Ogólniaki głosuj± na Palikota

Data: 2011-10-01 21:41:56
Autor: boukun
Ogólniaki głosuj± na Palikota
W Liceum Ogólnokształc±cym nr 2 w ¦widnicy, gdzie uczy się moja córka, odbyły się prawybory. Według wyników tych przedwyborów, wygrał Ruch Palikota...

boukun

Data: 2011-10-01 20:06:38
Autor: obserwator
Ogólniaki głosuj± na Palikota
W Liceum Ogólnokształc±cym nr 2 w ¦widnicy, gdzie uczy się moja córka, odbyły się prawybory. Według wyników tych przedwyborów, wygrał Ruch Palikota...

podobno stoja za palikmiotem tez Zydzi np. Urban i Walesa (jak on sie po
zydowsku nazywa? ty jako spec od tych spraw chyba wiesz? Przypomnij.

Nie przeszkadza ci to?

Data: 2011-10-01 22:12:55
Autor: boukun
Ogólniaki głosuj± na Palikota

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j67rse$18e$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja bojkotuję wybory... Ale z dwojga złego, je¶li kto¶ chce głosować, to powinien wła¶nie na Ruch Palikota i PPP...

boukun

Data: 2011-10-01 20:20:55
Autor: obserwator
Ogólniaki głosuj± na Palikota

Ja bojkotuję wybory... Ale z dwojga złego, je¶li kto¶ chce głosować, to powinie
n wła¶nie na Ruch Palikota i PPP...

glupszych  ktorych popieraja Zydzi, juz nie ma?

Data: 2011-10-01 22:22:38
Autor: boukun
Ogólniaki głosuj± na Palikota

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j67sn7$3m1$1inews.gazeta.pl...

Ja bojkotuję wybory... Ale z dwojga złego, je¶li kto¶ chce głosować, to powinie
wła¶nie na Ruch Palikota i PPP...

glupszych  ktorych popieraja Zydzi, juz nie ma?

Ano, niestety nie ma, mamy w końcu żydokrację...

boukun

Data: 2011-10-01 20:31:11
Autor: obserwator
Ogólniaki głosuj± na Palikota
Ano, niestety nie ma, mamy w końcu żydokrację...

widze, ze jednak skapitulowales :)

Data: 2011-10-02 06:08:26
Autor: stevep
Dnia 01-10-2011 o 22:22:38 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A wzdychasz do idiotokracji.

--
stevep

Data: 2011-10-01 21:46:41
Autor: Zapalony Andrew Zydek
Ogólniaki głosuj± na Palikota
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j67qjr$6qh$1mx1.internetia.pl...
W Liceum Ogólnokształc±cym nr 2 w ¦widnicy, gdzie uczy się moja córka, odbyły się prawybory. Według wyników tych przedwyborów, wygrał Ruch Palikota...

boukun

Jak moze ruch palic kota?
A gdzie towarzystwo ochrony nad zwierzetami?

Data: 2011-10-01 21:47:42
Autor: abc
Ogólniaki głosuj± na Palikota
Nie martw się.  Młodzież szybko z tego wyrasta.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-10-01 21:50:23
Autor: oyster
Użytkownik - boukun napisał:
W Liceum Ogólnokształc±cym nr 2 w ¦widnicy, gdzie uczy się moja córka,
odbyły się prawybory. Według wyników tych przedwyborów, wygrał Ruch
Palikota...

boukun

To dobrze - poniek±d, "kto nie był za młodu komuchem..." ;-)
Na stare latka im odbije na moherowo.

Data: 2011-10-01 21:53:17
Autor: jadrys
Ogólniaki głosują na Palikota
W dniu 2011-10-01 21:41, boukun pisze:
W Liceum Ogólnokształcącym nr 2 w Świdnicy, gdzie uczy się moja córka, odbyły się prawybory. Według wyników tych przedwyborów, wygrał Ruch Palikota...

boukun

A P. Ikonowicz i jego PPS startował? Czy tam też go nie dopuścili?

Data: 2011-10-01 22:11:23
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j67r5p$3fj$1news.onet.pl...
[...]

To teĹĽ podstawiony ĹĽydek...

boukun

Data: 2011-10-01 22:19:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-01 22:11, boukun pisze:

[...]

Żydek nie żydek. Porządny człowiek.

Data: 2011-10-01 22:35:08
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j67shg$9r5$1news.onet.pl...
[...]

Jak oni wszyscy..., trzymają się razem, aby tylko Polaków nie dopuścić do władzy...

boukun

Data: 2011-10-02 19:24:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-01 22:35, boukun pisze:

[...]

Jak widać On - P. Ikonowicz też nie jest dopuszczany do władzy. Czyli możemy śmiało powiedzieć że jest _nasz_.

Data: 2011-10-02 17:54:24
Autor: obserwator
Ogólniaki głosuj± na Palikota
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Jak widać On - P. Ikonowicz też nie jest dopuszczany do władzy. Czyli możemy ¶miało powiedzieć że jest _nasz_.

palikmiot jest na pewno pacynka kacapskich ubekow, czyli z tego co napisales
powyzej, widac czyja pacynka moze byc Ikonowicz.

A pisalem tutaj, ze ludzie nie sa rowni, tak jak twierdza tacy jak ty i bekon
rzekomi zwolennicy komuny. Niektorzy funkcjonariusze pracujacy w sieci, akurat do najmadrzejszych nie
naleza:)

Data: 2011-10-02 20:42:22
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6a6le$teo$1news.onet.pl...
[...]

