Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia

Data: 2012-02-09 16:43:19
Autor: Obserwator
Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia
...ociera się o zbrodnię stanu.

*Kłopotowski: tele mele dudki. "Polska nie może sobie pozwolić na głupotę
narodu. Leży pomiędzy dwoma wielkimi sąsiadami"

Kiedy przyjechałem z komunistycznej Polski do Ameryki 25 lat temu, byłem
oszołomiony amerykańską telewizją. Co za barwność postaci widowisk na ekranie! Cóż za różnorodność! Kilkadziesiąt
kanałów do wyboru, zamiast dwóch. I jakaż rozpiętość umysłowa od skrajnej głupoty do obywatelstwa
intelektualnego w programach telewizji publicznej PBS. A reklamy – obok tandety ileż pomysłowości i dowcipu! Jako dudek ze Wschodu
nie rozumiałem o co chodzi, kiedy Bruce Springsteen śpiewał „57 kanałów i nic
nie ma”.

Dzisiaj wiem. Kolorowa miazga, zawsze będzie miazgą. Obecnie prawie to samo
mamy w Polsce. Przyszło do nas ze wzorowej demokracji kapitalistycznej na
zachwyt dudków              acz bez telewizji publicznej tak ambitnej, jak PBS. (!!)

Ameryka może sobie pozwolić na głupotę.

 Te setki milionów durni chronią dwa oceany, przepotężna armia, wielka
gospodarka, znakomite uniwersytety i doskonale wykształcone elity świadome
swej odpowiedzialności za państwo i za glob. Natomiast religijność chroni masy przed przemianą w roboli popędzanych reklamą
do roboty.

Jednak Polska nie może sobie pozwolić na głupotę narodu. Leży pomiędzy dwoma
wielkimi sąsiadami, z armią w rozkładzie, gospodarką na łasce centrali za
granicą, nędznymi szkołami wyższymi i elitami, które sprawiają wrażenie, jakby
chciały pozbyć się własnego państwa. Z daleka lepiej widać, że chwiejna jest
polska egzystencja.

 Oglądając w Nowym Jorku mapę świata wiem, że Polska musi się uprzeć, jeżeli
ma istnieć.

W takiej sytuacji to, co wzmacnia ducha powinno być chronione. Ogłupianie TVP
w pogoni za oglądalnością ociera się o zbrodnię stanu. *

http://wpolityce.pl/artykuly/22853-klopotowski-tele-mele-dudki-polska-nie-moze-sobie-pozwolic-na-glupote-narodu-lezy-pomiedzy-dwoma-wielkimi-sasiadami

Data: 2012-02-09 17:21:52
Autor: Obserwator
Dlaczego nie skorzystac z jankeskiego pomyslu na TV publiczna??

      acz bez telewizji publicznej tak ambitnej, jak PBS. (!!)

*Public Broadcasting Service (PBS) (ang. Publiczna Usługa Nadawcza) to
amerykańska sieć 354 stacji publicznej telewizji. Jest organizacją non-profit nadającą na terenie Stanów Zjednoczonych, jednak
niektóre programy telewizyjne można odbierać w Kanadzie. Jej działania są w dużej mierze finansowane przez Corporation for Public
Broadcasting i telewizyjne zbiórki pieniędzy (tzw. pledge drives).  PBS nie jest właścicielem żadnej ze swoich stacji, jedynie udostępnia swój
wizerunek. Na antenach pojawia się pasmo dziecięce PBS Kids. Wraz z koncertami, dyskusjami i spektaklami nadawany jest serwis informacyjny
PBS Newshour.

Oficjalna strona interetowa telewizji publicznej PBS:

http://www.pbs.org/

Data: 2012-02-10 12:38:26
Autor: Olalala
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

PBS Newshour.

Oficjalna strona interetowa telewizji publicznej PBS:

Tusku obiecał Tusku dotrzyma. W Polsce tez mamy  bezpłatną telewizję! Tylko reżimowa jest płatna! Czy tam u ciebie w Kanadzie też jest abonament?

Data: 2012-02-09 19:03:53
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia
W dniu 2012-02-09 17:43,  Obserwator pisze:

Odpowiedź:

http://www.youtube.com/watch?v=qmkEmNWP0ug

Data: 2012-02-09 18:08:12
Autor: Obserwator
Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb@gazeta.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-09 17:43,  Obserwator pisze:

Odpowiedz:

http://www.youtube.com/watch?v=3DqmkEmNWP0ug

 ale Polska WCALE nie jest dzikim krajem. Ktos usiluje to wmowic na sile Polakom, aby ich zdolowac. To sa ewidentne brednie i Lis jest jednym z ich propagatorow.

Data: 2012-02-10 09:38:43
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-02-09 19:08,  Obserwator pisze:
[...]

