{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy

Data: 2009-11-26 00:02:22
Autor: serak
{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy
pieniądze osobno (odpada kwestia machlojek z mojej strony ;)
Niby wszystko ok, ale jakieś to takie...

Data: 2009-11-26 10:48:28
Autor: Michał
serak <serak@poczta.onet.pl> napisał(a):
> pieni=B1dze osobno (odpada kwestia machlojek z mojej strony ;)
Niby wszystko ok, ale jakie=B6 to takie...

Jakie?

Data: 2009-11-26 04:45:03
Autor: serak
{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy
Jakie?
Sorry, wszystko gra. Sam Skalniak zachęca do tworzenia spółdzielni:
"Warto przyjść na zakupy z przyjaciółmi, bo zbierając się w większą
grupę możecie otrzymać nawet 33% rabatu na dowolny produkt. "

Data: 2009-11-26 05:05:53
Autor: serak
{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy
Jakie?
Jezeli ktoś mi oferuje promocje na poziomie 33% to mam wrażenie, że
musi pracować na niezłej marży, czyli mnie po prostu na co dzień kroi.

Data: 2009-11-26 16:26:43
Autor: Zbynek Ltd.
serak napisał(a) :
Jakie?
Jezeli ktoś mi oferuje promocje na poziomie 33% to mam wrażenie, że
musi pracować na niezłej marży, czyli mnie po prostu na co dzień kroi.

Ja zrozumiałem, że masz coś przeciw propozycji Michała. On pewnie też.
Oczywiście, że nas kroją. Rok temu w II połowie grudnia był
wysokościomierz za ok. 500 zł. W promocji. Cena nominalna ok. 1000.
Za długo się zastanawiałem i mi przeszło koło nosa. Stąd pamiętam
tak dobrze :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-11-26 17:07:22
Autor: Michał
{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promocji na zakupy
Tak jak pisze Zbyszek miałem wrażenie, że stwierdzenie seraka co do machlojek tyczy się mojej osoby, a przecież wyraźnie zaznaczyłem, że żadne pieniądze osoby która chciałby się przyłączyć do promocji nie przechodzą przez moje ręce, konto itd

Nie jestem także w ten czy inny sposób opłacany przez Skalnika za zamieszczanie reklam pod przykrywka ogłoszeń.W tym roku (nie wiem jak to było wcześniej) podobna promocje zorganizował Polarsport, ale że tego co szukam nie mają to nie wspominałem o tym. Zresztą większość, która czyta to forum i tak pewnie wie o większości promocji organizowanych przez sklepy turystyczne.

Z całą pewnością jesteśmy rżnięci na marżach (100% - 200% niekoniecznie piszę tutaj o branży turystycznej :(, ale skoro tak jest to chyba fajnie zebrać się w kilka osób i mieć towar o te ok 33% tańszy. Prawda? Szczególnie, że chyba Skalnik organizuje takie promocje listopadowe od kilku lat, więc co roku masz okazję parę stówek z promocji wydać na urlop.

Poza tym jak pisze Przemek, choć nie do końca się z nim zgodzę, ale fakt jest faktem na opłaty za wynajem powierzchni, na wynagrodzenie, media etc trzeba zarobić.

Z podrowieniami

Data: 2009-11-27 08:18:32
Autor: bans
Michał pisze:

stwierdzenie seraka co do machlojek tyczy się mojej osoby,

On inaczej nie potrafi, polecam ignorowanie postów tego człowieka.

--
bans

Data: 2009-11-26 23:35:02
Autor: serak
{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy
ban
Gdybyś sobie zadał trud przeczytania tego krótkiego watku znalazł byś
tam moje wyjasnienie:

"Sorry, wszystko gra. Sam Skalniak zachęca do tworzenia spółdzielni:
"Warto przyjść na zakupy z przyjaciółmi, bo zbierając się w większą
grupę możecie otrzymać nawet 33% rabatu na dowolny produkt. " "

A dalej piszę o dużym moim zdaniem rabacie , co oznacza iz... (ale jak
masz ochotę poczytaj sobie sam. Dasz radę?

Widać jednoznacznie, że chodzi ci tylko o przywalanie. Może małe
"sorry" z Twojej strony, przynajmniej w tej sprawie?

Data: 2009-11-26 16:49:58
Autor: Przemek

Użytkownik "serak" <serak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:02d62e4f-eb05-4f38-a52b-1e59e9f35ddeg27g2000yqn.googlegroups.com...
Jakie?
Jezeli ktoś mi oferuje promocje na poziomie 33% to mam wrażenie, że
musi pracować na niezłej marży, czyli mnie po prostu na co dzień kroi.

