Ogladalem Tuska u Lisa

Data: 2010-02-02 11:23:24
Autor: awe
Ogladalem Tuska u Lisa
Pisalem o tym wczoraj o 23.20 w watku "i Co teraz"

""ale jak chcesz sie cos wiecej dowiedziec, draz temat, moze donek cos wie.
Dzis widzialem go u Lisa...kurde nie bylo zmiluj sie. Pierwszy raz widzialem
Lisa w takiej roli. Dociskal Tuska, butem do rozpedzonej frezarki az dym ze
spalonej skory lecial. Okazuje sie ze Tusk juz rok temu podjal taka decyzje.
Trudno mi to zrozumiec....w koncu rok temu mogl wprowadzic juz jakies
konkretne rozwiazania, a dopiero teraz do tego doszlo. Co prawda nie sa one
az tak konkretne jakbym sobie zyczyl i tak po prawdzie sa ogledne, ale
jednak jakis kierunek zostal obrany.
natomiast jesli juz rok temu wiedzial ze nie bedzie kandydowal to moze
sondaze wczesniej wskazywaly trend....spadkowy platfory.
Moim skromnym zdaniem - Tusk podczas debaty o prezydenture - zostalby
rozjechany jak zaba pod walcem - tak jak rozjechal go Lisa, a Kaczynski nie
bylby az tak milosierny....
Tak wiec tak czy siak Tusk nie mial zadnej prezydentury w kieszeni - stracil
ja w momencie gdy uwierzyl ze PR - ukryje marnosc swojego rzadu, decyzji i a
co najwazniejsze swojego nieudacznictwa.
awe
"

Data: 2010-02-02 22:22:27
Autor: marek czaplicki
Ogladalem Tuska u Lisa
proponuję zaglądnięcie czasami na strony inne niż tylko PiS-owskie. w zakładce "najważniejsze działania rządu" i "działania antykryzysowe rządu", na stronie http://www.kprm.gov.pl/ znaleźć można wiele. poza tym w tym tygodniu zapowiadana jest debata premiera z internautami. szczegóły http://www.zapytajpremiera.pl/ .

Data: 2010-02-02 14:48:56
Autor: Hans Kloss
Ogladalem Tuska u Lisa
On 2 Lut, 22:22, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

w tym tygodniu zapowiadana jest debata premiera z internautami.
szczegółyhttp://www.zapytajpremiera.pl/.

http://rybitzky.salon24.pl/153329,prawda-o-spotkaniu-premiera-z-blogerami-jak-zwykle-pr

"[...]  Jak się okazuje - i o tym milczą media - spotkanie z blogerami
było, jak wspomniałem, planowane od grudnia oraz nie miało mieć ono
kontekstu politycznego. Ot, premier chciał pokazać, jaki jest trendy.
Jednakże w tzw. międzyczasie sytuacja mocno się zmieniła. Nikt nie ma
wątpliwości, iż głównym tematem spotkania powinna być dyskusja o
wolności Internetu oraz o projektowanych zapisach prawa. Lecz w tej
chwili sytuacja wygląda tak:
1. Spotkanie nie ma statusu konsultacji społecznych.
2. Debatę organizuje człowiek zawodowo zajmujący się marketingiem.
[...]
3. Nadal nie wiadomo, kiedy debata ma się odbyć. [...]
4. Nie ma pewności, jakie organizacje pozarządowe zostaną zaproszone
na debatę, i czy w ogóle.
5. Selekcji pytań od internautów dokona (jak zrozumiałem) sam pan
Budzich. [...]
6. Nie wiadomo, kim będą ludzie ostatecznie zabierający głos na
debecie. Nie wiadomo też, na jakiej podstawie mieliby oni
reprezentować internautów.
Podsumowując: "debata z blogerami" wygląda na typowo pr-owską zagrywkę
mającą na celu pacyfikację internautów.

J-23

Data: 2010-02-03 11:06:46
Autor: :heÂŽsk:
Ogladalem Tuska u Lisa
On Tue, 2 Feb 2010 14:48:56 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

 [litosciwie wyciete]

Podsumowując: "debata z blogerami" wygląda na typowo pr-owską zagrywkę
mającą na celu pacyfikację internautów.

 jeszcze debaty nie bylo a ty juz wiesz, ze to pr ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 17:40:58
Autor: u2
Ogladalem Tuska u Lisa
W dniu 2010-02-02 23:48, Hans Kloss pisze:

1. Spotkanie nie ma statusu konsultacji społecznych.

Oczywiście, to typowy pijar.

[...]

Oczywiście, podobnie jak na spotkaniu ze stoczniowcami uciekł od ich
głównych reprezentantów.

5. Selekcji pytań od internautów dokona (jak zrozumiałem) sam pan
Budzich. [...]

Cenzura wiecznie żywa.

6. Nie wiadomo, kim będą ludzie ostatecznie zabierający głos na
debecie. Nie wiadomo też, na jakiej podstawie mieliby oni
reprezentować internautów.

To Donek ma decydować kto reprezentuje polskich internautów ? :)

Data: 2010-02-03 00:22:49
Autor: awe
Ogladalem Tuska u Lisa

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hka52o$c3d$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
-- -- --
proponujesz w ramach czego? o spotkaniu wiem, jedna wielka sciema...
awe

Data: 2010-02-03 17:08:23
Autor: marek czaplicki
Ogladalem Tuska u Lisa
awe pisze:
proponujesz w ramach czego? o spotkaniu wiem, jedna wielka sciema...
awe
proponuję od tak. zauważyłem po prostu, że wszelkie słowa jakie pojawią się np na stronie partyjnej PiS, traktujesz jako prawdy objawione. ja mam inne podejście. sprawdzam jedną stronę i patrzę co o tym myśli druga strona.
zauważyłeś, że o relacji pana Jarosława Kaczyńskiego na temat rzekomych badań, nie było nawet wzmianki na stronach Platformy. po prostu wychodzą z założenia, żeby nie przedłużać życia tego "newsu".

Ogladalem Tuska u Lisa