[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie czyt ać! chyba że na własną odpowiedzialność.. .

Data: 2012-07-04 15:44:27
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie czyt ać! chyba że na własną odpowiedzialność.. .
Przepraszam, że to tu wrzucam, ale jak to mówio - tonący brzytwy się chwyta, a ja mam sytuację dość podbramkową - muszę to sprzedać, bo przerąbanie na pół nie wchodzi w grę, a na spłacenie drugiej połowy mnie nie stać :(

http://totot.pl/c5sprzedam/

W skrócie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2012-07-04 17:01:25
Autor: Docent Zylber
[SPAM] Ogoszenie. Nie wchodzi, nie czyta! chyba e na wasn odpowiedzialno...
W skrcie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

Bardzo polecam, robilimy go razem z wiartek a wyglond teraz ma rewelacyjny...

ZUZU

Data: 2012-07-04 17:11:11
Autor: gzk
[SPAM] Ogoszenie. Nie wchodzi, nie czyta! chyba e na wasn odpowiedzialno...
Uytkownik "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> napisa w wiadomoci news:jt1lrq$2l1$1inews.gazeta.pl...
>W skrcie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

Bardzo polecam, robilimy go razem z wiartek a wyglond teraz ma
rewelacyjny...

ZUZU

A ten "wyglond" to gdzie zamocowany? Z tyu, z przodu?

Data: 2012-07-04 17:38:17
Autor: 'Tom N'
gzk w <news:4ff45da1$0$26686$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

U koliny!

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-04 18:10:15
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2012-07-04 15:44, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
[...]

Co tak szybko się pozbywasz ? C5 to niewypał ??

Pozdro !

Data: 2012-07-04 18:15:27
Autor: Cavallino

Użytkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jt1pt2$vtp$1@news.task.gda.pl...
[...]

Ktoś miał wątpliwości?
Auto bardzo fajne, ale nie zaufałbym że nie wpuści człowieka w maliny naprawowe, raczej należy się spodziewać czegoś odwrotnego.

Data: 2012-07-04 10:36:43
Autor: frigo.adampiotrowski
[SPAM] Ogoszenie. Nie wchodzi, nie czyta! chyba e na wasn odpowiedzialno...

Kto mia wtpliwoci?

Ale my, Polacy, jestemy skrzywieni i wyczuleni waki. Prawie wszdzie spodziewamy si wciskania kitu, a w sprzeday aut to ju chyba zawsze. A moe rzeczywicie kole potrzebuje kasy i otwarcie opisuje auto?

Data: 2012-07-04 20:06:55
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2012-07-04 19:36, frigo.adampiotrowski@gmail.com pisze:

[...]

Kupowa go ciut ponad rok temu, praktycznie jak ja szukaem Mondeo ;) Wczeniej te szukaem C5, ale benzyniaka i niestety nie mogem znale takiego jakiego chciaem...

Pozdrawiam !

Data: 2012-07-04 20:17:37
Autor: Axel

"Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> wrote in message news:jt1pt2$vtp$1news.task.gda.pl...

Przepraszam, że to tu wrzucam, ale jak to mówio - tonący brzytwy się
chwyta, a ja mam sytuację dość podbramkową - muszę to sprzedać, bo
przerąbanie na pół nie wchodzi w grę, a na spłacenie drugiej połowy mnie
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

nie stać :(
^^^^^^^^^^^^^^

http://totot.pl/c5sprzedam/

W skrócie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

Co tak szybko się pozbywasz ? C5 to niewypał ??

Czytanie ze zrozumieniem przerasta? Dla ulatwienia podkreslilem w cytacie...

--
Axel

Data: 2012-07-04 21:42:07
Autor: Arbiter
[SPAM] Ogoszenie. Nie wchodzi, nie czyta! chyba e na wasn odpowiedzialno...

Uytkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisa w wiadomoci news:jt1pt2

Co tak szybko si pozbywasz ? C5 to niewypa ??

przeciez pisa dlaczego.

Data: 2012-07-05 08:10:25
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2012-07-04 18:10, Cezary Daniluk pisze:

Co tak szybko się pozbywasz ? C5 to niewypał ??

Szczerą prawdę napisałem. Nie ma się czym chwalić, ale takie życie, że czasem trzeba zrobić podział majątku :(

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2012-07-05 09:19:51
Autor: Myjk
[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie c zytać! chyba że na własną odpowiedzialność ...
Thu, 05 Jul 2012 08:10:25 +0200, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Szczerą prawdę napisałem. Nie ma się czym chwalić, ale takie życie, że czasem trzeba zrobić podział majątku :(

Nie tłumacz się, po prostu olej frustratów...

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-05 19:41:18
Autor: Artur Maśląg
[...]

Głowa do góry - nie Ty pierwszy, nie ostatni.

Data: 2012-07-04 19:43:23
Autor: megrims
[...]

"... lakierze zrobiona ostrym przedmiotem przez jakiegoś
złego człowieka "

Eufemizmy się kolegi trzymają. To kawał chuja a nie zły człowiek :D

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-04 22:34:38
Autor: R2r
W dniu 2012-07-04 19:43, megrims pisze:
"... lakierze zrobiona ostrym przedmiotem przez jakiegoś
złego człowieka "

Eufemizmy się kolegi trzymają. To kawał chuja a nie zły człowiek :D

Też mam cały bok jednego samochodu przerysowany przez podobnego typa jakimś ostrym narzędziem. Ale czy to powód aby samemu stawać się wulgarnym? ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-07-04 23:22:50
Autor: Jasio
W dniu 2012-07-04 22:34, R2r pisze:
[...]

przecież megrims jeździ bmw, więc to na pewno dresiarz, to co się
dziwisz, że takie słownictwo.

