Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.

Data: 2012-05-15 17:13:16
Autor: $heikh el $hah
Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
W dniu 2012-05-15 13:40, kakmar pisze:
Wielki medialny sukces policji, zatrzymali trzech turystów na haykach,
na wycieczce na "7". Policzyli im sporo punków z bonusami.
Tak więc warto pamiętać żeby patrzeć co się wyprzedza i co za nami
jedzie. Zwłaszcza jak jedzie szybko.

No to do kompletu kolejny sensacyjny sukces:

"34-letni mężczyzna na drodze krajowej numer 32 wyprzedzał motorower na łuku drogi jadąc z prędkością blisko 170 km/h, a potem jeszcze bardziej przyspieszył i następny łuk pokonał już z prędkością ponad 180 km/h. Za ten "wyczyn" mężczyzna otrzymał 1 tys. zł mandatu i 11 punktów karnych.

Zielonogórscy policjanci przy pomocy wideorejestratora uwiecznili manewry kierowcy BMW. Najpierw, mężczyzna wyprzedził radiowóz z prędkością 128 km/ h. Od tego momentu jego prędkość (z każdym kilometrem większą) i sposób jazdy rejestrował policyjny sprzęt.

Później przy prędkości 167 km/h mężczyzna zdecydował się na wyprzedzenie jadącego przed nim motorowerzysty, w miejscu gdzie była linia ciągła. Potem przyspieszył do 180 km/h i w końcu został zatrzymany przez policjantów." //TVN24.pl http://kut.as/brafura

Na drogach w radiowozach tacy odważni, a piesze patrole to tylko na krakowskim rynku widuję, bo przecież strach się oddalać w ciemniejsze zakątki, nawet z bronią palną, gazem i pałką.

Psie-syny.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-15 11:08:24
Autor: Mnich
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
On 15 Maj, 17:13, "$heikh el $hah" <sheikh.el.s...@geehad.com> wrote:

Psie-syny.

Oddychaj, g³êboookoo oddychaj :))
Po kiego ch....a tak emocjonalnie do tego podchodzisz?
Jaki¶ policyjny pijarowiec sp³odzi³ dziennikarzowi gotowca coby
wykazaæ swoje mê¿ne serce i pióro i tyle.

Znam kilku sensowych policjantów, takich co to po lucku na s³u¿bie i
prywatnie. Te¿ sie wkur..j± na public erekszyn jaki polucja uprawia
kosztem swoich ludzi , którzy te¿ na chleb tyraj±. A ¿e wszêdzie
zdarzaj± siê betonowe ³by to widaæ wokó³. Nie tak dawno jaki¶ ³o¶
wrzuci³ w net film z policjantem na s³u¿bowych 2oo jak podró¿uje tak
ponad z³oty czydzie¶ci na trasie i siêm zrobi³a draka. Ch³opu
prze³o¿ony przypierdoli³ za to dzia³ê i co my¶lisz ¿e potraktuje po
czym¶ takim na drodze jakiegokolwiek kierownika wyrozumiale? Marzenie
¶ciêtej g³owy
Jedni by chcieli amerykañskim copów inni totalnych olewósów ;))
Szanuj ludzi bo ¿ycia nie stanie jak siê tak bêdziesz unosi³ a red bul
doda ci skrzyde³ :)

szeroko¶ci
pozdr
Mnich

Data: 2012-05-15 20:22:43
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-05-15 20:08, Mnich pisze:
Znam kilku sensowych policjantów, takich co to po lucku na s³u¿bie i
prywatnie.

Wiadomo, ¿e od ka¿dej regu³y i tak dalej...
Jednak odnoszê wra¿enie, ¿e statystyczny policjant ma IQ na poziomie psa wêsz±cego (lub ni¿sze). A je¶li chcieæ porozmawiaæ z nim jak ze zwyk³ym obywatelem, a nie "panem w³adz±", to lepiej w ogóle milczeæ.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-16 08:50:25
Autor: Marcin N
W dniu 2012-05-15 20:22, $heikh el $hah pisze:
[...]

Jak walisz o ponad 100 km/h szybciej od ograniczenia - to czas na rozmowê jak cz³owiek z cz³owiekiem ju¿ min±³.

