Ognisko rdzy na progu - zwalczać w zarodku, czy czekać?

Data: 2013-05-03 12:57:31
Autor: BartekK
Ognisko rdzy na progu - zwalczać w zarodku, czy czekać?
W dniu 2013-05-02 09:49, Marcin N pisze:
Pojawiło mi się ognisko rdzy na progu. Delikatna plama rdzy wielkości 5
cm zaczyna przebijać spod lakieru.

Czy zwalczać to w zarodku, czy czekać. I jak zwalczyć "garażowo"?
"pojawił mi się czubek góry lodowej, zwalczać go w zarodku, czy czekać?" :)

Data: 2013-05-03 14:31:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-05-03 12:57, BartekK pisze:
[...]

Ask Leo. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-05-03 17:33:51
Autor: Marcin N
[...]

Sugerujesz, że powinienem zwalczać rdzę, zanim się pojawi?
Sprytne...

--
MN

Data: 2013-05-03 16:04:43
Autor: AZ
On 2013-05-03, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Sugerujesz, że powinienem zwalczać rdzę, zanim się pojawi?
Sprytne...

Zarodek to jest kropka na lakierze, plama wielkosci 5cm to juz zaawansowana
korozja.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-05-03 19:14:47
Autor: Tom N

On 2013-05-03, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
Sugerujesz, że powinienem zwalczać rdzę, zanim się pojawi?
Sprytne...
Zarodek to jest kropka na lakierze, plama wielkosci 5cm to juz zaawansowana
korozja.

Doszła już do silnika... ;-)

--
'Tom N'

Data: 2013-05-04 11:31:14
Autor: Maciek
W dniu 2013-05-03 17:33, Marcin N pisze:
Sugerujesz, że powinienem zwalczać rdzę, zanim się pojawi?
Sprytne...
"Lepiej zapobiegać niż leczyć". Konserwacja, konserwacja, konserwacja,
zwłaszcza w pojazdach, które chce się użytkować dłużej niż 4 lata.

Maciek

Data: 2013-05-05 05:36:51
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 4 maja 2013 11:31:14 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

"Lepiej zapobiegać niż leczyć". Konserwacja, konserwacja, konserwacja,

zwłaszcza w pojazdach, które chce się użytkować dłużej niż 4 lata.

-- Pozdrawiam

Maciek

Przy samochodach i nie tylko jest jedna prawidłowo¶ć. Nie wiadomo ile się będzie go miało. Dlatego chyba warto zabezpieczyć pzred korozj± każdy kupiony bez względu na plany co do ilo¶ci czasu jaki się go będzie użytkowało. Wszystko z wyj±tkiem nadwozia da się naprawić tak żeby przywrócić pełne własno¶ci użytkowe. Oczywi¶cie nadwozie też się da zreperować bez względu na stan w jakim się znajduje.  Tylko że zawsze kosztuje to dużo pieniędzy. Z reguły nie złomuje się leciwych samochodów w których padło sprzęgło ale nadwozie jest w dobrym stanie technicznym. I nie ważne że naprawa to może być 50% warto¶ci rynkowej samochodu. Za to na złomach jest mnóstwo pordzewiałych samochodów w których większo¶ć podzespołów jest sprawna. Cała gał±Ľ gospodarki na bazie takich samochodów się zrobiła.

Ognisko rdzy na progu - zwalczać w zarodku, czy czekać?