Ogladalem tendencyjny film o Jaruzelskicm !!-n ieco dlugie

Data: 2010-02-02 10:52:47
Autor: zbig
Ogladalem tendencyjny film o Jaruzelskicm !!-n ieco dlugie
Owszem osrali Jaruzela do imentu nie przebierając w środkach, ale
przyznam, ze wcale mi go nie żal i nie mogę znaleźć w sobie żadnych
oznak współczucia dla tego sprzedawczyka.

Data: 2010-02-02 21:29:07
Autor: Edel
Ogladalem tendencyjny film o Jaruzelskicm !!-n ieco dlugie
Kogo sprzedal?

Pzdr
Edel

Ogladalem tendencyjny film o Jaruzelskicm !!-n ieco dlugie