Za to kilka razy zdarzy³o mi siê rozmawiaæ z operatorem suszarki po przekroczeniu o 20-30 (na motocyklu). Zawsze by³y to rozs±dne rozmowy z lud¼mi na poziomie i koñczy³y siê pouczeniem.

Data: 2012-05-16 08:59:43
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-16 08:50, Marcin N pisze:

Za to kilka razy zdarzy³o mi siê rozmawiaæ z operatorem suszarki po
przekroczeniu o 20-30 (na motocyklu). Zawsze by³y to rozs±dne rozmowy z
lud¼mi na poziomie i koñczy³y siê pouczeniem.

Przekroczenie powyzej 25km/h powinno sie konczyc odebraniem prawa jazdy! Jak w Norwegii. A za 20km powinno byc ze 3 tys pln.
Czlowiek jezdzi zgodnie z ograniczeniami, a jak kto przekracza to bydle i nie mozna z nim jak z ludziem!

pozdrawiam
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-05-16 09:10:42
Autor: Marcin N
[...]

Nie zgadzam siê z Twoim zdaniem, ale je szanujê.

Data: 2012-05-16 17:07:08
Autor: Ivam
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
U¿ytkownik "Marcin N"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jovjtg$oti$1@news.task.gda.pl...
Nie zgadzam siê z Twoim zdaniem, ale je szanujê.

ROTFL.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-16 19:40:26
Autor: Alf/red/
On 2012-05-16 17:07, Ivam wrote:
Nie zgadzam siê z Twoim zdaniem, ale je szanujê.

ROTFL.

http://pl.wikiquote.org/wiki/Wolno%C5%9B%C4%87_s%C5%82owa
cytat szósty (ten z czerwonym autorem)

--
Alf/red/

Data: 2012-05-17 17:06:33
Autor: Ivam
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
U¿ytkownik "Alf/red/"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jp0oq9$o0b$1@node2.news.atman.pl...
http://pl.wikiquote.org/wiki/Wolno%C5%9B%C4%87_s%C5%82owa
cytat szósty (ten z czerwonym autorem)

Widze, ze masz problem ze zrozumieniem mojego smiechu, to juz tlumacze - chodzilo o sarkazm, ktorego uzyl newrom, a ktorego nie zrozumial marcin. I wlasnie to mnie rozbawilo. A nie czyjes poglady czy szacunek do innego zdania.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-17 17:44:24
Autor: Marcin N
W dniu 2012-05-17 17:06, Ivam pisze:
[...]

Bo Marcin to niczego nie rozumie... A jego sarkazm Ciê nie rozbawi³? W sumie to mnie powinno rozbawiæ to, ¿e mój sarkazm Ci umkn±³. Nie przyk³adam jednak do tego ¿adnej wagi, a ju¿ na pewno nie muszê tego ¶miechu og³aszaæ na grupie.

Data: 2012-05-17 17:57:36
Autor: Ivam
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
U¿ytkownik "Marcin N"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jp36cj$9us$1@news.task.gda.pl...
Bo Marcin to niczego nie rozumie...

Ty to powiedziales.

A jego sarkazm Ciê nie rozbawi³?

Pozwole sobie na cytat (nie wiem z kogo, ale to nie moje slowa):
"A bo to wiadomo kiedy glupi zartuje?"

Sarkazm ma to do siebie, ze trzeba go uzyc tak, zeby znaczna wiekszosc zrozumiala.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-17 18:29:06
Autor: Marcin N
W dniu 2012-05-17 17:57, Ivam pisze:
[...]

Prawda. Znaczna wiêkszo¶æ zrozumia³a.

Powiedz mi jedno: czym siê kierujesz u¿ywaj±c tych inwektyw? Znamy siê? Rozmawiali¶my kiedy¶? Id¼ siê wyzywaæ z kolegami, je¶li taki macie zwyczaj.

Od dzisiaj mo¿esz mi siê nie k³aniaæ.

Data: 2012-05-17 20:57:28
Autor: Ivam
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
U¿ytkownik "Marcin N"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jp390c$g29$1@news.task.gda.pl...
Powiedz mi jedno: czym siê kierujesz u¿ywaj±c tych inwektyw? Znamy siê?

