Oglądaj debatę wyborczą z udziałem Jarosława Kaczyńskiego

Data: 2010-06-12 01:12:27
Autor: awe
Oglądaj debatę wyborczą z udziałem Jarosława Kaczyńskiego
Kandydat na Prezydenta Jarosław Kaczyński weźmie udział w niedzielnej debacie wyborczej w TVP. Transmisja w programie I rozpocznie się 13 czerwca, o godzinie 20.15. Zachęcamy sympatyków Jarosława Kaczyńskiego do oglądania debaty wspólnie. Nie zapomnijcie o gadżetach wyborczych naszego kandydata (koszulkach, czapeczkach). Bądźmy razem! Pokażmy, ile nas jest!

Data: 2010-06-12 08:18:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-12 01:12, awe pisze:
[...]

A nie powinieneś raczej zaprosić przeciwników Kaczyńskiego do oglądanie? Może się przekonają do tego co będzie mówił..

Data: 2010-06-12 20:43:32
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:huv8t9$87l$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
mam ich w dupie. od JK bije taka jasnosc taka poswiata ze kazdy normalny Polak powinien zauwazyc i nie oprzec sie jego blyskotliwemu intelektowi itp itd. uposledzeni nie powinni miec prawa do glosowania
awe

Data: 2010-06-12 20:53:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-12 20:43, awe pisze:
[...]

:-D . Jaja sobie robisz.. Naprawdę cieszę się z tego, - bo już czasem zaczynałem podejrzewać że Ci odbija szajba..

Data: 2010-06-12 21:09:56
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv0l4i$h4d$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
;-) jaja ale tylko polowicznie. W koncu jakby nie bylo trzeba przyznac ze JK to facet na poziomie. Reszta to pomylka
awe

Data: 2010-06-12 21:13:15
Autor: Krzysztof
Oglądaj debatę wyborczą z udziałem Jarosława Kaczyńskiego
Z kim bedzie debatował ? Z kumplem pispieszalskim ?

K.

Data: 2010-06-12 23:45:15
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv0m8b$2n2$1inews.gazeta.pl...
Z kim bedzie debatował ? Z kumplem pispieszalskim ?

K.
to juz nie ma najmniejszego znaczenia. nawet nie wiem czy bede ogladal, albowiem JK zostanie prezydentem Polski tak czy siak a wiec mozna juz pojechac na wakacje.
awe

Oglądaj debatę wyborczą z udziałem Jarosława Kaczyńskiego