Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !

Data: 2010-04-26 20:37:40
Autor: Eulalia Browarek
Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !
Tym razem, trzeba wymyślić, przy pomocy jakiej spiskowej teorii Jarosław Kaczyński wytłumaczy swoją przegraną w wyborach prezydenckich. Z tym, że kosmici i UFO odpada jako zbyt banalne intelektualnie. Musi być coś ciekawego, nośnego, a równocześnie z wykopem i odjazdem ;))))

Zennon

Data: 2010-04-26 22:39:09
Autor: u2
Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !
W dniu 2010-04-26 22:37, Eulalia Browarek pisze:
Musi byĂŚ coÂś ciekawego, noÂśnego, a rĂłwnoczeÂśnie z wykopem i odjazdem

Musi to na rusi. W Polsce jak kto chce.

Data: 2010-04-26 22:42:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> schrieb im
Newsbeitrag news:hr4tij$n4t$1tioat.net...

  Co tam fanzolisz, Zenus?

  AR

Data: 2010-04-26 22:42:46
Autor: marek czaplicki
Eulalia Browarek wrote:
[...]

my stoimy tam gdzie ZOMO chodzi piechotą, oni tam gdzie my przedtem i dajcie więcej tego ziela :-)

Data: 2010-04-26 22:50:25
Autor: awe
Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !
Kazdy inteligentny i dobrze zorientowany wyborca, znajacy historie Polski i stosunki panujace w Polsce na przestrzeni dziejow a zwlaszcza w ostatnim okresie zaglosuje z czystym sumieniem na Jaroslawa Kaczynskiego i jak sie rozumie na PiS.
awe

Data: 2010-04-26 22:44:07
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr4tu3$g9v$1news.onet.pl...
[...]

Każdy Żyd?

boukun

Data: 2010-04-26 23:27:25
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr4u2d$7ut$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
sugerujesz ze jestem zydem? nie uda ci sie ten numer mam udokumentowane pochodzenie w papierach na setki lat do tylu i genetycznie tez co jestem w stanie udowodnic....tak wiec skoro ja NIEzyt - tzn ze przeciwna opcja to zytoStwo?
awe

Data: 2010-04-27 06:06:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> pochodzenie w papierach na setki lat do tylu i genetycznie tez co jestem
> stanie udowodnic....tak wiec skoro ja NIEzyt - tzn ze przeciwna opcja to

Twoje Pany!

boukun

   Twoje to juz niby nie te rozne Szenicery?

   AR

Data: 2010-04-27 08:31:35
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:6128e$4bd662dd$54702a04$17318news.chello.at...

> "boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Polski i
> ostatnim
> sie

>   Twoje to juz niby nie te rozne Szenicery?

Fajny wierszyk, po drobnusieńkich przeróbkach pasuje, jak ulał:

Był raz głupi Jaruś. A wiecie, co robił?
Kiedy konie żarły, on im owies drobił.
Sitem wodę czerpał, ptaki uczył fruwać,
Poszedł do kowala: kozy chciał podkuwać.

Czapką kwiat nakrywał, kiedy deszczyk rosił,
Liczył dziury w płocie, drwa do lasu nosił.

Zimą domek z lodu zbudował przed chatą:
"Będę miał - powiada - mieszkanie na lato".
Gdy go słońce piekło, to na słońce dmuchał,
A za topór chwytał, gdy go gryzła mucha.
A tatusia pytał, czy mu księżyc kupi...
Taki był ten Jaruś. A jaki? No, głupi.
Piotr

   Boukun to takie male zydowskie popychadelko,
   tylko on sam tego nie dostrzega.  Bogu ducha winnej
   tesciowej robi przykrosci z powodu krzyza,
   ze o jego biednej zonie juz nie wspomne.

   A wydawaloby sie, ze to bystry, szybko uczacy sie
   chlopak.

   AR

Data: 2010-04-27 09:01:28
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ebb86$4bd684c9$54702a04$19754news.chello.at...

>   A wydawaloby sie, ze to bystry, szybko uczacy sie
>   chlopak.

