Ogladanie TV w PUBIE itp.

Data: 2009-05-27 12:20:11
Autor: Mo
Ogladanie TV w PUBIE itp.
Witam,

Jakie sa obecnie mozliwosci udostepnienia dla gosci np. Pubu sygnalu tv.

Wiele miejsc typu pub, kawiarnia itp. ma udostepnione telewizory ale czy jest to zgodne z prawem?
Z tego co wiem zaden operator cyfrowy typu polsat,n,cyfra nie przewidzial
takiej opcji i jest to niezgodne z regulaminem. Chociaz operatorzy przymykaja na to oko.

Co tak na prawde mozna emitowac w tv aby funkcjonowac legalnie?
Moze kanaly FTA z swojego dekodera? Kanaly informacyje, muzyczne (mtv)?

Pozdrawiam,
m.

Data: 2009-05-27 21:37:40
Autor: acelnószz
Ogladanie TV w PUBIE itp.
Na mój rozum obywatel móglby placis abonament nie od POSIADANIA odbiornika, lecz od OGLADANIA.

Przeciez Kowalski czy Malinowska raz zaplacili za abonament domowy, a skoro wyszli z domu do pubu, to nie naogladaja sie dwa razy tego samego na zapas.

No ale niestety w polityce rozumu malo ;-)
JaC

-- -- -

Wiele miejsc typu pub, kawiarnia itp. ma udostepnione telewizory ale czy jest to zgodne z prawem

Data: 2009-05-28 21:54:53
Autor: Robert Tomasik
Ogladanie TV w PUBIE itp.
Uzytkownik "Mo" <gfe@erratax.pl> napisal w wiadomosci news:gvj441$o0b$1inews.gazeta.pl...

PUB musi miec umowe z ZAiKS i STOART. Co do operatorów cyfrowych, to o ile nie ma zastrzezenia w umowie zabraniajacego publicznego odtwarzania, to ogólne przepisy prawa tego nie zabraniaja. Z tego co wiem tylko POLSAT w okresie mistrzostw pilkarskich cos tam kombinowal i zezwolenie dawal za dodatkowa oplata. Pozostali operatorzy sprzeciwu nie wnosza.

Ogladanie TV w PUBIE itp.