Ogórkowa jest dobra.

Data: 2015-01-20 13:00:33
Autor: Lord Donald
Ogórkowa jest dobra.
Madzia na prezydenta bo jest wszystkim czego Polacy potrzebują, zaspokaja potrzeby polityczne, estetyczne, intelektualne, a co u niektórych nawet i kulinarne.

Data: 2015-01-20 16:15:41
Autor: Alex
Ogórkowa jest dobra.

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9lg0v$20q$1@speranza.aioe.org...
Madzia na prezydenta bo jest wszystkim czego Polacy potrzebują, zaspokaja potrzeby polityczne, estetyczne, intelektualne, a co u niektórych nawet i kulinarne.

Madzia powiadasz? Często trzepiesz wacka?

Alex

Data: 2015-01-20 07:43:29
Autor: Stachu Chebel
Ogórkowa jest dobra.
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 16:16:07 UTC+1 u¿ytkownik Alex napisa³:

Madzia powiadasz? Czêsto trzepiesz wacka?

Alex

Boszsz...  Jake¶ siê uchowa³? Przeca nie ma ju¿ budek z piwem.

Data: 2015-01-20 16:43:19
Autor: Lord Donald
Ogórkowa jest dobra.
Widać masz z tym problem, skoro ciągle o tym myślisz, wszystkie twoje posty mają jednolita tematykę, znajdź sobie kobietę to ci przejdzie.

Data: 2015-01-20 17:21:41
Autor: Marek Woydak
Ogórkowa jest dobra.
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:m9lg0v$20q$1speranza.aioe.org...
Madzia na prezydenta bo jest wszystkim czego Polacy potrzebują, zaspokaja potrzeby polityczne, estetyczne, intelektualne, a co u niektórych nawet i kulinarne.

Moja dziewczyna też dobrze pitrasi, zaspokaja moje potrzeby nie tylko polityczne. Idealna na prezydenta? ;-)

MW

Data: 2015-01-20 13:50:26
Autor: Marek
Ogórkowa jest dobra.
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 17:32:18 UTC+1 u¿ytkownik Marek Woydak napisa³:
U¿ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:m9lg0v$20q$1speranza.aioe.org...
> Madzia na prezydenta bo jest wszystkim czego Polacy potrzebuj±, zaspokaja > potrzeby polityczne, estetyczne, intelektualne, a co u niektórych nawet i > kulinarne.

Moja dziewczyna te¿ dobrze pitrasi, zaspokaja moje potrzeby nie tylko polityczne. Idealna na prezydenta? ;-)

MW

Kwasniewski powiedzial,ze "szkoda Oli", jesliby miala kandydowac.
Tobie , twojej nie szkoda ?

Data: 2015-01-20 18:19:35
Autor: El Comandante
Ogórkowa jest dobra.
[...]