Yyy, Żydzi biją się między sobą o władzę...

boukun

Data: 2011-10-03 05:25:48
Autor: stevep
Dnia 02-10-2011 o 19:24:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-10-01 22:35, boukun pisze:

A P. Ikonowicz i jego PPS startował? Czy tam też go nie dopu¶cili?

To też podstawiony żydek...

boukun

Żydek nie żydek. Porz±dny człowiek.

Jak oni wszyscy..., trzymaj± się razem, aby tylko Polaków nie dopu¶cić  do władzy...

boukun

Jak widać On - P. Ikonowicz też nie jest dopuszczany do władzy. Czyli  możemy ¶miało powiedzieć że jest _nasz_.

Wasz idiotów?

--
stevep

Data: 2011-10-02 06:09:32
Autor: stevep
Dnia 01-10-2011 o 21:53:17 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Pewnie dostał tylko jeden podpis ............ swój własny.  '<

--
stevep

Data: 2011-10-01 22:10:25
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

W Liceum Ogólnokształc±cym nr 2 w ¦widnicy, gdzie uczy się moja córka, odbyły się prawybory. Według wyników tych przedwyborów, wygrał Ruch Palikota...

boukun

Wła¶nie sobie wyobraziłem - Palikot premierem, Darski ministrem kultury,
Terlikowski pisze wniosek do ministra Darskiego o udzielenie dotacji dla
"Frondy" :) :) :)

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-10-01 20:14:47
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Wła¶nie sobie wyobraziłem - Palikot premierem, Darski ministrem kultury,
Terlikowski pisze wniosek do ministra Darskiego o udzielenie dotacji dla
"Frondy" :) :) :)

a ciebie mianowac w tym rzadzie ministrem zdrowia....psychicznego narodu.

Data: 2011-10-01 22:17:06
Autor: oyster
Użytkownik -  obserwator napisał:
[...]

Za wysokie progi - prędzej na prezesa Ligi Kobiet.
Tych wyzwolonych i wolnoss±cych.

Data: 2011-10-01 20:29:13
Autor: obserwator

A moze Ligi Transseksualistow? GrzegorzZ pisze tez pod nickami kobiecymi:)

Data: 2011-10-01 22:43:47
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

oyster <morska@glizda.com> napisał(a):
Za wysokie progi - prędzej na prezesa Ligi Kobiet.

A moze Ligi Transseksualistow? GrzegorzZ pisze tez pod nickami kobiecymi:)

A konkretnie to pod którymi?

Data: 2011-10-01 20:47:22
Autor: obserwator
Ogólniaki głosuj± na Palikota
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
A konkretnie to pod którymi?
 roznymi.

Data: 2011-10-01 21:02:36
Autor: obserwator
obserwator napisał:

> roznymi.

A konkretnie?

google.

Data: 2011-10-01 23:03:20
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

A konkretnie to pod którymi?

roznymi.

A konkretnie?

google.

Czyli GWniany z was obserwator.

Data: 2011-10-01 21:31:52
Autor: obserwator
Ogólniaki głosuj± na Palikota
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Czyli GWniany z was obserwator.

twoje chamstwo i agresja, potwierdza tylko co napisalem. --

Data: 2011-10-02 06:07:05
Autor: stevep
Dnia 01-10-2011 o 22:47:22  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

A konkretnie to pod którymi?
roznymi.

"Wiem, ale nie powiem".

--
stevep

Data: 2011-10-01 23:24:44
Autor: u2
Ogulniaki głosujom na Palikota
W dniu 2011-10-01 22:14,  obserwator pisze:
a ciebie mianowac w tym rzadzie ministrem zdrowia....psychicznego narodu.

Fakt, zgrzesia trzeba wyslac do psychoanalityka :)

Data: 2011-10-01 23:32:18
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-10-01 22:14,  obserwator pisze:
a ciebie mianowac w tym rzadzie ministrem zdrowia....psychicznego narodu.

Fakt, zgrzesia trzeba wyslac do psychoanalityka :)

Widzę że nie odróżniasz psychologa od psychiatry.

A Grzesia to sobie poszukaj na dworcu.

Data: 2011-10-01 23:53:53
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:94b82z8u2813.1p6wz06spl3it$.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

No to idzze juz do cholery na ten dworzec, nie ?

Ty tu, na grupie, a tam ci kasa leci.

R.

Data: 2011-10-02 09:59:53
Autor: u2
Ogulniaki głosujom na Palikmiota
W dniu 2011-10-01 23:53, raff pisze:
Widzę że nie odróżniasz psychologa od psychiatry.
 A Grzesia to sobie poszukaj na dworcu.

No to idzze juz do cholery na ten dworzec, nie ?

Ty tu, na grupie, a tam ci kasa leci.

No wlasnie, niechlujny i zapuszczony dworzec PKP to miejsce "pracy"
zgrzesia :)

Data: 2011-10-02 18:55:44
Autor: 'He®Sk'
Ogulniaki głosujom na Palikota
On Sat, 1 Oct 2011 23:32:18 +0200, "Grzegorz Z."

u2 napisał:

Widzę że nie odróżniasz psychologa od psychiatry.

A Grzesia to sobie poszukaj na dworcu.

 olej tego suwalskiego zamiatacza chodnikow.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Ogólniaki głosuj± na Palikota