Ogórkowa dyskusja

Data: 2012-12-29 11:09:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Ogórkowa dyskusja
Przy okazji tzw. świąt tzw. bożego narodzenia, rozgorzała w sumie marginalna dyskusja, gdzie w końcu narodził się ten Jezus? Szable skrzyżowali profesor Tadeusz Bartoś, filozof i publicysta, były zakonnik i dominikanin, oraz aktualny zakonnik i jezuita Krzysztof Mądel.

Wedle Bartosia kolega Jezus urodził się nie w Betlejem jak powszechnie i błędnie się sądzi, a w Nazarecie. Z kolei jezuita Mądel twierdzi, że było wręcz przeciwnie, czyli broni Betlejem jako miejsca uświęconego w tej bajce. Jeśli mam być szczery i wybierać, to raczej wierzę Bartosiowi, bo to profesor o solidnej wiedzy i umysłowo mocno niezależny. Tego Mądela (czy jak mu tam) nie znam i nic o nim nie wiem. Natomiast sam fakt, że jest tradycyjnie zakutym jezuitą i zakonnikiem zwyczajowo ślepym i głuchym, zdecydowanie go wyklucza. Z założenia bowiem Mądelowi nie zależy na rozwikłaniu bajki, a jedynie na jej utrwalaniu jako źródle bezrefleksyjnej wiedzy.

A w ogóle, to zasadnicze pytanie jest takie: kogo dzisiaj do kurwy nedzy obchodzi gdzie (i czy w ogóle) dwa tysiące lat temu urodził się jakiś nawiedzony koleś? Jak panowie zakonnicy mają z tym problem, to niechaj idą do najbliższej knajpy, zamówią flaszkę albo i dwie i niech sobie dyskutują o Betlejem i Nazarecie do usranej śmierci. Niechaj tylko nie zawracają nam dupy publiczną dyskusją o niczym.

http://tiny.pl/hk3b8

Data: 2012-12-29 11:51:02
Autor: T.
Ogórkowa dyskusja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50dec162$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co dla Ciebie jest ważne? Tylko kurwy i nędza?
T.

Data: 2012-12-29 11:58:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Ogórkowa dyskusja

Użytkownik "T." <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:50decb19$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Gratuluję poziomu intelektualnego. Z całego tekstu wyłuskałeś tylko kurwę i nędzę. Tylko te słowa i określenia były dla ciebie zrozumiałe i do przyjęcia.

rozczarowany

Data: 2012-12-29 18:21:25
Autor: pluton_
Ogórkowa dyskusja

> A co dla Ciebie jest wa¿ne? Tylko kurwy i nêdza?

Gratulujê poziomu intelektualnego. Z ca³ego tekstu wy³uska³e¶ tylko kurwê
nêdzê. Tylko te s³owa i okre¶lenia by³y dla ciebie zrozumia³e i do
przyjêcia.

Co sie czepiasz, celnie cie podsumowal.

Nullification

Data: 2012-12-29 22:59:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Ogórkowa dyskusja
T. wrote:

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:50dec162$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
Przy okazji tzw. ¶wi±t tzw. bo¿ego narodzenia, rozgorza³a w sumie
marginalna dyskusja, gdzie w koñcu narodzi³ siê ten Jezus? Szable
skrzy¿owali profesor Tadeusz Barto¶, filozof i publicysta, by³y zakonnik
i dominikanin, oraz aktualny zakonnik i jezuita Krzysztof M±del.

Wedle Bartosia kolega Jezus urodzi³ siê nie w Betlejem jak powszechnie i
b³êdnie siê s±dzi, a w Nazarecie. Z kolei jezuita M±del twierdzi, ¿e by³o
wrêcz przeciwnie, czyli broni Betlejem jako miejsca u¶wiêconego w tej
bajce. Je¶li mam byæ szczery i wybieraæ, to raczej wierzê Bartosiowi, bo
to profesor o solidnej wiedzy i umys³owo mocno niezale¿ny. Tego M±dela
(czy jak mu tam) nie znam i nic o nim nie wiem. Natomiast sam fakt, ¿e
jest tradycyjnie zakutym jezuit± i zakonnikiem zwyczajowo ¶lepym i
g³uchym, zdecydowanie go wyklucza. Z za³o¿enia bowiem M±delowi nie zale¿y
na rozwik³aniu bajki, a jedynie na jej utrwalaniu jako ¼ródle
[...]

Maryny wa¿ne som stra¶nie...!

- mo¿no sem do wilgotnych i cieplu¶kich sparek powtykaæ....

A nendza...
- chmmmm..., dockej jesce troskem, to nied³ugo jom pocujes, jak robotem utracis....

Data: 2012-12-29 12:05:56
Autor: leszek niewiadomski
Ogórkowa dyskusja
Am 29.12.2012 11:09, schrieb Bogdan Idzikowski:
Przy okazji tzw. świąt tzw. bożego narodzenia, rozgorzała w sumie
marginalna dyskusja, gdzie w końcu narodził się ten Jezus? Szable
skrzyżowali profesor Tadeusz Bartoś, filozof i publicysta, były zakonnik
i dominikanin, oraz aktualny zakonnik i jezuita Krzysztof MÄ…del.

[...]

nawiedzony koleÅ›? Jak panowie zakonnicy majÄ… z tym problem, to niechaj
idą do najbliższej knajpy, zamówią flaszkę albo i dwie i niech sobie
dyskutują o Betlejem i Nazarecie do usranej śmierci. Niechaj tylko nie
zawracajÄ… nam dupy publicznÄ… dyskusjÄ… o niczym.

http://tiny.pl/hk3b8

U nas 25.12. lecial w ZDF program dokumentalny o narodzinach Jezusa, w ktorym obalano legendy biblijne, ze np. Jezus urodzil sie w Betlejem, byl jedynakiem, matka byla dziewica, kto byl ojcem, co bylo z "3 krolami", "gwiazda betlejemska", "szopka" itd. Nie ma co krzyzowac szabli, lecz obejrzec to:
http://www.zdf.de/ZDFmediathek#/beitrag/video/1795664/Das-Geheimnis-der-Geburt-Jesu
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-12-29 22:56:02
Autor: Polok_Prawdziwy
Ogórkowa dyskusja
leszek niewiadomski wrote:

[...]

Cheba niezrozumio³e¶ tego IDZIKA...

- nopseca ³on godo POJAKIHUJ deskutowaæ ³otych PIERDO£ACH...!?

Acy polcko TV, cy miemiecko, to syæko wsioruwno, tematu nima...!

Data: 2012-12-30 12:06:08
Autor: mkarwan
Ogórkowa dyskusja
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50dec162$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisał revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwiÄ…zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Ogórkowa dyskusja