Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !

Data: 2010-04-27 08:24:51
Autor: cirrus
Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hr4tij$n4t$1tioat.net...
Tym razem, trzeba wymyślić, przy pomocy jakiej spiskowej teorii Jarosław
Kaczyński wytłumaczy swoją przegraną w wyborach prezydenckich. Z tym, że
kosmici i UFO odpada jako zbyt banalne intelektualnie. Musi być coś
ciekawego, nośnego, a równocześnie z wykopem i odjazdem ;))))
Zennon

Ja proponuje za Łysiakiem z książki "Milczące psy"- Putin kupił Tuska za purpurowe srebro skażone srebrnikami Judasza, ten z kolei zapłacił pilotowi za samobójstwo.

--
stevep

Data: 2010-04-27 08:41:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Ja proponuje za Łysiakiem z książki "Milczące psy"- Putin kupił Tuska za
purpurowe srebro skażone srebrnikami Judasza, ten z kolei zapłacił

   Niezla ksiazka.

   AR

Data: 2010-04-27 15:18:48
Autor: cirrus
Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:9a9af$4bd68701$54702a04$19894news.chello.at...
[...]

To prawda, co nie zmienia faktu, ze to czysta fikcja literacka.

--
stevep

Oglaszam nowy konkurs na teorie spiskowa !