Og³oszono start produkcji: ten pi±tek

Data: 2017-07-03 18:11:35
Autor: 007
Og³oszono start produkcji: ten pi±tek
Pszemol w <news:ojdp79$eb3$1dont-email.me>:

Tesla og³osi³a dzi¶, w poniedzia³ek, ¿e rozpocznie produkcjê Model 3 ju¿
pi±tek.

Produkcja zacznie siê powoli, okolo 5000 sztuk na tydzieñ a¿ do koñca roku,
http://www.nbcchicago.com/news/business/Tesla-Says-Its-Model-3-Car-Will-Go-on-Sale-on-Friday-432242633.html?_osource=SocialFlowFB_CHBrand

Te, a umiesz czytaæ?

"The Palo Alto, California-based company aims to make 5,000 Model 3 sedans
per week by the end of this year"

To wg ciebie jest 5000 tygodniowo do koñca roku? A mo¿e planuje osi±gn± 5000
tygodniowo.

Ech te z Jackowa...

--
'Tom N'

Data: 2017-07-03 16:17:10
Autor: Pszemol
007 <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote:
[...]

Tak, tak, rozkrêcaj± produkcjê... cenna korekta ;-)

Ech te z Jackowa...

Co Ty z tym Jackowem? Dobrze siê czujesz? Co Ci ta stara polska parafia
katolicka w Chicago przeszkadza? I czemu ci±gle o niej wspominasz? :-)

Data: 2017-07-03 19:52:26
Autor: 007
Pszemol w <news:ojdqm5$jod$1dont-email.me>:

Ech te z Jackowa...
Co Ty z tym Jackowem? Dobrze siê czujesz? Co Ci ta stara polska parafia
katolicka w Chicago przeszkadza?

Mnie nic.
W koñcu doczyta³e¶, o czym mowa...

I czemu ci±gle o niej wspominasz? :-)

Wiesz, mawiaj±, ¿e Rosja to nie kraj, tylko stan umys³u -- masz du¿o
wspólnego z takim stwierdzeniem, ba jeste¶ idealnym przyk³adem.

--
'Tom N'

Data: 2017-07-03 20:52:41
Autor: Pszemol
[...]

Zastanów siê lepiej dlaczego tak bardzo Ciebie to dra¿ni... i dlaczego Ty
wla¶nie to tak bardzo prze¿ywasz.

Data: 2017-07-04 09:02:33
Autor: ToMasz
W dniu 03.07.2017 o 22:52, Pszemol pisze:
[...]

bo czyta. Reszta uwa¿a Ciê za trola, nie czyta, nie komentuje, nie przeszkadza im to. Zastanów siê co nas obchodzi plan produkcyjny pojazdu który niema racji bytu w  Polsce? Dlatego masz ³atkê trola
ToMasz

Data: 2017-07-04 09:59:22
Autor: Janusz
W dniu 2017-07-04 o 09:02, ToMasz pisze:
[...]

Sam jeste¶ troll, mnie on nie przeszkadza a auto fajne.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-07-04 19:26:22
Autor: Ghost
Og³oszono start produkcji: ten pi±tek

U¿ytkownik "Janusz"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ojfhsu$pbe$1@node2.news.atman.pl...

[...]

A chcesz wiedziec ile kubkow kawy wypija zaloga fabryki dziennie, januszu motoryzacji?

Data: 2017-07-04 20:59:03
Autor: jerzu.xyz
On Tue, 4 Jul 2017 09:59:22 +0200, Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:

Sam jeste¶ troll, mnie on nie przeszkadza a auto fajne.

Wp³aci³e¶ ju¿ 1000USD zaliczki?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-07-12 14:37:35
Autor: Pszemol
<jerzu.xyz@irc.pl> wrote:
On Tue, 4 Jul 2017 09:59:22 +0200, Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:

Sam jeste¶ troll, mnie on nie przeszkadza a auto fajne.

Wp³aci³e¶ ju¿ 1000USD zaliczki?

Jak nie wp³aci³e¶ jeszcze to siê po¶piesz :-)

Data: 2017-07-04 22:12:05
Autor: Pszemol
ToMasz <Nieczytam@orange.pl> wrote:
[...]

Auto Tesla Model 3 ma wiêcej racji bytu ni¿ ju¿ kupowane w Polsce Leaf w
tej samej cenie lub 3x dro¿sze Tesle Model S.

Data: 2017-07-05 07:44:45
Autor: z
W dniu 2017-07-05 o 00:12, Pszemol pisze:
Auto Tesla Model 3 ma wiêcej racji bytu ni¿ ju¿ kupowane w Polsce Leaf w
tej samej cenie lub 3x dro¿sze Tesle Model S.

Jak ju¿ tak porównujesz racje bytu to wiêksz± ma YarisD4D z 2005 r. W³a¶nie do niego wsiadam i ¶migam ;-)
Pozdro

Data: 2017-07-05 07:07:45
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Nie wiem co to takiego wersja D4D ale Yaris ogólnie to jest toczyd³o do
miasta którym nie wybra³bym siê nawet autostrad±. Ile to ma mocy? A z pewno¶ci± nie jest to auto z pó³ki $35000 usd.

