Ogladalem w TV

Data: 2009-03-13 18:35:57
Autor: Szutnik
Ogladalem w TV
On Fri, 13 Mar 2009 09:47:41 +0100, "cyc" <chrzczony
komuch.@buziaczek.pl> wrote:

Wczoraj , "wieczorowom porom" , ogladalem ja film dokumentalny o braciach Bielskich !. To ci zydzi , ktorzy pokryli sie w lasach , stworzyli tzw. oddzial partyzancki i bardzo mocno  walczyli z niemieckim okupanten .
Joj !!! jaka to byla wojna zydowsko - niemiecka !! a ile Niemcow wytlukli , ile dobr im zabrali !, jak odwaznie przepedzili ich z zajmowanych przez siebie terenow ......co na to Erika Stainbach , moze jakies nowe stowarzyszenie wypedzonych zalozy ? .
No mowie wam , sama , czysta odwaga cechowala tych zydow a bylo ich 1200 ....jak mowia !.
O dziwo nie ukrwali swojego przywiazania do komuny i do scislej wspolpracy z sovieckimi partyzantami . Bardzo mi sie podobalo to co mowili a mowili tak prawdziwie , szczerze i z troska o to aby legenda weszla w ogolnoswiatowy obieg !.

 tylko sie nie posikaj ze szczescia nad swoja lewacka legenda!

--

 HeSk

Ogladalem w TV