[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie czytać! chyba że na własną odpowiedzialność...

Data: 2012-07-04 21:21:10
Autor: bratPit
[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie czytać! chyba że na własną odpowiedzialność...

http://totot.pl/c5sprzedam/

W skrócie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

masz błąd w ogłoszeniu, ten samochód nie może mieć 234kkm, bo samochody tyle nie przejeżdżają, on na pewno ma 134kkm, ale mi to on nawet wygląda na 99kkm ;-)
a tak zupełnie poważnie, to w PL ciężko będzie sprzedać auto z takim przebiegiem,

brat

Data: 2012-07-04 22:31:25
Autor: cef
bratPit wrote:

a tak zupełnie poważnie, to w PL ciężko będzie sprzedać auto z takim
przebiegiem,

Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

Data: 2012-07-04 23:21:07
Autor: Jasio
W dniu 2012-07-04 22:31, cef pisze:
bratPit wrote:

a tak zupełnie poważnie, to w PL ciężko będzie sprzedać auto z takim
przebiegiem,

Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

w DE, tam kupi handlarz, który sprowadzi do PL jadąc tyłem i będzie
130kkm przebiegu.

Data: 2012-07-05 09:21:52
Autor: Myjk
[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie czytać! chyba że na własną odpowiedzialność...
Wed, 4 Jul 2012 22:31:25 +0200, cef
Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

W PL sprzedawać -- tylko zapłacić stówkę za skręcenie licznika. Niestety polacy lubią się trzymać pozorów, płakać będą później. :/

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-05 09:46:28
Autor: R2r
W dniu 2012-07-05 09:21, Myjk pisze:
Wed, 4 Jul 2012 22:31:25 +0200, cef

Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

W PL sprzedawać -- tylko zapłacić stówkę za skręcenie licznika.
Niestety polacy lubią się trzymać pozorów, płakać będą później. :/

Ja bym tego nie robił. Jeśli te naprawy, o których pisał krzyniem są udokumentowane, to samochód się sprzeda.
A skręcanie licznika zwłaszcza po opublikowaniu ogłoszenia z realnym przebiegiem to IMHO proszenie się o kłopoty.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-07-05 13:42:01
Autor: Myjk
[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie c zytać! chyba że na własną odpowiedzialność ...
Thu, 05 Jul 2012 09:46:28 +0200, R2r
[...]

Spoko. Chciałem tylko po raz kolejny pokreślić, że "nasi" lubią się sami robić w konia. Te 160 tkm na liczniku to ogólnie jakaś magiczna liczba. Ja mam samochody po 4-5 lat od nowości i ledwo dojeżdżam do 120 tkm i też mam kłopot żeby sprzedać -- bo mają za mało i to podejrzane jest! :/

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-05 11:25:56
Autor: cef
Myjk wrote:

Kurcze, to gdzie sprzedawać takie auta?

W PL sprzedawać -- tylko zapłacić stówkę za skręcenie licznika.
Niestety polacy lubią się trzymać pozorów, płakać będą później. :/

Bez sensu. Mam np książkę kompletną z wpisami od nowości.
To musiaÅ‚bym i jeszcze i  to faÅ‚szować albo jej nie pokazać.

Data: 2012-07-05 21:18:51
Autor: bratPit
[...]

na wschód :-)
nie no, oczywiście, że auto się sprzeda, ale pokonać polską mentalność jest bardzo trudno, a przekonuje jedynie... cena (w jakimś stopniu dokumentacja, rachunki etc).

brat

Data: 2012-07-05 11:50:05
Autor: radekp@konto.pl
[SPAM] Og³oszenie. Nie wchodziæ, nie czytaæ! chyba ¿e na w³asn± odpowiedzialno¶æ...
Wed, 4 Jul 2012 21:21:10 +0200, w <jt253f$df5$1@inews.gazeta.pl>, "bratPit"
<krakus28no_spam@op.pl> napisa³(-a):

> http://totot.pl/c5sprzedam/
>
> W skrócie - Citroen C5 Break 2.0HDi, 2006 r., 234kkm, cena do negocjacji.

masz b³±d w og³oszeniu, ten samochód nie mo¿e mieæ 234kkm, bo samochody tyle nie przeje¿d¿aj±, on na pewno ma 134kkm, ale mi to on nawet wygl±da na 99kkm ;-)
a tak zupe³nie powa¿nie, to w PL ciê¿ko bêdzie sprzedaæ auto z takim przebiegiem,

Ale by³ kupiony z przebiegiem 199kkm :)

[SPAM] Ogłoszenie. Nie wchodzić, nie czytać! chyba że na własną odpowiedzialność...