Jakich inwektyw? Ani jednej wobec Ciebie nie uzylem.

Chyba, ze zadzialala zasada "uderz w stol, nozyce sie odezwa".

Niezrozumienie czegos to nie wstyd, ale obraza i wysuwanie bezpodstawnych zarzutow - powinny byc.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-17 19:46:22
Autor: Piotr Rezmer
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja. [NTG]
Ivam pisze:

Pozwole sobie na cytat (nie wiem z kogo, ale to nie moje slowa):
"A bo to wiadomo kiedy glupi zartuje?"

Kabaret Moralnego Niepokoju. Quiz telewizyjny z udzia³em bibliotekarza.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-05-18 00:24:06
Autor: Roman Niewiarowski
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
W dniu 2012-05-17 17:06, Ivam pisze:

chodzilo o sarkazm, ktorego uzyl newrom,

To sa pomowienia i zle ludzkie jenzyki (sic!).

pozdr
newrom

Data: 2012-05-16 09:21:38
Autor: Kuczu
[...]

Nie wkrecaj Romek chlopaka bo oszaleje do reszty.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-16 09:22:17
Autor: Marcin N
W dniu 2012-05-16 09:21, Kuczu pisze:
[...]

Ju¿ tak mnie nie broñ, jak ojciec rodzony.

Data: 2012-05-16 10:21:54
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-16 09:22, Marcin N pisze:

Ju¿ tak mnie nie broñ, jak ojciec rodzony.

ROTFL. Ty serio masz klopociki z czytaniem ze zrozumieniem.

Data: 2012-05-16 10:29:04
Autor: Marcin N
W dniu 2012-05-16 10:21, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-16 09:22, Marcin N pisze:

Ju¿ tak mnie nie broñ, jak ojciec rodzony.

ROTFL. Ty serio masz klopociki z czytaniem ze zrozumieniem.

Serio tarza³e¶ siê ze ¶miechu po pod³odze? Nastêpnym razem koniecznie zapodaj jaki¶ film do jutuba.

Data: 2012-05-16 11:36:30
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-16 10:29, Marcin N pisze:

Serio tarza³e¶ siê ze ¶miechu po pod³odze?

tak

Nastêpnym razem koniecznie zapodaj jaki¶ film do jutuba.

Od youtube i newsow z onetu czy innego tvn24 sa tutaj inni, na przyklad Ty.

Data: 2012-05-16 09:48:38
Autor: Roman Niewiarowski
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
W dniu 2012-05-16 09:21, Kuczu pisze:

Nie wkrecaj Romek chlopaka bo oszaleje do reszty.

Skad u Ciebie niechec do szalonych kolegow ? ;)
A robie se podsmiechujki bo pieknie usprawiedliwia swoje +30 ale czyjes +100 chce tepic. Tak troche w ciazy :)
No ale to taka norma, jak ja lamie to jest ok bo wiem gdzie mozna i robie to bezpiecznie, ale inni to nie wiedza i jak ja jade +30 to inni tez tak musza....

pozdr
newrom

Data: 2012-05-16 10:02:28
Autor: Marcin N
[...]

Przejrza³e¶ mnie na wylot.
Nigdzie jednak nie pisa³em o 30+.
Poza tym - zawsze przyjmowa³em karê. Jak przekraczasz i ciê z³api± - nie ma nic gorszego ni¿ jêczeæ i braæ policjanta na lito¶æ. Policja sama uznawa³a, ¿e szkodliwo¶æ moich przekroczeñ by³a niska i wystarczy pouczenie.

A przekroczenie o 20 na czterdziestce przy dzieciakach wychodz±cych ze szko³y - têpiê tak samo jak o 100 na DK.

Data: 2012-05-16 10:14:42
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-16 10:02, Marcin N pisze:

Nigdzie jednak nie pisa³em o 30+.

Nie 30+ tylko +30. Czyli dodajesz trzydziesci, a nie trzydziesci i wiecej.