Data: 2017-07-05 09:43:09
Autor: z
W dniu 2017-07-05 o 09:07, Pszemol pisze:
Nie wiem co to takiego wersja D4D ale Yaris ogólnie to jest toczyd³o do
miasta którym nie wybra³bym siê nawet autostrad±. Ile to ma mocy?
A z pewno¶ci± nie jest to auto z pó³ki $35000 usd.

Ale za to ma racjê bytu :-)

Du¿o jeszcze siê musisz nauczyæ :-)

Data: 2017-07-05 14:43:12
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Nie jest to auto które ja bym chcia³ kupiæ.

Data: 2017-07-05 17:20:59
Autor: z
W dniu 2017-07-05 o 16:43, Pszemol pisze:
Nie jest to auto które ja bym chcia³ kupiæ.

Co mnie to obchodzi? :-) To jest najlepsze auto i ka¿dy kto ma inne zdanie (nawet obcokrajowiec ;-) ) ma siê z nim zgadzaæ.
Masz czytaæ o Yarisie, emocjonowaæ siê ka¿d± now± wersj±, wychwalaæ D4D, masz schudn±æ ¿eby siê do niego zmie¶ciæ...
Masz jeszcze jakie¶ w±ty? ;-)

Data: 2017-07-05 16:26:10
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

No tak :-) pszepraszam :-))))

Data: 2017-07-05 10:39:06
Autor: J.F.
Og³oszono start produkcji: ten pi±tek
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:oji380$d71$2@dont-email.me...
z <z@z.pl> wrote:
[...]

A ile mocy na autostradzie ci trzeba ?
Przy wjezdzaniu moze sie troche przydac, jak rozbiegowka krotka, ale potem 50KM wystarczy :-)

J.

Data: 2017-07-05 14:43:13
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Do komfortowej i dynamicznej jazdy bez wariuj±cego na wysokich obrotach
silnika? Nie wystarczy. Mia³em "przyjemno¶æ" jechaæ po A4 Pand± 2004
(olimpijsk±). Masakra. Ile ten wynalazek ma koni?

Data: 2017-07-05 17:11:35
Autor: J.F.
Og³oszono start produkcji: t en pi±tek
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ojitu1$4pn$3@dont-email.me...
[...]

A po co ci dynamiczna jazda na autostradzie ? :-)

Mia³em "przyjemno¶æ" jechaæ po A4 Pand± 2004
(olimpijsk±). Masakra. Ile ten wynalazek ma koni?

Mogl miec bardzo malo. Czasy byly inne i silniki byly ogolnie mniejsze, a Fiat to juz szczegolnie maly litraz kochal.

Najmniejszy byl chyba 1.1  54KM ... co i tak wystarczalo do osiagniecia 150 km/h.
A limit wtedy to nie pamietam - 140 czy 130 jeszcze byl :-)

A pewnie mozna bylo sobie spokojnie pojechac 120 ... ale to patrz inny watek :-)

J.

Data: 2017-07-05 16:26:09
Autor: Pszemol
[...]

Jak to po co? :-) Po to aby nie wyprzedzaæ pó³ godziny autobusu jad±c 5km/h
szybciej od niego i blokuj±c lewy pas ludziom z normalnymi silnikami.

Mia³em "przyjemno¶æ" jechaæ po A4 Pand± 2004
(olimpijsk±). Masakra. Ile ten wynalazek ma koni?

Mogl miec bardzo malo. Czasy byly inne i silniki byly ogolnie mniejsze, a Fiat to juz szczegolnie maly litraz kochal.

Nadal ma, bo takie Pandy 2004 wci±¿ po Polsce je¿d¿±.

[...]

W aucie co ma 50KM max, to te 50 koni masz kiedy? Gdy silnik ma 6000
obrotów? Uwa¿asz to za komfortow± jazdê na d³ugiej trasie z silnikiem
wyj±cym na takich obrotach???

Dobrze siê czujesz? :-)

Albo nigdy nie je¼dzi³e¶ takim autem i pomykasz czym¶ 3x mocniejszym nie
maj±c pojêcia o czym mówisz albo masz auto 50KM i wydaje Ci siê, ¿e jazda
po autostradzie autem co ma maksymaln± prêdko¶æ 120km/h jest OK ale nigdy
na autostradê nim nie pojecha³e¶... Ja jecha³em kiedy¶ z Krakowa do Jas³a sedanem Chevy Aveo - masakra.
Silniczek ma to na pokaz, zero pewno¶ci siebie masz na autostradzie przy
normalnych prêdko¶ciach. Zero zapasu mocy niezbêdnej do *sprawnego*
wyprzedzania.

Data: 2017-07-05 17:27:55
Autor: z
[...]

Jest dobrze :-) zeszli¶my na Yarisa :-)
D4D z 2005 roku ma 75KM i w h... momentu obrotowego :-)
Przy 110 km/h pali 4,3 ON z dwoma osobami i kosztuje tak z 10 ty¶. z³.
nie ma dwumasy i ma bardzo przestronne wnêtrze.
Jak siê sprê¿ê to zmieszczê w ¶rodku 3 osoby i 3 rowery sk³adane w tym 2 na ko³ach 26"
I kto tu jest guuuppppiiii ;-)

Og³oszono start produkcji: ten pi±tek