Oglądaj debatę wyborczą z udziałem Jarosława Kaczyńskiego

Data: 2010-06-12 21:13:15
Autor: Krzysztof
Oglądaj debatę wyborczą z udziałem Jarosława Kaczyńskiego
Z kim bedzie debatował ? Z kumplem pispieszalskim ?

K.

Data: 2010-06-12 23:45:15
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv0m8b$2n2$1inews.gazeta.pl...
Z kim bedzie debatował ? Z kumplem pispieszalskim ?

K.
to juz nie ma najmniejszego znaczenia. nawet nie wiem czy bede ogladal, albowiem JK zostanie prezydentem Polski tak czy siak a wiec mozna juz pojechac na wakacje.
awe

Oglądaj debatę wyborczą z udziałem Jarosława Kaczyńskiego