Ogłupiająca papka w TVN

Data: 2009-05-10 20:23:33
Autor: abc
Ogłupiająca papka w TVN
W dzisiejszych "Faktach":

1) Chaotyczny szum o jakichś intrygach wspierających potencjalną karierę
Cimoszewicza i Buzka w brukselskiej Centrali

2) Codzienna porcja papki na temat świńskiej grypy

3) Ekscytujące dla panów redaktorów szczegóły obrażeń doznanych przez ofiary
w niektórych wypadkach drogowych (nie wiadomo dlaczego akurat w tych
wypadkach, a nie innych)

4) Krokodyle łzy nad szczegółami dolegliwości chłopca w wieku poborowym
dotkniętego porażeniem mózgowym

5) Migawka na temat eksplozji instalacji gazowej w Moskwie

6) Zachwyty nad sprytem propagandzistów, którzy wmówili Amerykanom, że Obama
będzie dobrym prezydentem USA

W tym momencie - nie doczekawszy się żadnej wiadomości o tym co dzieje się
na świecie - zmieniłem kanał, bo nie mogłem dłużej tego znieść.  Ale przy
okazji zrozumiałem skąd biorą się wykształciuchy uważające się za
salonowców.

Data: 2009-05-10 20:37:04
Autor: awe
Ogłupiająca papka w TVN
Zaczynasz pisac zgodnie z tematem grupy, ale spraw religijnych nie zaniedbuj na grupie religia
awe

Data: 2009-05-10 22:17:53
Autor: matusm
Ogłupiająca papka w TVN

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu76ki$mhm$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dzisiejszych "Faktach":

1) Chaotyczny szum o jakichś intrygach wspierających potencjalną karierę
Cimoszewicza i Buzka w brukselskiej Centrali

2) Codzienna porcja papki na temat świńskiej grypy

No co???Lansuja  swoich,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Ogłupiająca papka w TVN