Ogloszenia

Data: 2011-03-01 14:46:15
Autor: Demolant
Ogloszenia
Za sprawa kilku osob, forum to stało się kloaką świata nurkowego. Część ogłoszeń, jako wywieszone na ścianie szaletu miejskiego zyska większą poczytność. Ale niektóre są zwykła profanacją.

Data: 2011-03-01 18:41:00
Autor: Rechot
Ogloszenia

Użytkownik " Demolant" <czarnecki_ryszard@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikj0rn$q6a$1inews.gazeta.pl...
Za sprawa kilku osob, forum to stało się kloaką świata nurkowego. Część
ogłoszeń, jako wywieszone na ścianie szaletu miejskiego zyska większą
poczytność. Ale niektóre są zwykła profanacją.

Rysiek, ta kloaka to Twoje największe osiągnięcie.
Znacznie większe niż słynne P..P...P....które nikogo nie interesują.
Byłeś i jesteś najbardziej aktywnym członkiem-budowniczym tej kloaki.
Teraz masz mozliwośc zrobić cos jeszcze wiekszego.
Możesz zostać przywódcą!!!
Przywódcą tych którzy pójda z tąd za Toba.
opuśc to wirtualne miejsce a przejdziesz do historii.

Data: 2011-03-01 18:45:52
Autor: mk16
Ogloszenia
Byłeś i jesteś najbardziej aktywnym członkiem-budowniczym tej kloaki.

barczo Cie proszę nie wyciągaj mi tego śmiecia z kloaki

jk

Data: 2011-03-01 19:00:50
Autor:
Ogloszenia
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Możesz zostać przywódcą!!!
Przywódcą tych którzy pójda z tąd za Toba.
opuśc to wirtualne miejsce a przejdziesz do historii.

Anonimie "Rechot" znowu robisz manipulację, dlaczego nie wymieniasz moich rozmówców którzy tylko bluzgają.
Znowu wpisałeś się w szczucie, gratuluję.
Bez odpowiedzi.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-01 20:15:25
Autor: Rechot
Ogloszenia
przykład:

jest grupa 10 ludzi.
9-cioro z nich potrafi dyskutować.
ten 10-ty zawsze powoduje bluzganie ze strony pozostałych 9-ciu.

pytanie :
kto jest winien bluzgów?
tych 9-ciu czy tej jeden?

podpowiedź:
Wzoru na to nie ma. I teoria dekompresji tez nie ma tu zatosowania

Rechot