Ognisko rdzy - jak sobie amatorsko z tym poradzić?

Data: 2009-09-08 09:18:12
Autor: CeSaR
Ognisko rdzy - jak sobie amatorsko z tym poradzić?
Pojawiło mi się ognisko rdzy na błotniku samochodu. Samochód ma złoty kolor a na krawędzi nadkola - brunatna plama wielkości 4x4 cm.

4 na 4 cm to już nie jest ognisko. Nie wiem czy samo czyszczenie i odtłuszczanie coś da. Nawet jeśli elegancko zamalujesz to za chwilę wylezie znowu. Chyba jedź i wydaj te parę złotych - wtedy w razie jak wylezie będziesz miał do kogo jechać z reklamacją.

Ognisko rdzy - jak sobie amatorsko z tym poradzić?