Jak przekraczasz i ciê z³api± - nie  ma nic gorszego ni¿ jêczeæ i braæ policjanta na lito¶æ.

Nigdy tego nie robilem, dostalem w zyciu tylko 2 mandaty (jeden na 200tys zl, a drugi 200zl w korunkach). Moze po prostu litosc ich bierze jak mnie widza i bez jeczenia odpuszczaja?

A przekroczenie o 20 na czterdziestce przy dzieciakach wychodz±cych ze
szko³y - têpiê tak samo jak o 100 na DK.

3 ostrzegawcze w potylice czy pozwalasz przed egzekucja spojrzec sobie w oczy i zajarac szluga ? :)

pozdr
newrom

Data: 2012-05-16 10:27:59
Autor: Marcin N
[...]

Zale¿y od pory dnia. Nie znoszê widoku krwi przed ¶niadaniem.

Data: 2012-05-16 10:38:02
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-16 10:27, Marcin N pisze:

Zale¿y od pory dnia. Nie znoszê widoku krwi przed ¶niadaniem.

A zapach napalmu o poranku?

pozdrawiam
newrom

Data: 2012-05-16 11:18:35
Autor: AZ
On 05/16/2012 08:50 AM, Marcin N wrote:

Jak walisz o ponad 100 km/h szybciej od ograniczenia - to czas na
rozmowê jak cz³owiek z cz³owiekiem ju¿ min±³.

To mo¿na ³amaæ prawo letko i mocno?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-16 14:27:18
Autor: AZ
On 05/16/2012 11:38 AM, Marcin N wrote:
To mo¿na ³amaæ prawo letko i mocno?

To Ciê dziwi?

W dyskusji z Tob± ju¿ mnie nic nie zdziwi. Przynajmniej mo¿na siê po¶miaæ.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-16 16:19:21
Autor: Marcin N
W dniu 2012-05-16 14:27, AZ pisze:
On 05/16/2012 11:38 AM, Marcin N wrote:
To mo¿na ³amaæ prawo letko i mocno?

To Ciê dziwi?

W dyskusji z Tob± ju¿ mnie nic nie zdziwi. Przynajmniej mo¿na siê po¶miaæ.

No i jak mam powa¿nie traktowaæ ludzi, którzy skupiaj± siê ca³y czas na osobistych wycieczkach... A by³ moment, ¿e zaczyna³em Ciê lubiæ.

Ale nic to, ¿ó³wik na zgodê.

Data: 2012-05-15 21:29:52
Autor: Akarm
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
U¿ytkownik "Mnich" napisa³:
Znam kilku sensowych policjantów, takich co to po lucku na s³u¿bie i prywatnie.

O co chodzi z tymi luckami? Chyba ju¿ nie nad±¿am za m³odzie¿±... :(

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-05-15 19:42:57
Autor: Mnich
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
On 15 Maj, 21:29, "Akarm" <akarmU...@wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "Mnich" napisa³:

> Znam kilku sensowych policjantów, takich co to po lucku na s³u¿bie i
> prywatnie.

O co chodzi z tymi luckami?

Bo nie mósis sprawcaæ klasuwek dzieciorom w fieku potstafufkowym

Chyba ju¿ nie nad±¿am za m³odzie¿±... :(

Akurat, jak¿e¶ opanowa³ emotki w wypowiedziach to musisz byæ kuuul -
ju no³?

IMHO NTG, a poza tym  przypierdoli³e¶ siê do jednego wyrazu z jak±¶
dziwaczn± supozycj± w tle; ale nie Ty jeden i dlatego Ci wybaczam:)))

pozdr
Mnich

PS -

Data: 2012-05-16 08:25:33
Autor: Glub
Ogórek na dzi¶, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
On Tue, 15 May 2012 21:29:52 +0200, "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "Mnich" napisa³:
> Znam kilku sensowych policjantów, takich co to po lucku na
s³u¿bie i
> prywatnie.

O co chodzi z tymi luckami? Chyba ju¿ nie nad±¿am za m³odzie¿±... :(

Sie mi wydaje ze chodzi o miasto, miasto £uck. Ale kontekstu nie ³apiê

--
Glub,
przerosnieta wrotka SW-T400

Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.