Ogladajcie srama

Data: 2012-06-06 23:05:57
Autor: pluton
Ogladajcie srama
Wlasnie leci audycja o tym, ze nie bylo ewolucji
i ze jakis dunczyk laserem 300 razy przekroczyl predkosc swiatla.

Nullification

Data: 2012-06-06 23:08:32
Autor: pluton
Ogladajcie srama
Wlasnie leci audycja o tym, ze nie bylo ewolucji
i ze jakis dunczyk laserem 300 razy przekroczyl predkosc swiatla.

I przyznali sie, ze wsadzili Galileusza do pierdla.

Nullification

Data: 2012-06-06 22:30:04
Autor: MH
Ogladajcie srama
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Wlasnie leci audycja o tym, ze nie bylo ewolucji
> i ze jakis dunczyk laserem 300 razy przekroczyl predkosc swiatla.

I przyznali sie, ze wsadzili Galileusza do pierdla.

===============

Wielgie mi mecyje!! Dyć zek Wondusiowi tyz to syćko wyjaśnioł i zek mu
nakartce napisoł, ze c=sqrt(Eps*Eps0*Mi*Mi0)=3*10^8m/s. Naprentko Wonduś to
Maxłelowe beblanie łobalił!! Łukrajnki sprowadził dozagrody i nim zacoł bebloć
ło kosmicnych łodległościach do wenusa, to łukrajinki pracem swom zdomzyły
wykonoć. I co nom jakisik tom Tuńcyk bedzie gupoty bebloł...

MH

Data: 2012-06-07 10:30:08
Autor: jadryś
Ogladajcie srama
W dniu 2012-06-06 23:05, pluton pisze:
Wlasnie leci audycja o tym, ze nie bylo ewolucji
i ze jakis dunczyk laserem 300 razy przekroczyl predkosc swiatla.

A ty masz o tym jakiekolwiek pojęcie?

Data: 2012-06-08 19:41:03
Autor: pluton
Ogladajcie srama
> Wlasnie leci audycja o tym, ze nie bylo ewolucji
> i ze jakis dunczyk laserem 300 razy przekroczyl predkosc swiatla.

A ty masz o tym jakiekolwiek pojęcie?

Nie, to przechodzi ludzkie pojęcie.

Nullification

Ogladajcie srama