:27
Autor: Cavallino
[SPAM] Og艂oszenie. Nie wchodzi膰, nie czyta膰! chyba 偶e na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰...

U偶ytkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jt1pt2$vtp$1@news.task.gda.pl...
[...]

Kto艣 mia艂 w膮tpliwo艣ci?
Auto bardzo fajne, ale nie zaufa艂bym 偶e nie wpu艣ci cz艂owieka w maliny naprawowe, raczej nale偶y si臋 spodziewa膰 czego艣 odwrotnego.

Data: 2012-07-04 10:36:43
Autor: frigo.adampiotrowski
[SPAM] Og硂szenie. Nie wchodzi, nie czyta! chyba 縠 na w砤sn odpowiedzialno舵...

Kto mia w眛pliwo禼i?

Ale my, Polacy, jeste秏y skrzywieni i wyczuleni wa砶i. Prawie wsz阣zie spodziewamy si wciskania kitu, a w sprzeda縴 aut to ju chyba zawsze. A mo縠 rzeczywi禼ie kole potrzebuje kasy i otwarcie opisuje auto?

Data: 2012-07-04 20:06:55
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2012-07-04 19:36, frigo.adampiotrowski@gmail.com pisze:

[...]

Kupowa go ciut ponad rok temu, praktycznie jak ja szuka砮m Mondeo ;) Wcze秐iej te szuka砮m C5, ale benzyniaka i niestety nie mog砮m znale兼 takiego jakiego chcia砮m...

Pozdrawiam !

Data: 2012-07-04 20:17:37
Autor: Axel

"Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> wrote in message news:jt1pt2$vtp$1news.task.gda.pl...

Przepraszam, 偶e to tu wrzucam, ale jak to m贸wio - ton膮cy brzytwy si臋
chwyta, a ja mam sytuacj臋 do艣膰 podbramkow膮 - musz臋 to sprzeda膰, bo
przer膮banie na p贸艂 nie wchodzi w gr臋, a na sp艂acenie drugiej po艂owy mnie
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

nie sta膰 :(
^^^^^^^^^^^^^^

http://totot.pl/c5sprzedam/

W skr贸cie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

Co tak szybko si臋 pozbywasz ? C5 to niewypa艂 ??

Czytanie ze zrozumieniem przerasta? Dla ulatwienia podkreslilem w cytacie...

--
Axel

Data: 2012-07-04 21:42:07
Autor: Arbiter
[SPAM] Og硂szenie. Nie wchodzi, nie czyta! chyba 縠 na w砤sn odpowiedzialno舵...

U縴tkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisa w wiadomo禼i news:jt1pt2

Co tak szybko si pozbywasz ? C5 to niewypa ??

przeciez pisa dlaczego.

Data: 2012-07-05 08:10:25
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2012-07-04 18:10, Cezary Daniluk pisze:

Co tak szybko si臋 pozbywasz ? C5 to niewypa艂 ??

Szczer膮 prawd臋 napisa艂em. Nie ma si臋 czym chwali膰, ale takie 偶ycie, 偶e czasem trzeba zrobi膰 podzia艂 maj膮tku :(

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicja艂y[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --

Data: 2012-07-05 09:19:51
Autor: Myjk
[SPAM] Og艂oszenie. Nie wchodzi膰, nie c zyta膰! chyba 偶e na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰 ...
Thu, 05 Jul 2012 08:10:25 +0200, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Szczer膮 prawd臋 napisa艂em. Nie ma si臋 czym chwali膰, ale takie 偶ycie, 偶e czasem trzeba zrobi膰 podzia艂 maj膮tku :(

Nie t艂umacz si臋, po prostu olej frustrat贸w...

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-05 19:41:18
Autor: Artur Ma艣l膮g
[...]

G艂owa do g贸ry - nie Ty pierwszy, nie ostatni.

[SPAM] Og艂oszenie. Nie wchodzi膰, nie c zyta膰! chyba 偶e na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰 ...