Ogl±dam og³oszenie

Data: 2011-03-15 12:44:35
Autor: Czarek Daniluk
Ogl±dam og³oszenie
Hej.
Ogl±dam sobie og³oszenie:
http://otomoto.pl/citroen-c5-bezwypadkowy-C17948004.html

zdjêcie ksi±¿ki serwisowej - albo ja nie wiem jaki jestem, albo Niemcy
s± bardzo nadgorliwi i wymieniaj± co 20kkm p³yn hamulcowy i ¶wiece
¿arowe w samochodzie ;)
Poza tym sprzedaj±cy móg³by nie strzelaæ tej samej piecz±tki i tym
samym d³ugopisem wype³niaæ - pewnie made in china ksi±¿ki
serwisowej :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-15 20:53:24
Autor: Marek P.
Ogl±dam og³oszenie
Poza tym sprzedaj±cy móg³by nie strzelaæ tej samej piecz±tki i tym
samym d³ugopisem wype³niaæ - pewnie made in china ksi±¿ki
serwisowej :)

A¿ zajrza³em do starej ksi±¿ki Peugeota o przez 370 tys mam polowê ksi±¿ki wype³nion± jednym d³ugopisem a druga po³owê innym. Wszystkie piecz±tki identyczne i podpis jednej osoby. Pewnie by³o to dziwne ale samochód serwisowa³em w jednym ASO a na recepcji zawsze by³ ten sam siwy Pan wiêc nic dziwnego ¿e przez 5 lat mia³ ta sam± piecz±tkê i podpisu ni ezmienia³. D³ugopisy pewnie tez maj± firmowe wiêc kolor taki sam.
Wtedy nikt nie zwróci³ uwagi na to ¿e to podejrzane :)

Data: 2011-03-15 12:58:42
Autor: Czarek Daniluk
Ogl±dam og³oszenie
On 15 Mar, 20:53, "Marek P." <q...@asdfasoip.pl> wrote:
> Poza tym sprzedaj cy m g by nie strzela tej samej piecz tki i tym
> samym d ugopisem wype nia - pewnie made in china ksi ki
> serwisowej :)

A zajrza em do starej ksi ki Peugeota o przez 370 tys mam polow ksi ki
wype nion jednym d ugopisem a druga po ow innym. Wszystkie piecz tki
identyczne i podpis jednej osoby. Pewnie by o to dziwne ale samoch d
serwisowa em w jednym ASO a na recepcji zawsze by ten sam siwy Pan wi c nic
dziwnego e przez 5 lat mia ta sam piecz tk i podpisu ni ezmienia .
D ugopisy pewnie tez maj firmowe wi c kolor taki sam.
Wtedy nikt nie zwr ci uwagi na to e to podejrzane :)

Gdyby nie to ¿e w.g tej ksi±¿ki serwis wymienia³ co 20kkm ¶wiece
¿arowe i p³yn hamulcowy, to nic bym strasznego nie powiedzia³ ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-15 22:55:20
Autor: M1SLQ
Ogl±dam og³oszenie
Gdyby nie to ¿e w.g tej ksi±¿ki serwis wymienia³ co 20kkm ¶wiece
¿arowe i p³yn hamulcowy, to nic bym strasznego nie powiedzia³ ;)

Ja tam widzê minus/przekre¶lenie a nie znak x. To co zmienione zaznaczone masz x.

Pozdr.

Data: 2011-03-15 21:25:17
Autor: kamil d
Ogl±dam og³oszenie
W dniu 2011-03-15 20:44, Czarek Daniluk pisze:
zdjêcie ksi±¿ki serwisowej - albo ja nie wiem jaki jestem, albo Niemcy
s± bardzo nadgorliwi i wymieniaj± co 20kkm p³yn hamulcowy i ¶wiece
¿arowe w samochodzie ;)

Zawsze mo¿na zapytaæ:
http://www.citroen-haendler.de/niederlassung-bremen/kontakt

--
kamil d

Data: 2011-03-15 22:28:07
Autor: J.F.
Ogl¹dam og³oszenie
On Tue, 15 Mar 2011 12:44:35 -0700 (PDT),  Czarek Daniluk wrote:
[...]

No co - skoro w renufkach wymienia sie cewki co przeglad, to w pugach
mozna swiece :-)

Poza tym sprzedaj±cy móg³by nie strzelaæ tej samej piecz±tki i tym
samym d³ugopisem wype³niaæ - pewnie made in china ksi±¿ki
serwisowej :)

trudno zeby serwis zmienial pieczatki co 5 miesiecy, a dlugopisy sa
jednak rozne. Osoby tez.

A w ogole to mam wrazenie ze jedna kreska skreslono to czego NIE
wykonano, a to co zrobiono to X.

Plyn hamulcowy mozna zmieniac czesto, wcisnie sie kierowcom ze tak
trzeba, to potem trzeba kombinowac jak im wytlumaczyc ze nie az tak
czesto :-)

J.

Data: 2011-03-15 14:56:46
Autor: PJ
Ogl¹dam og³oszenie
//A w ogole to mam wrazenie ze jedna kreska skreslono to czego NIE
wykonano, a to co zrobiono to X.

to jest ju¿ nas dwóch, wystarczy popatrzyæ na ten fragment o klimie
poni¿ej, zreszt± jest telefon, e-mail te dwa wpisy ³atwo
zweryfikowaæ ... ja bym siê bardziej zainteresowa³ DPF-em, jest czy go
nie ma ?

P.

Data: 2011-03-16 15:58:54
Autor: Czarek Daniluk
Ogl¹dam og³oszenie
W dniu 2011-03-15 22:56, PJ pisze:
[...]

Generalnie to ja raczej ju¿ szukam benzyny 2,0 16V, nie pogardzê te¿ 1,8 16V po liftingu ;)
Mo¿e byæ z gazem, je¶li nie to zagazujê sam na takich podzespo³ach na jakich bêdê chcia³.

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-16 06:55:46
Autor: huri_khan
Ogl±dam og³oszenie
Dnia Tue, 15 Mar 2011 12:44:35 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisa³(a):

[...]

Mnie bardziej zastanawiaj± daty. Przegl±d zrobiony w 10/10

Na przegl±dzie powiedzieli co jest do wymiany i wstawi³ auto do komisu
gdzie ju¿ stoi pó³ roku.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-03-15 23:46:35
Autor: Czarek Daniluk
Ogl±dam og³oszenie
On 16 Mar, 06:55, huri_khan <s...@spam.pl> wrote:

Mnie bardziej zastanawiaj daty.
Przegl d zrobiony w 10/10

Na przegl dzie powiedzieli co jest do wymiany i wstawi auto do komisu
gdzie ju stoi p roku.

Tarcze hamulcowe, mo¿e ju¿ dwumasa, mo¿e filter cz±stek sta³ych ;)
Na pewno Niemiec ot tak po zrobieniu przegl±du nie zacz±³ siê go
pozbywaæ :)

Ogl±da³em te¿ tego i zastanawia³em siê
http://otomoto.pl/citroen-c5-homologacja-ciezarowa-C16392215.html
Jednak zada³em zapytanie - czy samochód jest przed wymian± rozrz±du
czy po wymianie, i od sprzedaj±cego dowiedzia³em siê, i¿ w tych
samochodach wymienia siê rozrz±d co 150kkm lub co 10 lat ROTFL.
Na co odpisa³em mu zadaj±c jeszcze jakie¶ dodatkowe pytania i rzucaj±c
stwierdzenie, i¿ w starszym modelu z tym silnikiem w ksi±¿ce
serwisowej jest wymiana co 120kkm, ale ASO zaleca³o wymieniaæ co
100kkm bo czêsto rozrz±d potrafi³ nie dotrwaæ do tego magicznego
przebiegu - pozosta³o bez odpowiedzi. Podejrzewam ¿e w tym samochodzie
jest 50kkm do drugiej wymiany rozrz±du - licznik skrêcony i tak g³upio
sprzedaj±cy próbuje wcisn±æ kit kupuj±cemu, ¿eby nie przedobrzyæ z
przebiegiem paska ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-16 10:24:57
Autor: to
Ogl±dam og³oszenie
begin Czarek Daniluk
Tarcze hamulcowe, może już dwumasa, może filter cząstek stałych ;) Na
pewno Niemiec ot tak po zrobieniu przeglądu nie zaczął się go pozbywać
:)

A dlaczego niby nie? Chciał sprzedać, to sprzedaje, a że wypadł akurat przegląd, to go zrobił. Miał nie robić?

