Ogladalem TV i mnie zamurowa³o

Data: 2019-11-19 22:59:54
Autor: Budzik
Ogladalem TV i mnie zamurowa³o
U¿ytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Mówi gostek ze wypadki s±. Nic nowego. Mówi ¿e kierowcy musz±
zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ w okolicy przej¶æ dla pieszych. Nic
nowego. Mówi ¿e jak kierowcy musz± zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ w
okolicy przej¶æ dla pieszych to nie zwalnia to pieszych od
odpuszczenia sobie zachowania szczególnej ostro¿no¶ci jak chc±
przej¶æ przez jezdnie. Zamurowa³o mnie. Czy¿by sz³o nowe?
Podobno o tych przejsciach i o "wyniesieniach" mowi³ wiecej niz o rolnictwie?
Widocznie teraz najwiecej bedzie ros³o wyniesien pasów w PL ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Ogladalem TV i mnie zamurowa³o