Oglądam debatę i ...nie widzę internautów?

Data: 2012-02-06 16:09:28
Autor: WW
Oglądam debatę i ...nie widzę internautów?
Witam

Oglądam debatę i jakoś nie widać internautów.
Osoby tam się tak przedstawiające jakoś mi na to nie wyglądają.

Mylę się?

Pozdrawiam
WW
"Ten pakt opiera się na założeniu, że ludzie są nierozważni i że ktoś w Brukseli jest mądrzejszy od nich. To nie jest prawda" -  Wacław Klaus.

Data: 2012-02-06 16:31:00
Autor: Marek Czaplicki
WW pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 06 luty 2012 16:09:

Witam

Oglądam debatę i jakoś nie widać internautów.
Osoby tam się tak przedstawiające jakoś mi na to nie wyglądają.

Mylę się?

Jak wygląda "prawdziwy" internauta? Czym się wyróżnia?

Data: 2012-02-06 17:42:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgornl$tmj$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wiesz? Pije piwo i oglada pornole!

Data: 2012-02-06 19:42:41
Autor: jadryś
[...]

Czyli zaliczasz siebie do internautów..?

Data: 2012-02-06 16:53:18
Autor: u2
W dniu 2012-02-06 16:09, WW pisze:
Oglądam debatę i jakoś nie widać internautów.
Osoby tam się tak przedstawiające jakoś mi na to nie wyglądają.

Mylę się?

A po czym poznajesz internautow ? Po brudnych swetrach ?

Data: 2012-02-06 17:24:51
Autor: rAzor
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-06 16:09, WW pisze:
> Oglądam debatę i jakoś nie widać internautów.
> Osoby tam się tak przedstawiające jakoś mi na to nie wyglądają.

A po czym poznajesz internautow ? Po brudnych swetrach ?

Po takich durnowatych odzywkach jak twoje cwelu!

Data: 2012-02-07 06:01:27
Autor: stevep
Dnia 06-02-2012 o 18:24:51  rAzor <bitstreem@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Mylę się?

A po czym poznajesz internautow ? Po brudnych swetrach ?

Po takich durnowatych odzywkach jak twoje cwelu!

Ciebie też zcwelowali Dupikowski, myslałem że to domena innego kretyna.

--
stevep

Data: 2012-02-07 06:00:08
Autor: stevep
Dnia 06-02-2012 o 16:09:28 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

A jak wygląda internauta, ma haczykowaty nos i zrośnięte brwi jak kazdy  Żyd?  ;)

--
stevep

Oglądam debatę i ...nie widzę internautów?