Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła, odniosł am wrażenie, że się ugotował we własnym rosole

Data: 2010-02-18 14:26:30
Autor: Antenka
Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła, odniosł am wrażenie, że się ugotował we własnym rosole

Tak jak każdy POpierdziuch plątał się w zeznaniach. Ale mieć takiego
kumpla to dobra rzecz - fajne fuchy załatwia! :D

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - A.

Data: 2010-02-19 00:17:14
Autor: Antenka
On 18 Lut, 23:26, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Ugotował się we własnym rosole, a może w rosole z królika???
:DDD

Antenka

Data: 2010-02-19 02:15:07
Autor: zbig
Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła, odni osłam wrażenie, że się ugotował we własnym rosole
On 18 Lut, 23:26, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Tak jak każdy POpierdziuch plątał się w zeznaniach.

Gówno prawda, plątał się jak Gosiewski z PiS. Przesłuchiwani Tusk,
Chlebowski a nawet bardzo zdenerwowany Drzewiecki wypadli bardzo
dobrze przed komisją.

Data: 2010-02-20 00:18:31
Autor: Slawek SWP
Użytkownik zbig napisał:
[...]

No! Bo się wrażenie liczy a nie treść!

--
Sławek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Oglądając przesłuchanie Marcina Rosoła, odniosł am wrażenie, że się ugotował we własnym rosole