Bo to prawda, szybko się uczy. Tyle, że patologiczny narcyzm odcina go od
najistotniejszych sygnałów.
Jeszcze jeden cytacik:
"I wtedy Małgorzata znowu zobaczyła Wolanda. Szedł w towarzystwie
Abbadony,
Asasella i jeszcze kilku podobnych do Abbadony, czarnowłosych i młodych.
Zauważyła teraz, że naprzeciw jej podwyższenia przygotowano drugie, dla
Wolanda. Ale Woland nie skorzystał z niego. Małgorzatę zdumiało to, że
Woland przyszedł na to ostatnie wielkie wyjście na balu ubrany dokładnie
tak
samo, jak był ubrany w sypialni. Zwisała mu z ramion ta sama brudna,
pocerowana nocna koszula, na nogach miał te same przydeptane ranne
pantofle.
Miał szpadę, ale posługiwał się tą obnażoną szpadą jak laską - wspierał
się
na niej. Z lekka kulejący Woland stanął koło przygotowanego dlań
podwyższenia i natychmiast znalazł się przed nim Asasello z tacą w dłoni -
na tacy tej Małgorzata zobaczyła odciętą ludzką głowę z wybitymi przednimi
zębami. Nadal trwała cisza jak makiem zasiał, tylko raz przerwał ją daleki
niepojęty w tych okolicznościach odgłos dzwonka, jakie bywają przy
drzwiach
frontowych.
- Michale Aleksandrowiczu - niezbyt głośno zwrócił się do głowy Woland, a
wtedy powieki zabitego uniosły się i Małgorzata drgnęła - na martwej
twarzy
zobaczyła żywe, pełne myśli i cierpienia oczy.

- Wszystko się sprawdziło, prawda? - ciągnął Woland patrząc w oczy
głowy. -
Głowę odcięła kobieta, posiedzenie nie doszło do skutku, a ja mieszkam w
pańskim mieszkaniu. To fakt. A fakty to najbardziej uparta rzecz pod
słońcem. Nas jednak interesuje to, co będzie dalej, a nie ów dokonany już
fakt. Zawsze był pan zagorzałym głosicielem teorii, według której po
odcięciu głowy życie człowieka się urywa, człowiek zamienia się w popiół i
odchodzi w niebyt. Miło mi zakomunikować panu w obecności mych gości,
aczkolwiek mogą oni posłużyć jako dowód prawdziwości zgoła innej teorii,
że
teoria pańska jest równie solidna jak błyskotliwa. Zresztą wszystkie
teorie
są siebie warte. Jest między nimi i taka, która głosi, że każdemu będzie
dane to, w co wierzy. Niech się zatem tak stanie. Pan odchodzi w niebyt, a
ja, wznosząc toast za istnienie, z radością spełnię ten kielich, w który
pan
się przekształci.""

Piotr

   :-)

   A. Rem

Data: 2010-04-27 06:39:14
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr55d9$r8e$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -
boukun ja nie jestem autonomiczna jednostka...zupelnie zyjaca poza systemem, ale przyjrzyj sie co oni z toba zroili - biegasz po necie i robisz z siebie durnia wlasciwie w ich interesie. dopoki beda takie zjeby jak ty - oni bede mieli powod aby sie okopywac i sie bronic.
jedynym slowem jestes takim malym gownianym zuczkiem ktory toczac te swoja gowniana kuleczke wykonuje bardo pozyteczna robote w interesie narodu wybranego...napisz jeszcze cos o zytach, cos cvelowi temat sie znudzil, a wiec jak rozumiem robisz w zastepstwie
awe

Data: 2010-04-27 11:10:37
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr5pe1$5t4$1news.onet.pl...

[...]

Skąd się biorą takie sprzedajne szmaty jak ty?

W rządzie nie będzie byłych członków PZPR. Dla mnie, raz dane słowo, jest
święte. - (Jarosław Kaczyński 10 VII 2006)

Jarosław Kaczyński uczynił ministra MSWiA i potem marszałkiem sejmu Ludwika
Dorna, syna komunisty należącego kolejno

do: KPZU (Komunistyczna Partia Zachodniej Ukrainy), KPP, PPR, w końcu PZPR.
Ojciec Ludwika Dorna był ponadto lektorem

WULM, szkolił partyjnych aparatczyków, wpajając im tezy Marksa i Lenina.

Andrzej Kryże - Wiceminister Sprawiedliwości IVRP- członek PZPR do jej końca.
Skazywał w stanie wojennym. Skazał między

innymi Bronisława Komorowskiego z PO za udział w manifestacji na warszawskim
Placu Zwycięstwa w rocznicę odzyskania

niepodległości. Kryże jako przewodniczący Wydziału IV Sądu Okręgowego w
Warszawie organizował też usuwanie sędziów

wydających łagodne wyroki wobec działaczy podziemnej opozycji - po objęciu przez
niego kierownictwa Wydziału, część

pracujących w nim sędziów odeszła, a orzecznictwo w stosunku do działaczy
podziemnej opozycji uległo zaostrzeniu. Ps. W tym

czasie nasz strugany `bohater opozycji' Premier Jarosław Kaczyński spokojnie
pracował sobie w Ośrodku Badań Społecznych

Region Mazowsze, a jego braciszek Lech niewiele wcześniej spokojnie obronił
pracę doktorską z marksistowskiego prawa pracy

obficie odwołując się przy tym do Lenina.

Wojciech Jasiński - Minister Skarbu IV RP- członek PZPR w latach 1976 - 1981,
szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w

Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB.

