Ogl±daj±c programy zwi±zane z beatyfikacj± Popiełuszki......

Data: 2010-06-07 18:09:09
Autor: 'he®sk'
Ogl±daj±c programy zwi±zane z beatyfikacj± Popiełuszki......
On Sun, 6 Jun 2010 12:27:19 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

dowiedziałem się dwóch rzeczy, mianowicie:

1. Gdyby Popiełuszko prosił oprawców o darowanie życia, uniemożliwiłoby to jego beatyfikację,

2. Chciał życ i prosił o darowanie życia.

Gdzie leży prawda? Czy beatyfikacja jest tak samo naci±gana jak "cud" Karola Wojtyły?

Przemysław Warzywny

Powiem ci krotko i tak byc zrozumial za 1-wszym razem: odpierdziel sie od ksiedza Jerzego Popieluszko!!!

Takimi testami dolaczasz do tych grupowych BYDLAKOW z PiS. Mozesz miec pretnsje do kleru, ze urzadza widowisko ze smierci
ale od martwych WARA! Rozumiesz to gamoniu czy mam ci jeszcze raz wytlumaczyc ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-07 20:36:24
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja nie ogladałem żadnego programu za to w latach 80-tych słuchałem audycji
radiowych z procesu morderców Popiełuszki i oni zeznawali zgodnie, że
Popiełuszko prosił ich, aby go nie zabijali.
Tym gorzej dla morderców. Nie stawiał się, nie prowokował swojej ¶mierci
tylko prosił o darowanie mu życia. Uważam, że to całkiem normalne zachowanie
każdego pragnacego żyć człowieka będ±cego w podobnej sytuacji. Ujmy mu to
nie przynosi.
A czy umarł za wiarę? My¶le, ze raczej za swoj± postawe religijno-polityczn±
z przewag± politycznej. Za najgłębsza nawet wiarę SB w tym czasie nie
mordowała, a za politykę owszem.
A co beatyfikacji to skoro kotabasy chc± kanonizowac takiego belzebuba jak
Pius, to Popiełuszko przy nim jak najbardziej ¶więty jest po tysi±ckroć.

sofu

Ogl±daj±c programy zwi±zane z beatyfikacj± Popiełuszki......