Ogloszenia motoryzacyjne

Data: 2009-05-10 18:15:30
Autor: Krzysztof
Ogloszenia motoryzacyjne
Witam
Kolega mieszkajacy w Hamburgu chcialby sprzedac Reanaulta Lagune.Oglosil sie w Niemczech ,chcialby tez oglosic sie w Polsce .Jakie polecacie najlepsze strony internetowe z ogloszeniami motoryzacyjnymi.
Jaka zaproponowac cene za Lagune 2001, nowa buda,combi z pelnym wypasem oprocz skor i 114 tys przebiegu,1,6 benzyna?
Albo moze gielda.Czy mozna przyjechac za autem na niemeickich tablicach?
Pozdrawiam

Data: 2009-05-10 19:37:21
Autor: Normanex
Ogloszenia motoryzacyjne

Uzytkownik "Krzysztof" <krzych3333@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:76oct3F1dn0u7U1mid.uni-berlin.de...
[...]
Szukam takiego auta podaj wiecej danych (jakis namiar)

Data: 2009-05-10 22:06:05
Autor: Krzysztof
Ogloszenia motoryzacyjne
Szukam takiego auta podaj wiecej danych (jakis namiar)
Auto niezle utrzymane,zawieszenie ok,wiadomo niemieckie drogi bez dziur ,kolor srebny metalik,
podoba mi sie w nim wyciszenie jak i dobra jakosc muzyki fabrycznego cd,wszelkie regulacje przy kierownicy,klima fajnie daje ,ustawia sie z kazdej strony zadana temperature,duzo poduszek ,ale to pewnie kazdy wie ze auta te sa wyjatkowo bezpieczne,komunikaty glosowe po niemiecku,np rezerwy paliwa.No coz to sa obserwacje moje ,pare razy nim jechalem, i prowadzilem.Auto moze byc doprowadzone do Polski.Nie ma problemu.Lepiej jednak gdyby kupujacy je sobie zobaczyl,pojezdzil nim.Mysle.Mam pare zdjec.Zainteresowanym podesle.Moj adres krzych3@gmx.de

Data: 2009-05-11 01:49:30
Autor: Lewis
Ogloszenia motoryzacyjne

[...]

Nie wiem dlaczego ale chcac kupic podobne auto po przeczytaniu podobnego tekstu bym zrezygnowal z zakupu wymienionego wyzej...

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
143.4dB ;)

Data: 2009-05-12 17:48:30
Autor: Zbylut
Ogloszenia motoryzacyjne
Krzysztof napisal(a):

kazdej strony zadana temperature,duzo poduszek ,ale to pewnie kazdy wie ze

a kołdra jest? Bez tego nie kupię ;) --
pozdrawiam, Zbylut

Ogloszenia motoryzacyjne