Powiadasz? To skąd siedemdziesięcioprocentowy analfabetyzm funkcjonalny (wg. badań OECD)?

http://www.profesor.pl/mat/na8/na8_chodorowska_181103_1.php

I to się wszystko przekłada na świat który nas otacza - chamówa. I wynikające z tego kompleksy, "europejskość", "nowoczesność" etc.

Data: 2012-02-10 13:24:29
Autor: Obserwator
Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia
Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb@gazeta.pl> napisał(a): Powiadasz? To skąd siedemdziesięcioprocentowy analfabetyzm funkcjonalny (wg. badań OECD)?

www.profesor.pl/mat/na8/na8_chodorowska_181103_1.php

I to się wszystko przekłada na świat który nas otacza - chamówa. I wynikające z tego kompleksy, "europejskość", "nowoczesność" etc.

przeciez odpowiedz masz w tekscie Kłopotowskiego. W USA tez jest masa ludzi
po prostu glupich, ale ....no, przeciez nie bede przepisywal tekstu ktory
wkleilem.

Trza edukowac spoleczenstwo, mowic prawde, walczyc z postkomuszym KLAMSTWEM i
budowac nowe elity. Samo sie nie zrobi. Trzeba sie troche w to wszystko zaangazowac, a nie oddawac
pole, pietrzykowskim i warzyniakom, bo to oni beda wiecznie rzadzic, az do
likwidacji panstwa.

Te obecne to jest dno antypolskie. Orban kiedy przygotowywal sie do przejecia
wladzy, zalozyl na Wegrzech 10 000 (sic !), klubow dyskusyjnych podobnych do tych ktore
uworzyl Gazpol Sakiewicza. Ziemkiewicz tez utworzyl podobny klub RONINA, gdzie spotykaja sie Polacy:

http://vod.gazetapolska.pl/klub-ronina

Data: 2012-02-11 00:14:16
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-02-10 14:24,  Obserwator pisze:
Ziemkiewicz tez utworzyl podobny klub RONINA, gdzie spotykaja sie Polacy:

http://vod.gazetapolska.pl/klub-ronina

Ilu widzisz uczestników Klubu Ronina?

W demokracji liczy się większość. Kształcenie debili to utopia, trzeba raczej myśleć jak ich zagospodarować.

Data: 2012-02-11 10:29:03
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh48ce$3g4$2inews.gazeta.pl...
[...]

Debile nie pchają cywilizacji do rozwoju, debile są uciążliwym ciężarem. Zastanawiaja mnie ciągoty Obserwatora do Rosji.

BomBel

Data: 2012-02-11 20:53:35
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-02-11 10:29, Leprechaun pisze:
Debile nie pchają cywilizacji do rozwoju, debile są uciążliwym ciężarem.
Zastanawiaja mnie ciągoty Obserwatora do Rosji.

Do rozwoju cywilizacji przyczynia się promil geniuszy. Drugi promil to podłota - nie dość sprytna aby coś stworzyć, ale dość, by ukraść geniuszom ich pracę i użyć ją do swoich celów. W systemie zwanym demokracją i jedni i drudzy muszą zabiegać o poparcie jak największej liczby debili. Ot, tajemnica.

Ładnie to opisał Scott Adams w "Zasadzie Dilberta" - światem rządzą durnie.

http://czytelnia.onet.pl/0,605,0,1,nowosci.html

Data: 2012-02-11 20:22:44
Autor: Obserwator
Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia
Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb@gazeta.pl> napisał(a): W systemie zwanym demokracją i jedni i drudzy muszą zabiegać o poparcie jak największej liczby debili. Ot, tajemnica.

Ładnie to opisał Scott Adams w "Zasadzie Dilberta" - światem rządzą durnie.

**********************************

ale sam zyje w kraju demokracji zachodniej, a nie np. w Chinach i na swoich czeto satyrycznych wymyslach, niezle zarabia dzieki naiwnym ktorzy te jego
ksiazki kupuja:)

Skoro demokracja jest taka zla, to dlaczego jeszcze nie wyemigrowal np. do
Rosji Putina?

Niestety Polska  nie nalezy jeszcze do grona krajów demokratycznych:

*Polska po 21 latach od Okrągłego Stołu wciąż nie jest w grupie krajów
demokratycznych. Grupa krajów demokratycznych liczy 18 % wszystkich krajów i
jest zamieszkana przez 14.4 % ogółu ludności naszej planety.

Wg rankingu Wskaźnik Demokracji (Democracy Index) najbardziej demokratyczne
kraje to: Szwecja, Norwegia, Islandia i Holandia. Z sąsiadów Polski zarówno
Niemcy jak i Czechy są krajami demokratycznymi. Najbliższymi demokracji
krajami naszego regionu są Estonia oraz Słowenia.

