Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła.....

Data: 2010-02-18 12:40:54
Autor: Artur Borubar
Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła.....
można dojśc do wniosku, że prokurator z trzydziestoletnim stażem i administratywistka znowu nie mogą znaleźc winnego, poza lobbującym Gosiewskim. Dupa jak zwykle z tyłu towarzysze pisuarowi. Gdzie jest ta afera? Kto, komu i za co chciał wręczyc łapówkę?

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-18 12:59:22
Autor: awe
Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła.....
Jezu nie wiedzialem przemus ze wy niewidomy. Uj do lekarza
awe

Data: 2010-02-18 13:45:52
Autor: Artur Borubar
Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła.....

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Jezu nie wiedzialem przemus ze wy niewidomy. Uj do lekarza

Nie wzywaj umienia  Pana Boga nadaremno!

Przemek

Data: 2010-02-18 22:26:18
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hljcq2$27i$1news.onet.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Jezu nie wiedzialem przemus ze wy niewidomy. Uj do lekarza

Nie wzywaj umienia  Pana Boga nadaremno!

Przemek
-- -- -- -- -- -- -
nadaremne, nadaremne itp itd....mnie uczyla babcia troche inaczej. ciekawe jaka masz gware
awe

Data: 2010-02-18 22:28:50
Autor: Artur Borubar
Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła.....
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

nadaremne, nadaremne itp itd....mnie uczyla babcia troche inaczej. ciekawe jaka masz gware

źle cię uczyła:

http://www.polskatimes.pl/forumpolska/poznan/64558,10-przykazan-nie-bedziesz-bral-imienia-pana-boga-twego,id,t.html

Przemek

Data: 2010-02-20 00:39:43
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hlkbej$o56$1news.onet.pl...
[...]

E tam uzywa sie roznie. Na viki jest wersja z nadaremnie, a moja nadaremne tez jest ok.
http://www.dekalog.pl/alter/czytelnia/wstarodrukach.htm

Ewangeliarz Unglera 1527-28
Wtóre przykazanie: Nie będziesz nadaremne brał imienia Pana, Boga twego.

Jan Seklucjan Katechizm z 1549 roku
Nie bierz imienia Pana, Boga twego nadaremne

Jan Seklucjan Katechizm z 1545 roku.
Nie będziesz brał imienia Pana, Boga twego, nadaremnie

Jan Seklucjan Katechizm z 1547 roku
Nie bierz imienia Pana, Boga twego, nadaremnie

Paweł Gilowski Wykład Katechizmu z 1605r
Trzecie. Nie bierz imienia Pana, Boga twego, nadaremnie, bo się mścić Pan będzie nad tym, który imię jego nadaremno bierze.

Bardzo ciekawy jest

Z rękopisu B. Jagiellońskiej ok. 1410 roku.

  Pirzwa kaźń Twórca naszego:

  Nie masz mieć boga jinego.

  W próżność niestatku twego nie bierz jimienia Bożego.

  Pamiętaj, to tobie wielę, by ćcił święta i niedzielę.

  Chcesz li mieci łaskę moję, oćca ćci i matkę swoję.

  Nie zabijaj brata swadą, ręką, kaźnią ani radą.

  Nie kradń jimienia cudzego, nędznym udzielaj swojego.

  Nie czyń grzechu nieczystego prócz urzędu małżeńskiego.

  Nie świadcz na bliźniego swego lścią świadecstwa fałszywego.

  Nie pożędaj żony jego, tak schowasz rząd stadła twego.

  Bratnich rzeczy nie korzyści, Bożą przykaźń tako zjiści.

awe

Data: 2010-02-18 13:07:13
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Artur Borubar napisał:
[...]

Zerknij może na definicję łapówki... Daję ci linka w nadziei, że skorzystasz i pogłębisz swoją wiedzę. Cały dokument dosyć dokładnie opisuje zachowania korupcyjne, ich genezę, tło i mechanizmy, oraz co najważniejsze znosi potrzebę interpretacji wyłożonej w nim wiedzy ;>
Życzę miłej lektury!

http://www.batory.org.pl/ftp/program/przeciw-korupcji/publikacje/czym_jest_korupcja.pdf
"[...]O korupcji możemy mówić w dwóch jej najważniejszych wymiarach: etycznym i
prawnym. Widziana od strony etyki, korupcja wiąże się z demoralizacją w strefie władzy
publicznej i w stosunku społeczeństwa do władzy. Kiedy mówimy o korupcji w aspekcie
prawnym, mamy na myśli przede wszystkim nielegalność określonych zachowań (np.
wpływania w sposób zakazany prawem na decyzje podejmowane przez organy władzy
publicznej - zarówno kolegialne, jak i jednoosobowe).[...]"

--
Sławek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-18 13:49:11
Autor: Artur Borubar
Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła.....

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w

Zerknij może.....

Dobra zerknę, tylko ja wcześniej zadałem pytanie. Skoro podjąłeś temat, to odpowiedz.

Przemek

Data: 2010-02-18 16:34:37
Autor: Slawek SWP
[...]

Afera niestety rozkwita, Marcin Rosół właśnie został pochwycony przez Arłukowicza na "smarowaniu" trybów maszyny biurokratycznej. Zaczął nawet tłumaczyć, że "w tej Polsce" to bez oddolnej inicjatywy to się nie da i on był przymuszony po prostu do działania w tej sprawie. Przez moment nawet czekałem na: "pierwszy milion trzeba ukraść"
Biedak, nie ma jak się urwać, sznurek trzyma mocno a kołek się wyrwać nie da :(
Rosół nie potrafi wskazać punktu regulaminu zgodnie z którym podejmował działania w interesie zgłaszających się doń petentów... Lepiej! Zapewnił, że jeśli będzie trzeba to poniesie karę z czołem do góry wzniesionym! Bo minister przeca jest nieskalany jako ten śnieg biały...

Data: 2010-02-19 07:36:06
Autor: Artur Borubar
[...]

No to powtórzę. Żeby była korupcja, ktoś musi komuś dac, albo zaproponowac korzyśc materialną za załatwienie czegoś. Jak rozumiem z twojej wypowiedzi, to oczym piszę mieści w dwóch słowach "afera rozkwita", bo póki co nic takiego nie wykryto.

Przemek

Data: 2010-02-19 14:04:55
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hljmrb$qfo$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Na pewno za te przewiny go powieszą, albo przynajmniej wbiją na pal. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-18 14:26:30
Autor: Antenka
Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła, odniosł am wrażenie, że się ugotował we własnym rosole

Tak jak każdy POpierdziuch plątał się w zeznaniach. Ale mieć takiego
kumpla to dobra rzecz - fajne fuchy załatwia! :D

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - A.

Data: 2010-02-19 00:17:14
Autor: Antenka
On 18 Lut, 23:26, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Ugotował się we własnym rosole, a może w rosole z królika???
:DDD

Antenka

Data: 2010-02-19 02:15:07
Autor: zbig
Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła, odni osłam wrażenie, że się ugotował we własnym rosole
On 18 Lut, 23:26, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Tak jak każdy POpierdziuch plątał się w zeznaniach.

Gówno prawda, plątał się jak Gosiewski z PiS. Przesłuchiwani Tusk,
Chlebowski a nawet bardzo zdenerwowany Drzewiecki wypadli bardzo
dobrze przed komisją.

Data: 2010-02-20 00:18:31
Autor: Slawek SWP
Użytkownik zbig napisał:
[...]