Data: 2012-07-05 08:47:02
Autor: megrims
W dniu 2012-07-04 23:22, Jasio pisze:
[...]

Dzisiaj CL'em

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-07-04 21:21:10
Autor: bratPit
[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie czytać! chyba że na własną odpowiedzialność...

http://totot.pl/c5sprzedam/

W skrócie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

masz błąd w ogłoszeniu, ten samochód nie może mieć 234kkm, bo samochody tyle nie przejeżdżają, on na pewno ma 134kkm, ale mi to on nawet wygląda na 99kkm ;-)
a tak zupełnie poważnie, to w PL ciężko będzie sprzedać auto z takim przebiegiem,

brat

Data: 2012-07-04 22:31:25
Autor: cef
bratPit wrote:

a tak zupełnie poważnie, to w PL ciężko będzie sprzedać auto z takim
przebiegiem,

Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

Data: 2012-07-04 23:21:07
Autor: Jasio
W dniu 2012-07-04 22:31, cef pisze:
bratPit wrote:

a tak zupełnie poważnie, to w PL ciężko będzie sprzedać auto z takim
przebiegiem,

Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

w DE, tam kupi handlarz, który sprowadzi do PL jadąc tyłem i będzie
130kkm przebiegu.

Data: 2012-07-05 09:21:52
Autor: Myjk
[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie czytać! chyba że na własną odpowiedzialność...
Wed, 4 Jul 2012 22:31:25 +0200, cef
Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

W PL sprzedawać -- tylko zapłacić stówkę za skręcenie licznika. Niestety polacy lubią się trzymać pozorów, płakać będą później. :/

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-05 09:46:28
Autor: R2r
W dniu 2012-07-05 09:21, Myjk pisze:
Wed, 4 Jul 2012 22:31:25 +0200, cef

Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

W PL sprzedawać -- tylko zapłacić stówkę za skręcenie licznika.
Niestety polacy lubią się trzymać pozorów, płakać będą później. :/

Ja bym tego nie robił. Jeśli te naprawy, o których pisał krzyniem są udokumentowane, to samochód się sprzeda.
A skręcanie licznika zwłaszcza po opublikowaniu ogłoszenia z realnym przebiegiem to IMHO proszenie się o kłopoty.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-07-05 13:42:01
Autor: Myjk
[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie c zytać! chyba że na własną odpowiedzialność ...
Thu, 05 Jul 2012 09:46:28 +0200, R2r
[...]

Spoko. Chciałem tylko po raz kolejny pokreślić, że "nasi" lubią się sami robić w konia. Te 160 tkm na liczniku to ogólnie jakaś magiczna liczba. Ja mam samochody po 4-5 lat od nowości i ledwo dojeżdżam do 120 tkm i też mam kłopot żeby sprzedać -- bo mają za mało i to podejrzane jest! :/

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-05 11:25:56
Autor: cef
Myjk wrote:

Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

W PL sprzedawać -- tylko zapłacić stówkę za skręcenie licznika.
Niestety polacy lubią się trzymać pozorów, płakać będą później. :/

Bez sensu. Mam np książkę kompletną z wpisami od nowości.
To musiałbym i jeszcze i  to fałszować albo jej nie pokazać.

Data: 2012-07-05 21:18:51
Autor: bratPit
[...]

na wschód :-)
nie no, oczywiście, że auto się sprzeda, ale pokonać polską mentalność jest bardzo trudno, a przekonuje jedynie... cena (w jakimś stopniu dokumentacja, rachunki etc).

brat

Data: 2012-07-05 11:50:05
Autor: radekp@konto.pl
[SPAM] Ogoszenie. Nie wchodzi, nie czyta! chyba e na wasn odpowiedzialno...
Wed, 4 Jul 2012 21:21:10 +0200, w <jt253f$df5$1@inews.gazeta.pl>, "bratPit"
<krakus28no_spam@op.pl> napisa(-a):

> http://totot.pl/c5sprzedam/
>
> W skrcie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

masz bd w ogoszeniu, ten samochd nie moe mie 234kkm, bo samochody tyle nie przejedaj, on na pewno ma 134kkm, ale mi to on nawet wyglda na 99kkm ;-)
a tak zupenie powanie, to w PL ciko bdzie sprzeda auto z takim przebiegiem,

Ale by kupiony z przebiegiem 199kkm :)

Data: 2012-07-05 13:59:31
Autor: Kamil 'Model'
[SPAM] Ogoszenie. Nie wchodzi, nie czyta! chyba e na wasn odpowiedzialno...
W dniu 2012-07-04 15:44, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
Przepraszam, e to tu wrzucam, ale jak to mwio - toncy brzytwy si
chwyta, a ja mam sytuacj do podbramkow - musz to sprzeda, bo
przerbanie na p nie wchodzi w gr, a na spacenie drugiej poowy mnie
nie sta :(

http://totot.pl/c5sprzedam/

W skrcie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

Czemu zawsze fajne auta na sprzeda znajduj, jak ju jestem po zakupie innego...
Nie moge robi podziau majtku w lutym jak szukaem wanie czego takiego fajnego. Wtedy CeFunf fajnej nie znalazem i kupiem P307SW...

[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie czyt ać! chyba że na własną odpowiedzialność.. .