Ogloszono nowe swieto !!

Data: 2009-12-18 14:07:22
Autor: cyc
Ogloszono nowe swieto !!
Rocznice zrujnowania przez Balcerowicza Polski !.
Bedziemy obchodzic je co roku .
Wczoraj byly miski , plecki , godziki i caluski ....ze nie wspomne o milionowych premiach

cyc

Data: 2009-12-18 14:13:10
Autor: sofu
Ogloszono nowe swieto !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To był START do złodziejstwa. Ciekawe czy czasem niedługo nie bedzie META
jak sie to wszystko rozp.....?

sofu

Data: 2009-12-18 14:47:42
Autor: JC
Ogloszono nowe swieto !!
To ja juz wolę tę ruinę i złodzijstwo, niż "dobrobyt", w którym wszyscy mieli "równo" czyli źle, a znakiem dobrobytu było posiadanie cuda techniki motoryzacyjnej pt. Polski Fiat 126p.
Wolę zarabiać kilka tysięcy $$ miesięcznie, niż 20$. Nawet jeśli taką pracę mogę stracić z dnia na dzień i znaleźć się na bruku.
Wolę mieć problem, że brakuje mi pieniędzy na ........., niż taki, że za zarobione pieniądze nic nie mogę kupić,
I jeszcze wiele innych rzeczy wolę ...

JC

Data: 2009-12-18 14:58:46
Autor: Karol
Ogloszono nowe swieto !!
JC <jc@dotnet.com.pl> napisał(a):
[...]

....inne poskomusze kraje maja prawie to samo, a niektore lepiej, ale bez tego
zlodziejstwa i ruiny oraz *bohatera* postkomuny ktory wprowadzil stan wojenny
przecowko Polakom i nastepnie sprzedal Polske ....hmm....specyficznej grupie
narodowosciowej.

Data: 2009-12-18 15:06:00
Autor: Jadrys
Ogloszono nowe swieto !!
W dniu 2009-12-18 14:47, JC pisze:
[...]

Mowa typowego niewolnika.. Aż się rzygać chce gdy coś takiego się czyta..  Założę się że stanąłbyś w obroniem przywilejów  swojego  pana z karabinem.

Data: 2009-12-18 15:15:55
Autor: cyc
Ogloszono nowe swieto !!

Użytkownik "JC" <jc@dotnet.com.pl> napisał w wiadomości news:hgg15v$hb9$1news.onet.pl...
[...]

I ja tak wole !! Ale co zrobic . Mlodym  zdrowym i bogatym juz nie bede , choc ubogim nie jestem .
Powiadasz , ze wolisz zarabiac kilka tysiecy $ ? he , he , he , he , znaczy dzisiaj u nas zarabia sie kilka tys.$ ?.

cyc

Data: 2009-12-18 16:29:57
Autor: cirrus
Ogloszono nowe swieto !!
[...]

Rzeczywiscie rujnacja, gdyby komuna przeżyła zabrakłoby na półkach nawet octu.

--
stevep

Data: 2009-12-18 19:42:14
Autor: cyc
Ogloszono nowe swieto !!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hgg495$ms5$1news.vectranet.pl...
[...]

Przesadzasz . Wylacznie ocet na polkach to wynik wieloletniego paralizu jaki spadl na Polske w wyniku permanentnie i bez przerwy trwajacych przez  kilku lat strajkow . Takiej sytuacji nie zdzierzyliby nawet jenkesi , ktorym dzisaj rownie blisko do "octu " jak nam wtedy . to , ze jest tam jeszcze musztarda i inne produkty to wynik pirackiej wobec swiata polityki a nie systemu .
Czy znaczy to , ze bylo u nas wtedy dobrze ? W zyciu nie !!ale uczciwosc nakazuje patrzec na problem szerzej niz tylko "po linii " politycznej i jedynie dzis slusznej propagandy .

cyc

Data: 2009-12-19 11:43:26
Autor: sofu
Ogloszono nowe swieto !!

> [...]