Polska zalicza się do grupy krajów o niesprawnych demokracjach. W rankingu
Wskaźnik Demokracji poniżej Polski z grupy krajów Europy Środkowo- Schodniej
znajduje się Łotwa, Bułgaria oraz Rumunia. Bardziej demokratyczne od Polski są
takie kraje jak Indie, Urugwaj, Chile, Kostaryka czy Tajwan. Polska znajduje
się na podobnym poziomie rozwoju struktur demokratycznych jak Timor Wschodni,
Jamajka oraz Trynidad i Tobago.*

Rzuc okiem na te mape swiata i porownaj sobie ja z innymi mapkami, np. mapka państw świata według wskaźnika rozwoju społecznego:

* http://en.wikipedia.org/wiki/File:Democracy_Index_2011.png

*
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_wska%C5%BAnika_rozwoju_spo%C5%82ecznego

Tekst o polskiej demokracji wklejony za: http://polskaliberalna.net/polska/1362-polska-nie-zalicza-si-do-grona-krajow-demokratycznych-.html

Edukacja spoleczenstwa jest bardzo wazna. Pisalem tu kiedys np. o Singapurze ktory z zapyzialego i zacofanego panstwa, przekszalcil sie w kraj wysoko
rozwiniety, tylko dlatego, ze rzadzili nim ludzie ktorzy lozyli duza kase na
wyksztalcenie spoleczenstwa.

Przykladow tego typu panstw dbajacych o edukacje spoleczenstwa jest oczywiscie
duzo wiecej. Efekty sa wymierne.

Data: 2012-02-12 13:01:43
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-02-11 21:22,  Obserwator pisze:
Skoro demokracja jest taka zla, to dlaczego jeszcze nie wyemigrowal np. do
Rosji Putina?

Bo tamtejsza demokracja NICZYM nie różni się od naszej.

Data: 2012-02-12 12:16:00
Autor: Obserwator
> [...]
 do
> Rosji Putina?

Bo tamtejsza demokracja NICZYM nie różni się od naszej.

*********************************

najlepiej to  widac na przykladzie takich panstw jak RFN i byle NRD, z ktorymi
Niemcy maja nadal spore problemy oraz np, Norwegii, Finlandii, Szwajcarii, Koreii Poludniowej, Singapuru, Japonii ...itede i itepe.

Jakos tylko Czechom sie najlepiej udalo wyjsc z komunizmu i przejsc do systemu
demokratycznego, ale tam pewnie nie mieli takich madrych elit, jak Polska.  Pisales tutaj, ze ludzie to debile...jak widac kazdy mierzy wlasna miarka.

Data: 2012-02-12 12:45:18
Autor: Obserwator
Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia
W panstwach bloku sowieckiego w ktorych nie cackano sie z komuchami, udaje sie
budowac demokracje najszybciej. Niemcy, jak zreszta juz tu pisalem
przedluzyli, lustracje do 2019r. Lustracje przedluzylo takze szereg innych
panstw bylego bloku sowieckiego. O czym to swiadczy, warto sie zastanowic.

Bardzo drastyczne metody wobec komuchow, zastosowal np.Singapur, ktory
powsadzal wszytkich komuchow do pierdla.

Korea Poludniowa, ma powazne obawy przed ewentualnym polaczeniem sie z Korea
Polnocna, bo tam rzadza ludzie nie w ciemie bici i wiedza jakie moga byc
konsekwencje wymieszania komuchow z polnocy z normalnymi ludzmi z poludnia. Komunizm wytworzyl nietypowy typ czlowieka i trzeba wlozyc ogromny wysilek w
jego wyedukowanie. Natomiast pojedyncze jednostki, ktore wydostaja sie z
panstw komunistycznych i  przenosza sie do systemow demokratycznych, potrafia
sie zaadoptowac do tych systemow o wiele szybciej, bo rozplywaja sie w masie
normalnych ludzi i szybciej sie ucza.

Ci sami ludzie pozostawieni w duzym skupisku, nie potrafia z mentalnosci
komunistycznej sie wyzwolic, szczegolnie jest to trudny proces kiedy rzadza
nimi nadal stare, komunistyczne elity.

Data: 2012-02-12 13:55:52
Autor: u2
W dniu 2012-02-12 13:45,  Obserwator pisze:
Ci sami ludzie pozostawieni w duzym skupisku, nie potrafia z mentalnosci
komunistycznej sie wyzwolic, szczegolnie jest to trudny proces kiedy rzadza
nimi nadal stare, komunistyczne elity.

Zwyklych ludzi wychowanych w komunie kapitalizm oraz demokracja
przerazaja, oni nie wiedza z czym to sie je, sadza, ze krwiozerczy
kapitalisci od razu zrobia z nich niewolnikow, choc de facto teraz sa
niewolnikami komuny.