Anna Kalata - Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD

Ewa Sowińska- Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR

Maciej Łopiński - Rzecznik Prezydenta IV RP - w okresie 1975 - grudzień 1981
należał do PZPR i pracował na

nomenklaturowym stanowisku sekretarza redakcji gdańskiego tygodnika `Czas',
klasycznego pisma partyjnego `po linii i na bazie'

(szefostwo z PZPR-owskiej nomenklatury, cenzura, wytyczne z KW)

Stanisław Kostrzewski od 25.02.2006 skarbnik PiS - był aktywnym członkiem PZPR
do końca jej działalności. Żeby było

ciekawiej - od 31.12.2005 jest wiceprezesem Banku Ochrony Środowiska i nie ma tu
żadnego konfliktu interesów lub niejasności

Ale to początek, a nie koniec, obłudy, dulszczyzny i kołtuństwa partii PiS.

Partia PiS domaga się, aby każdy Polak był bohaterem walczącym z komuną od
zawsze, dzieci mają nosić brzemię ojców.

Niestety pan Jarosław Kaczyński nie jest skłonny wytłumaczyć jak to się stało,
że Rajmund Kaczyński, żołnierz AK i jego żona

Jadwiga Kaczyńska żołnierz AK, tuż po wojnie dostaje od stalinowskiej PRL,
OLIGARCHICZNE mieszkanie na Żoliborzu.

W tamtym czasie żołnierze AK, dostawali kule w łeb, nogę od stołka jako fotel,
więzienną pryczę, w najlepszym razie zakaz

meldunkowy w stolicy. Tymczasem Rajmund Kaczyński dostaje piękne mieszkanie i
pracę w Politechnice Warszawskiej, gdzie

jest wykładowcą. Niesamowite, biorąc pod uwagę fakt, że mówimy o czasach, kiedy
w Moskwie trwają procesy polityczne

żołnierzy AK, a Polską rządzi marszałek Rokossowski. Takiego szacunku władza
ludowa nie okazała już żadnemu akowcowi,

nigdy przedtem i nigdy potem. Dziwne i niezwykłe są dzieje patriotycznej rodziny
Kaczyńskich. Syn Rajmunda Kaczyńskiego,

Jarosława doświadczył w swoim życiu jeszcze większego cudu.

Jak wszyscy wiemy bracia Lech i Jarosław Kaczyńscy przez 13 lat wraz z
Mieczysławem Wachowskim byli najbliższymi

współpracownikami Lecha Wałęsy. Tak się jakoś złożyło, że Jarosław Kaczyński
jako jedyny adiutant Wałęsy, został

wypuszczony przez SB po krótkiej rozmowie i co więcej po odmowie podpisania
lojalki. Za to samo Michnikowi i Kuroniowi

SB zafundowało kilka lat wiezienia. Zresztą wszystkim SB fundowała takie
wakacje, wszystkim oprócz Jarosława Kaczyńskiego.

Nie wiadomo kto lub co powodowało SB, ale po krótkiej rozmowie, przeprowadzanej
w miłej formalnej atmosferze, Jarosław

Kaczyński mógł wrócić do mamy.

Jak to się dzieje, że rodzina Kaczyńskich przez 40 lat była traktowana w sposób
wyjątkowy przez komunistyczny aparat

represji. Czy to jakieś rodzinne szczęście?

http://www.skubi.net/glosuj-na-polske.pdf

http://gegenjay.wordpress.com/2009/12/15/kaczynski-chanuka-menora-zydzi-oto-polska-cala/
boukun

Data: 2010-04-27 21:59:24
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr69qb$ap5$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
boukun ja jestem za inteligentny na te twoje teksty i szkoda mi czasu na ciebie wiesz?

awe

Data: 2010-04-27 08:04:42
Autor: karwanjestkretynem
[...]

No to coś nowego, he, he, he! Setki lat do tyłu! Niedawno pisałeś, że masz 40 lat, że jesteś przystojny itp. bzdury. Chcesz napisac prawdę, to po prostu napisz, że jesteś pierdolnięty, to będzie jedyna prawda, którą tutaj napiszesz.

Przemysław Warzywny

--

" To są przesłanki, dla których nie możemy lecieć do Tbilisi". I wtedy zaczęła się sprawa, "że będzie taka rozpierducha na skalę międzynarodową", jak wróci pan prezydent, jeżeli nie wydam takiego polecenia."

Data: 2010-04-26 22:49:07
Autor: Tomy M.
[...]

8 razy kartę sprawdzę, gdybym się pomylił
i zagłosowal na starego UBEKA to musiałbym
honorowo palnąć sobie w łeb.

Tomy .

Data: 2010-04-26 23:32:13
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd5fc44$0$19161$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
wiesz tak sobie pomyslalem ze takiej pomylki nie moglbym zrobic bo tez kosztowalaby mnie zycie...Bog Honor Ojczyzna do czegos zobowiazuje...
skoro moi przodkowie walczyli i umierali w imie tych niby banalnych 3 pojec -coz mam do moich przodkow bezgraniczne zaufanie ze szli wlasciwa droga...zwlaszcza ze mieszkali w strategicznym miejscu w ktorym przezyc bylo trudno a jednak im sie to jakos udawalo...
wierze ze warto byc porzadnym czlowiekiem. zycie krotkie i warto miec swiadomosc ze mozemy spokojnie spojrzec na siebie w lustrze kazdego dnia kiedy sie golimy...
radze boukunom, cycom i kaweckim pojsc ta droga, droga polskich patriotow, choc do konca nie wiem czy my mowimy tu o polakach czy tez przypadkiem nie o chazarach...
intuicyjnie czuje ze cyc to zyt - i niby ic nie mam przeciwko zytom to jednak jakos brzydze sie cycem i tym co robi boukun
awe

Data: 2010-04-26 23:36:45
Autor: Tomy M.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr50bu$njb$1news.onet.pl...

wierze ze warto byc porzadnym czlowiekiem. zycie krotkie i warto miec swiadomosc ze mozemy spokojnie spojrzec na siebie w lustrze kazdego dnia kiedy sie golimy...

  Ja też wierzę, bo warto. Nie zawsze byłem kryształowy
mam życiorys który wystarczyłby całej armii bokunów i cyców.
Ale w końcu trzeba zacząć golić się codziennie, i wtedy
już nie można udawać że się jest uczciwym, trzeba nim po prostu być.

[...]

  Nie wrzucam wszystkich nacji do jednego worka.Zwłaszcza
że Żydów tak naprawdę nie ma ... to zbieranina wszelkiej
maści. To raczej ludzie których łączy dziwny sposób
myślenia (pełna micha). I chcąc nie chcąc trzeba przyznać
że to oni są fundamentem całej UE i USA.
  Oceniam raczej polityków, wśród żydowskich polityków
jest o dziwo sporo normalnych ludzi, jednak zbyt mało
radykalnych aby się przebić. Zresztą Izrael to dziki kraj,
kto myśli inaczej od razu dostaje "palestyńską" rakietą
w głowę.
  Hitler ze swoimi V1 i V2 to był cieńki Bolek, Hamas
robi rakiety z puszek po piwie.

A Bokun, cyc i reszta ... czasami mam wrażenie że to
jakaś wspólna inicjatywa bywalców kafejki internetowej
w wariatkowie... sposób ich pisania, z pewnością wzbudza
zainteresowanie niejednego psychiatry.

Tomy M.

Data: 2010-04-27 06:43:29
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd6076d$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
no tak ale czy posocialistyczne zmutowane kundle sa zdolne do chwili refleksji nad soba? np taki boukun  bo o cyca nie pytam - to zdechnie wkrotce i nikt nawet nie bedzie chcial na niego nasikac
awe

Data: 2010-04-26 22:49:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Niezle jak na prlowskiego polfabrykata.

   AR

Data: 2010-04-26 23:33:28
Autor: awe
Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:71524$4bd5fc48$54702a04$20140news.chello.at...

[...]

z prsrelem nie mam nic wspolnego, jestem ostatnim szlachcicem IV RP dowiodlem tego swoja postawa na wielu plaszczyznach...
awe

Data: 2010-04-26 23:26:03
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hr4tij$n4t$1tioat.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
wiesz a moze zacznij lepiej od tego jak wyjasnisz wygrana Pana Jaroslawa? Bedzie ciekawiej i konkretniej bo niby kto mialby wygrac? Ta dupa wolowa Komorowski - vel drzwi od stodoly?:-)
awe

Data: 2010-04-27 04:43:23
Autor: Andrzej Kokakolski
Eulalia Browarek <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
[...]

Pomysl co prawda taki sobie ale moze okazac sie przydatny... dla pana Komorowskiego

AK

Data: 2010-04-27 08:24:51
Autor: cirrus
[...]

Ja proponuje za Łysiakiem z książki "Milczące psy"- Putin kupił Tuska za purpurowe srebro skażone srebrnikami Judasza, ten z kolei zapłacił pilotowi za samobójstwo.

--
stevep

Data: 2010-04-27 08:41:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Ja proponuje za Łysiakiem z książki "Milczące psy"- Putin kupił Tuska za
purpurowe srebro skażone srebrnikami Judasza, ten z kolei zapłacił

   Niezla ksiazka.

   AR

Data: 2010-04-27 15:18:48
Autor: cirrus
Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:9a9af$4bd68701$54702a04$19894news.chello.at...
[...]

To prawda, co nie zmienia faktu, ze to czysta fikcja literacka.

--
stevep

Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !