Oglądam ogłoszenie

Data: 2011-03-15 20:53:24
Autor: Marek P.
Oglądam ogłoszenie
Poza tym sprzedający mógłby nie strzelać tej samej pieczątki i tym
samym długopisem wypełniać - pewnie made in china książki
serwisowej :)

Aż zajrzałem do starej książki Peugeota o przez 370 tys mam polowę książki wypełnioną jednym długopisem a druga połowę innym. Wszystkie pieczątki identyczne i podpis jednej osoby. Pewnie było to dziwne ale samochód serwisowałem w jednym ASO a na recepcji zawsze był ten sam siwy Pan więc nic dziwnego że przez 5 lat miał ta samą pieczątkę i podpisu ni ezmieniał. Długopisy pewnie tez mają firmowe więc kolor taki sam.
Wtedy nikt nie zwrócił uwagi na to że to podejrzane :)

Data: 2011-03-15 12:58:42
Autor: Czarek Daniluk
Oglądam ogłoszenie
On 15 Mar, 20:53, "Marek P." <q...@asdfasoip.pl> wrote:
> Poza tym sprzedaj cy m g by nie strzela tej samej piecz tki i tym
> samym d ugopisem wype nia - pewnie made in china ksi ki
> serwisowej :)

A zajrza em do starej ksi ki Peugeota o przez 370 tys mam polow ksi ki
wype nion jednym d ugopisem a druga po ow innym. Wszystkie piecz tki
identyczne i podpis jednej osoby. Pewnie by o to dziwne ale samoch d
serwisowa em w jednym ASO a na recepcji zawsze by ten sam siwy Pan wi c nic
dziwnego e przez 5 lat mia ta sam piecz tk i podpisu ni ezmienia .
D ugopisy pewnie tez maj firmowe wi c kolor taki sam.
Wtedy nikt nie zwr ci uwagi na to e to podejrzane :)

Gdyby nie to że w.g tej książki serwis wymieniał co 20kkm świece
żarowe i płyn hamulcowy, to nic bym strasznego nie powiedział ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-15 22:55:20
Autor: M1SLQ
Oglądam ogłoszenie
Gdyby nie to że w.g tej książki serwis wymieniał co 20kkm świece
żarowe i płyn hamulcowy, to nic bym strasznego nie powiedział ;)

Ja tam widzę minus/przekreślenie a nie znak x. To co zmienione zaznaczone masz x.

Pozdr.

Oglądam ogłoszenie