Data: 2012-02-12 13:05:01
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

...dokladnie, system komunistyczny wytworzyl ludzi o mentalnosci niewolniczej.
Niewolnik potrzebuje pana, ktory da mu miche strawy i trzyma go w budzie, jak
psa czy inne zwierze np. w ZOO.

Takie zwierze wypuszczone na wolnosc, nie potrafi sobie radzic z nowym
otoczeniem, wiec teskni za starym panem, ktory bedzie sie nim opiekowal.

Data: 2012-02-24 15:37:31
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-02-12 13:16,  Obserwator pisze:
Pisales tutaj, ze ludzie to debile...jak widac kazdy mierzy wlasna miarka.

Oczywiście. Problem zaczyna się jak mierzyć własna miarką zaczyna ktoś, kto ma się za "mądrego".

Oto jak działa demokracja:

http://www.rp.pl/artykul/738667,828324-Dzialacze-Ruchu-Palikota-- Tusk-inicjowal-powstanie-RP.html

Data: 2012-02-24 15:14:13
Autor: Obserwator
Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia
Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb@gazeta.pl> napisał(a): Oczywiście. Problem zaczyna się jak mierzyć własna miarką zaczyna ktoś, kto ma się za "mądrego".

Oto jak działa demokracja:

www.rp.pl/artykul/738667,828324-Dzialacze-Ruchu-Palikota-- Tusk-inicjowal-powstanie-RP.html

 sorry, ale nadal chyba nie zrozumiales tekstu Klopotowskiego ktory wkleilem.
Tekst jest napisany w sposob jasny i rzeczowy, nie rozumiem wiec dlaczego
probujesz te informacje zagmatwac.

To ty, a nie ja, nazwales ludzi debilami i to ty probujesz ich mierzyc wlasna
miarka, bo uznales sie za *madrego*, a nie ja.

Przyklad do ktorego podales link, jest wlasnie konsekwencja sytuacji, ktora
opisuje Klopotowski, a nie dzialania demokracji. Podalem przeciez w tym watku informacje o stanie demokracji w Polsce liczac ,
ze ja wezmiesz pod uwage.

Data: 2012-02-24 15:25:24
Autor: Obserwator
Andrzej Zbierzchowski, kolejny link do dyskusji w temacie

...masmediow w Polsce. Link juz podawalem, ale byc moze nie sledziles tej
grupy i go nie zauwazyles. Na tym spotkaniu w Klubie GP, byl obecny w otoczeniu ochroniarzy, Jerzy Urbach ( znany rowniez jako Jerzy Kibic, Jan Rem, Klakson,
Jerzy Urban) - pomyslodawca obecnych masmediow i czlowiek ktory dal
rekomendacje pewnym ludziom ktorzy sprawdzili sie w pracy dla okupanta
sowieckiego. Nie jest rowniez zadna tajemnica, ze czlowiek ten byl rzecznikiem rzadu junty
prosowieckiej na czele ktorej stal sowiecki patriota - Jaruzelski:

http://vod.gazetapolska.pl/1229-media-iii-rp-w-warszawskim-klubie-gp

Data: 2012-02-11 20:52:57
Autor: Obserwator
Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia
Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb@gazeta.pl> napisał(a): Ilu widzisz uczestników Klubu Ronina?

W demokracji liczy się większość. Kształcenie debili to utopia, trzeba raczej myśleć jak ich zagospodarować.

 Ten Klub dziala dopiero od 4 lat. Popularnosc jego wzrosla od momentu kiedy
pojawily sie portale niezalezne w polskiej siec.

http://tv.rp.pl/

Na spotkaniach w samym klubie jest ograniczona ilosc osob, ale sa one
nagrywane i udostepniane na portalach:

 blogpress.pl, niezlezna.pl. wpolityce - ktore to portale maja wieksza
ogladalnosc. A jak wyglada i wzrasta zainteresowanie tymi portalami, to mozna sobie
sprawdzic na portalu Alexa (the leading provider of free, global web metrics).

http://www.alexa.com/

Data: 2012-02-09 20:15:03
Autor: Grzegorz Z.
Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia
Obserwator napisał:

..ociera się o zbrodnię stanu.

Pytanie - płacisz TVNowi i Polsatom za "pakiet" lub za "kablówkę" czy nie?

Bo ja nie. Już czwarty rok.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-10 11:17:34
Autor: Bogdan
[...]

intelektualnego w programach telewizji publicznej PBS. A reklamy &#8211; obok tandety ileż pomysłowości i dowcipu! Jako dudek ze Wscho
du
nie rozumiałem o co chodzi, kiedy Bruce Springsteen śpiewał &#8222;57 kanałów i
 nic
nie ma&#8221;.

[...]

O czym ty pojebie pierdolisz? Ty jesteś chory psychicznie! --

Data: 2012-02-14 06:34:52
Autor:
up

up --

Ogłupianie spoleczenstwa przez agenturalne masmedia