Na codzień pewnie nie płacisz za czynsz i płace dla zatrudnionych ludzi....
Gdzies na koszty musza zarobic, i zeby zostalo na zycie

pozdr
przemek

Data: 2009-11-26 11:05:35
Autor: serak
{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy
Na codzień pewnie nie płacisz za czynsz i płace dla zatrudnionych ludzi....
Takie teksty możesz sobie spokojnie darować. Choćby tylko dlatego, że
nic o mnie nie wiesz.

Data: 2009-11-27 14:20:43
Autor: Przemek

Użytkownik "serak" <serak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0904c4a2-f7f0-4711-86fc-2d6dc983022aj19g2000yqk.googlegroups.com...
Na codzień pewnie nie płacisz za czynsz i płace dla zatrudnionych ludzi....
Takie teksty możesz sobie spokojnie darować. Choćby tylko dlatego, że
nic o mnie nie wiesz.

To Ty sobie daruj teksty, że ktoś Cię kroi. Po co obrazać ludzi?
Akurat znam trochę specyfikę handlu wyrobami outdoor'owymi w Polsce. Trudno uznać, że to złodzieje.

Data: 2009-11-27 05:25:30
Autor: serak
[...]
Trochę przeginasz. Nikogo nie nazwałem złodziejem. Jestem klientem i
dokonuje wyborów i nikogo, kto che mnie skroić nie nazywam w tym
kontekscie złodziejem. Moglbym tylko wówczas nazwać siebie frajerem. A
Skalinik cenię i kupuje, ale mam prawo do ocen i obaw.

Data: 2009-11-27 15:47:16
Autor: Przemek

Użytkownik "serak" <serak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4a9cdb02-cf75-4d6c-94cb-0ff041805e39a21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

U nas ( na Górnym Sląsku) jak ktos mówi, że go skroili to często chodzi o kradzież (złodziejstwo) np. kieszonkowców. Poza tym szkoda czasu na kłotnie. Wiadomo, sklepy mają marże, czasem b. wysokie. Ja też szukam zawsze taniej, gdzie się tylko da.

pozdr
przemek

Data: 2009-11-30 08:03:24
Autor: bans
Przemek pisze:

U nas ( na Górnym Sląsku) jak ktos mówi, że go skroili to często chodzi o kradzież (złodziejstwo) np. kieszonkowców.

Nie "często", a "zawsze". Skroić kogoś = okraść kogoś. Nigdy nie słyszałem tego w innym kontekście.

--
bans

Data: 2009-11-27 11:47:14
Autor: Marcin Kysiak
Przemek pisze:

Jezeli ktoś mi oferuje promocje na poziomie 33% to mam wrażenie, że
musi pracować na niezłej marży, czyli mnie po prostu na co dzień kroi.

A co, miałby Ci dopłacać?

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-11-27 03:35:52
Autor: serak
{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy
A co, miałby Ci dopłacać?
Po co to szyderstwo? Zwykły rynkowy układ. Oceniam, wyciagam wnioski i
jak potrzeba kupuję gdzie indziej.

Data: 2009-11-27 15:02:54
Autor: dziobak
"Przemek"  napisał(a):

Jezeli ktoś mi oferuje promocje na poziomie 33% to mam wrażenie, że
musi pracować na niezłej marży, czyli mnie po prostu na co dzień kroi.

A jaką byś zaproponował marżę w swoim sklepie? Niech zgadnę : 10%, bo chciałbyś być konkurencyjny i zawojować rynek ?
100% marży to nie nowina  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2009-11-27 06:04:48
Autor: serak
{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy
A jaką byś zaproponował marżę w swoim sklepie? Niech zgadnę : 10%, bo
chciałbyś być konkurencyjny i zawojować rynek ?
Ja nie jestem od proponowania. Jestem od kupowania.

Data: 2009-11-27 06:16:43
Autor: serak
{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy
Jeżeli chciałbys jakiś konkretny przykład to zapraszam tam gdzie
link . Średnia marża tej spólki (Euromark) wyniosła w tym okresie
48,2%. Oczywiście to jest do dyskusji czy rabat na poziomie 33% wynika
np z marży 100% (a to jest już krojenie dla mnie)http://slimak.onet.pl/
_m/nb/biznes/20090630/153312/
euromark_sprawozdanie_zarzadu_jednostkowe_2008_09.pdf

Data: 2009-11-27 16:33:30
Autor: Przemek

Użytkownik "serak" <serak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d489dd85-2fe0-4b59-9680-8fb2b5c3bfa7c34g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

interesujaca lektura

p.

{Ogł} Poszukiwana osoba do skorzystania z promo cji na zakupy