Ognisko w niskich temperaturach

Data: 2012-12-10 18:09:44
Autor: J.F
Ognisko w niskich temperaturach
Użytkownik "Filip"  napisał w wiadomości
Po raz kolejny walczyłem o ogień w temp.< -15C. Znalazłem piękny,
suchy chrust i takie same szczapy świerkowe, z niejakim trudem
rozpaliłem, ale jak mi się to zawsze przydarza w takich
okolicznościach przyrody, nawet rozgrzane drewno nie chciało się
palić, cały czas trzeba było czymś w rodzaju miecha pracować, żeby nie
zgasło. Panie premierze, jak żyć i co robić, żeby się pod tym
kociołkiem paliło?

Wiecej benzyny na rozpalke :-)

Palniczek i kartridz z propanem :-)
Ruski palnik benzynowy tez bedzie dobry, a moze nawet premier pochwali, bo to wiekszy wplyw do budzetu :-)

A powazniej - jesli gasnie, to wieksze powinno byc, odpowiednio mocno rozpalic, no i konfiguracja taka zeby sie cieplo nie marnowalo, tylko promieniowalo na inne kawalki drewna.

Stara harcerska "studzienka" byla dobra, a moze cos szwedzkiego
http://www.youtube.com/watch?v=qfEcAgGB26A
http://www.youtube.com/watch?v=WfRovJ1KcCg
http://www.youtube.com/watch?v=gRxrtROI7cg
  to w przyspieszonym tempie - akcja od 3 minuty sie zaczyna.

http://www.youtube.com/watch?v=TwhYZVfLmBU
http://www.youtube.com/watch?v=gZitudZB7Xo

J.

Ognisko w niskich temperaturach