Czy znaczy to , ze bylo u nas wtedy dobrze ? W zyciu nie !!ale uczciwosc
nakazuje patrzec na problem szerzej niz tylko "po linii " politycznej i

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ten "paraliż" trwał raptem póltora roku, a nie całe lata.
Powodem strajków sierpniowych byly miedzy innymi coraz puściejsze juz wtedy
od lat półki sklepowe.
Gierkowska równia pochyla zaczeła sie w drugiej połowie lat 70-tych, a swoje
apogeum miala po wielkiej zimie u schyłku lat 70-tych.
Wtedy jak wszystko pozamarzało tak juz nie puscilo nawet latem. Strajki
jedynie pogłebiły to co i tak by nastapiło nawet gdyby Gierek dalej rzadził.
Czytalem wywody Gierka zawarte w ksiazkach Rolickiego ale mnie wcale nie
przekonały. Gospodarka Polska i tak by sie rozwalila nawet bez strajków.
Dzis mamy z czyms podobnym do czynienia tylko w skali globalnej a
przynajmniej europejskiej za sprawą Chin.

sofu

Data: 2009-12-19 13:04:21
Autor: cyc
Ogloszono nowe swieto !!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgi9fa$aso$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Dzis mamy z czyms podobnym do czynienia tylko w skali globalnej a
przynajmniej europejskiej za sprawą Chin.

Sytuacje gospodarcza w Polsce ksztaltowaly permanentnie trawajace od 81 do 89 roku strajki. Nie bylo dnia w tym czasie aby conajmniej kilkadziesiat zakladow  pracy a bywalo pol i wiecej Polski nie strajkowalo . To nie moglo pozostac bez wplywu na zaopatrzenie . Znowu podkresle to , ze nie uwazam aby wtedy bylo lepiej ,ale znowu tez przypomne , ze dzisiaj na wszystko co wiaze sie z tamtym czasem trzeba juz patrzec trzezwo i bez emocji, wykluczajac cala propagandowa otoczke , ktora jesli nie przeklamuje to conajwyzej zaciemnia obraz prawdy .
Dzisiaj sluchajac opowiadan np. o stanie wojennym niektorych ludzi , odnosi sie wrazenie , ze w calej naszej historii nie bylo gorszej sytuacji a okres niemieckiej okupacji przy nim byl okresem pelnej wolnosci , niemal szczesliwosci .
Nie potrafimy zachowac proporcji co najpewniej wynika z checi czesci bylych opozycjonistow , ktora dzisiaj bedac przy wladzy i majac wplyw ma media i ksztalt uprawianej polityki , ciaglego kreowania sie na bohaterow . Potrzebne im to jest ze wzgledow promocyjnych ale tez czysto propagandowych dla rozjasniania szarosci dnia codziennego zyjacych w ubostwie ludzi .
W ostatnich dniach na kanale "Historia " duzo bylo programow poswieconych tamtym czasom . Pokazano prawdziwych bohaterow i prawdziwe tragedie ludzi , ktorzy dzisiaj czesto nie maja z czego zyc , klepiac przyslowiowa biede !.
Ten stan doskonale charakteryzuje prawde o tych , ktorzy teraz stoja na swieczniku a ktorzy wtedy zalapali sie pod walczacy narod a wiec tych o ktorych mowa wyzej aby dzisiaj plawic sie w niewyobrazalnych dla wielu nastawiajacych wtedy karki ,  dobrobycie .
W tym kontekscie wynikajace ze zrywu o godnosc  "zdobycze" narodu sa wielkim nieporozumieniem !.

cyc

Data: 2009-12-19 13:31:19
Autor: boukun
Ogloszono nowe swieto !!

[...]

Ty chyba jesteś w innej bajce? Po 13 grudnia 1981 roku nie było już żadnych strajków, Geremek z Jaruzelskim spacyfikowali Solidarność i nastąpił okres 8 lat stagnacji i wytrzebiania Polaków z opozycji. Wtedy  szedł towar spowrotem na lewo i na prawo (Wschód i Zachód), z pominięciem polskiego rynku... W 1989 roku już było wszystko przygotowane i Polacy zmęczeni, zniechęceni, wyemigrowani, więc można było spokojnie zasiąść do targowicy nad Polską.

boukun