Oglądacie telewizję?

Data: 2011-01-21 15:23:15
Autor: mi\(c\).sz.
Oglądacie telewizję?

CNN podał , że duże aresztowania mafii były.

m.

Data: 2011-01-21 15:46:41
Autor: Tomek
Oglądacie telewizję?

Użytkownik "mi(c).sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ihc4si$kla$1news.dialog.net.pl...

CNN podał , że duże aresztowania mafii były.

To kto objął u nas rządy? Bo nie mam tu dostępu do tv...
Tomek

Data: 2011-01-21 18:44:14
Autor: mi\(c\).sz.
Oglądacie telewizję?

Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d399cff$0$2442$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "mi(c).sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ihc4si$kla$1news.dialog.net.pl...

CNN podał , że duże aresztowania mafii były.

To kto objął u nas rządy? Bo nie mam tu dostępu do tv...

Pan Premier D. Tusk. CNN wiesz co to jest?

Tomek

m.

Data: 2011-01-24 12:48:35
Autor: Tomek
Oglądacie telewizję?

Użytkownik "mi(c).sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ihcgle$qr8$1news.dialog.net.pl...

[...]

Aaa.... Bo skoro mafię pozamykali, to myślałem, że tego pierwszego mafiosa też. A tu proszę - nadal przy żłobie...
Tomek

Oglądacie telewizję?