Data: 2011-03-16 11:31:13
Autor: lleeoo
Oglądam ogłoszenie
W dniu 2011-03-16 07:46, Czarek Daniluk pisze:

Oglądałem też tego i zastanawiałem się
http://otomoto.pl/citroen-c5-homologacja-ciezarowa-C16392215.html
Jednak zadałem zapytanie - czy samochód jest przed wymianą rozrządu
czy po wymianie, i od sprzedającego dowiedziałem się, iż w tych
samochodach wymienia siÄ™ rozrzÄ…d co 150kkm lub co 10 lat ROTFL.

Nie rozumiem twoich śmiechów chichów Potwierdzam w normalnym użytkowaniu 150 tys. lub 10 lat a przy wzmożonej eksploatacji 110 tys. lub 10 lat.

Na co odpisałem mu zadając jeszcze jakieś dodatkowe pytania i rzucając
stwierdzenie, iż w starszym modelu z tym silnikiem w książce
serwisowej jest wymiana co 120kkm, ale ASO zalecało wymieniać co
100kkm...

W ramach tzw "strzyżenia baranów"

Data: 2011-03-16 13:56:09
Autor: Agent
Ogl±dam og³oszenie

U¿ytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:43eaf5ae-229d-4fc7-b4b1-fdfe973a6986fx23g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No to nie wyj±tek ¿e tak jest napisane w ksi±¿ce. Obecnie sporo auta ma taki lub wiêkszy przebieg pomiedzy zmiana rozrz±du
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ale czego oczekujesz ¿e jak jest wymina czêsci na 150 tys to wszyscy bêda w to w±tpiæ i wymieniaæ po 100 tys bo gdzie¶ w necie chodzi pog³oska ¿e mo¿e nie dotrwaæ. Po to w koñcu jest ksi±¿ka serwisowa ¿eby wiedziec co ikiedy wymieniaæ. Chcesz szybciej - Twoja sprawa ale nie oczekuj ¿e to bêd± robiæ wszyscy bo sa niefni konstruktorom silników.
Podejrzewam ¿e w tym samochodzie
jest 50kkm do drugiej wymiany rozrz±du - licznik skrêcony i tak g³upio
sprzedaj±cy próbuje wcisn±æ kit kupuj±cemu, ¿eby nie przedobrzyæ z
przebiegiem paska ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jaki¶ podejrzewaj±cy jeste¶. Proponujê zakup nowego i jazda z promu do salonu za lawet± ¿eby dopilnowaæ czy auto nie spad³o.

Data: 2011-03-16 15:23:55
Autor: Leonid2009
Ogl±dam og³oszenie
[...]

Normalnie prawdziwy z Ciebie Sherlock, dawaj na jakas liste bede na Ciebie g³osowa³.

Data: 2011-03-16 09:50:10
Autor: Massai
Ogl±dam og³oszenie
Czarek Daniluk wrote:

[...]

Nawet je¶li jest to ta sama piecz±tka (co nie by³oby niczym dziwnym, ja
mam firmow± piecz±tkê od 5 lat tê sam±, a poprzedni± swoj± s³u¿bow± -
przez prawie 8 lat u¿ywa³em), to trochê siê postarza³a, zu¿y³a.
Porównaj sobie dok³adnie wygl±d liter, "ciapki" gdzie sie rozla³ tusz
itp - druga piecz±tka jest wyra¼nie bardziej zasyfiona. W dodatku
minimalnie ja¶niejsza, tak jakby tuszu by³o mniej.

IMHO piecz±tki wygl±daj± na oryginalne.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-03-16 13:13:23
Autor: Kamil
Ogl±dam og³oszenie
On 15/03/2011 19:44, Czarek Daniluk wrote:
[...]

Wklej na bezwypadkowe, tam ci jeszcze dodatkowo po zdjeciu 400x200 piskeli komorka powiedza, ktory panel byl klepany i ze szczelina miedzy drzwiami jest o 3mm za szeroka.

Kamil

Data: 2011-03-16 22:05:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Oglądam ogłoszenie
W dniu 2011-03-16 14:13, Kamil pisze:
On 15/03/2011 19:44, Czarek Daniluk wrote:
Hej.
Oglądam sobie ogłoszenie:
http://otomoto.pl/citroen-c5-bezwypadkowy-C17948004.html

zdjęcie książki serwisowej - albo ja nie wiem jaki jestem, albo Niemcy
są bardzo nadgorliwi i wymieniają co 20kkm płyn hamulcowy i świece
żarowe w samochodzie ;)
Poza tym sprzedający mógłby nie strzelać tej samej pieczątki i tym
samym długopisem wypełniać - pewnie made in china książki

Nie wyciÄ…gaj zinka z lasu. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl