Data: 2014-01-03 12:25:51 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
W dniu 03.01.2014 00:14, kogutek444@gmail.com pisze:
Nareszcie nasi wybitni wybrańcy narodu wzięli się do pożytecznej pracy. Skuteczny to będzie tydzień aresztu. Wywalą gościa z roboty itp zniszczone życie. http://telewizjarepublika.pl/wildstein-o-propozycji-zaostrzenia-kar-dla-pijanych-kierowcow-quotto-psucie-prawaquot,2713.html?fb_comment_id=fbc_254721251350865_849888_254752738014383#.UsadwVZhasA |
|
Data: 2014-01-03 12:32:18 | |
Autor: J.F. | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia Fri, 03 Jan 2014 12:25:51 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
W dniu 03.01.2014 00:14, kogutek444@gmail.com pisze: I co - myslisz ze od tego przestanie pic i jezdzic po pijaku ? J. |
|
Data: 2014-01-03 12:56:17 | |
Autor: RadoslawF | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia 2014-01-03 12:32, Użytkownik J.F. napisał:
Nareszcie nasi wybitni wybrańcy narodu wzięli się do pożytecznej pracy.Skuteczny to będzie tydzień aresztu. Wywalą gościa z roboty itp zniszczone życie. Ale po co wymyślać i kombinować. Uczciwie karać już złapanych i problem zniknie. Dzisiaj niektórych stać by zaryzykować, wyda kilka tysięcy i okaże się że on nie po pijaku jechał tylko miał pomroczność jasną. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-01-03 13:18:48 | |
Autor: J.F. | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia Fri, 03 Jan 2014 12:56:17 +0100, RadoslawF napisał(a):
Dnia 2014-01-03 12:32, Użytkownik J.F. napisał: Ale co znaczy "uczciwie" ? No i ... nie zniknie. Lapiesz takiego, wymierzasz uczciwa grzywne, uczciwie ostrzegasz ze nastepnym razem pojdzie siedziec, co ma zreszta na pismie w postaci roku w zawieszeniu, i co ... i wielu znow sie daje zlapac. Czyli zapewne jeszcze wiecej dalej jezdzi, w tym i po pijaku. Dzisiaj niektórych stać by zaryzykować, wyda kilka tysięcy Ale nie kazdy jest synem prezydenta i sad ich moze skazac mimo opinii lekarza. No i zakazac prowadzenia, skoro zapadaja na pomrocznosc :-) J. |
|
Data: 2014-01-03 16:51:03 | |
Autor: RadoslawF | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia 2014-01-03 13:18, Użytkownik J.F. napisał:
Ale po co wymyślać i kombinować.I co - myslisz ze od tego przestanie pic i jezdzic po pijaku ?Nareszcie nasi wybitni wybrańcy narodu wzięli się do pożytecznej pracy.Skuteczny to będzie tydzień aresztu. Wywalą gościa z roboty itp zniszczone życie. Taka ciekawostka z naszego kraju. W więzieniach za jazdę po pijaku siedzi więcej rowerzystów niż kierowców. A podobno łapie się więcej kierowców samochodów nić rowerzystów. Wniosek: jak kogoś nie stać na samochód a tylko na rower za trzysta złotych to nie stać go na adwokata i drugi wyrok to odsiadka bezwarunkowa. Jak ktoś jeździ autem za sto tysięcy to stać go na adwokata i najgorsze co go spotkało to zabranie prawka za rok czy dwa. Przynajmniej do czasu aż kogoś tym autem nie zabije. Więc w moim odczuciu aby było uczciwie to wysokość kary powinna zależeć od popełnionego wykroczenia czy przestępstwa a nie skuteczności obrońcy. Dzisiaj niektórych stać by zaryzykować, wyda kilka tysięcy Myślisz że tylko on z tego paragrafu się wymigał ? Pozdrawiam |
|
Data: 2014-01-03 16:58:45 | |
Autor: John Kołalsky | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> ... To tak właśnie mamy :-) Popełnione wykroczenie zależy od skuteczności obrońcy :-) |
|
Data: 2014-01-03 17:44:35 | |
Autor: J.F. | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia Fri, 03 Jan 2014 16:51:03 +0100, RadoslawF napisał(a):
Taka ciekawostka z naszego kraju. Bez przesady. Prezydentem trzeba byc, aby adwokat pomogl. Za pierwszym razem sad da grzywne i zawiasy, a potem kierowcy widac rzadziej daja sie zlapac. Moze dlatego ze przestrzegaja zakazu, moze juz nie pija, a moze nie widac ze po pijaku jedzie - w odroznieniu od rowerzysty :-) Myślisz że tylko on z tego paragrafu się wymigał ?Dzisiaj niektórych stać by zaryzykować, wyda kilka tysięcyAle nie kazdy jest synem prezydenta i sad ich moze skazac mimo opinii O innych nie slyszalem. J. |
|
Data: 2014-01-03 20:45:28 | |
Autor: RadoslawF | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia 2014-01-03 17:44, Użytkownik J.F. napisał:
Taka ciekawostka z naszego kraju. Nie masz racji, sam znam takiego który miał za jazdę pod wpływem cztery sprawy w sądzie. Fakt że nikogo nie potrącił, samochodem jeździ cały czas i aktualnie ważny dokument PJ posiada o jakiejś karze więzienia to nawet mowy nie było. Myślisz że tylko on z tego paragrafu się wymigał ?Dzisiaj niektórych stać by zaryzykować, wyda kilka tysięcyAle nie kazdy jest synem prezydenta i sad ich moze skazac mimo opinii I skoro nie słyszałeś to ich nie było ? Gratuluje logiki. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-01-03 21:28:09 | |
Autor: J.F. | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia Fri, 03 Jan 2014 20:45:28 +0100, RadoslawF napisał(a):
Dnia 2014-01-03 17:44, Użytkownik J.F. napisał: no ale co - zrzucil na pomrocznosc jasna, sad poprzestal na grzywnie, czy adwokat tak chachmecil, ze sie okazalo ze nie byl pijany ? Bo tak wiesz - odebranie PJ w zasadzie obowiazkowe. Dobrze posmarowany sad moze poprzestac na 3 miesiacach a dobrze posmarowany prokurator nie apelowac ze ustawa mowi ze od 6 miesiecy .... Wiec znasz szczegoly tych spraw ? I skoro nie słyszałeś to ich nie było ? Gratuluje logiki.O innych nie slyszalem.Ale nie kazdy jest synem prezydenta i sad ich moze skazac mimo opiniiMyślisz że tylko on z tego paragrafu się wymigał ? Nosny temat, jakas gazeta by to podchwycila. Na jeden przypadek moze nie trafic, ale jakby bylo powszechne ... O, popatrz, juz nawet nie wystarczy byc synem prezydenta http://www.youtube.com/watch?v=SkgThxnFjG4 A przeciez juz raz mial zdiagnozowana pomrocznosc, widac zdarzyl sie drugi napad :-) J. |
|
Data: 2014-01-04 00:05:08 | |
Autor: RadoslawF | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia 2014-01-03 21:28, Użytkownik J.F. napisał:
Bez przesady. Prezydentem trzeba byc, aby adwokat pomogl.Nie masz racji, sam znam takiego który miał za jazdę pod wpływem Nie znam szczegółów. To sąsiad ale nie wypada mi pytać, o jednej wiedziałem oficjalnie bo podwoziłem małżonkę która odbierała od policji jego auto, jak spytałem po jakimś czasie to dowiedziałem się że sprawa kosztowała go kilkanaście tysięcy zł i uprawnień nie stracił. I skoro nie słyszałeś to ich nie było ? Gratuluje logiki.O innych nie slyszalem.Ale nie kazdy jest synem prezydenta i sad ich moze skazac mimo opiniiMyślisz że tylko on z tego paragrafu się wymigał ? Widać nie zawsze dziennikarze wyłapią, nie zawsze też sprawa dotyczy znanych ludzi. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-01-03 13:36:02 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
W dniu 03.01.2014 12:32, J.F. pisze:
Dnia Fri, 03 Jan 2014 12:25:51 +0100, Smok Eustachy napisał(a):Jak nie będzie miał na benzynę i wódę? |
|
Data: 2014-01-03 13:50:56 | |
Autor: J.F. | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia Fri, 03 Jan 2014 13:36:02 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
W dniu 03.01.2014 12:32, J.F. pisze: Od tygodnia aresztu nie zbiednieje, a jesli wywala dlatego z roboty .... to widac nie byl ceniony fachowiec, a wiec robota byla g* warta, a takich pelno :-) J. |
|
Data: 2014-01-03 13:57:46 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
W dniu 03.01.2014 13:50, J.F. pisze:
/.../ Od tygodnia aresztu nie zbiednieje, a jesli wywala dlatego z robotyWięcej jak dwie nieobecności nieusprawiedliwione to dyscyplinarka. Chyba że na śmieciówce tyra. |
|
Data: 2014-01-03 12:59:00 | |
Autor: AZ | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym moĹźna byĹo zapierdalaÄ z promilami za zakoĹczony. | |
On 2014-01-03, Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:
Areszt jest nieusprawiedliwiony? ;-)Od tygodnia aresztu nie zbiednieje, a jesli wywala dlatego z robotyWiÄcej jak dwie nieobecnoĹci nieusprawiedliwione to dyscyplinarka. Chyba Ĺźe na ĹmieciĂłwce tyra. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-03 14:03:41 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polsk i w ktorym moĹźna byĹo zapierdalaÄ z promilam i za zakoĹczony. | |
W dniu 03.01.2014 13:59, AZ pisze:
/.../ Areszt jest nieusprawiedliwiony? ;-)Jasne. Tylko to akurat dotknie tzw normalnych obywateli. Narkodilera, alfonsa wcale. Dresa. |
|
Data: 2014-01-03 15:06:11 | |
Autor: J.F. | |
Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. | |
Dnia Fri, 03 Jan 2014 13:57:46 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
W dniu 03.01.2014 13:50, J.F. pisze: Jest usprawiedliwiony, bo byl w areszcie :-) Chyba że na śmieciówce tyra. Albo jest ceniony w pracy, bo w koncu tydzien choroby moze sie kazdemu przydarzyc. J. |