Ogólnioe jest git

Data: 2010-02-25 11:16:32
Autor: SDD
Ogólnioe jest git

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:op.u8og3uxgz3rgbspiotr-asus...
I coraz bardziej mi się podoba.

Esemesy do wszystkich bez limitu - free
Rozmowy wewnątrz sieciowe bez limitu - free

W zasadzie to jednak nie free - tylko 30 zl / m-c

No ale zaden inny prepaid tyle nie daje za te 30, nie mowiac juz o abonamencie. Pop po wprowadzeniu pakietu 1000 minut za 6 zl troszke dorownal a nawet roszke wyprzedzil Playa - ale to tylko jesli chodzi o polaczenia glosowe .

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-25 12:56:02
Autor: dwr
Ogólnioe jest git
W dniu 2010-02-25 11:16, SDD pisze:
[...]

A w czym wyprzedził?
Nie licząć ew. większej liczby osób w Orange w książce tel. Ale to już cecha osobnicza :)

W Playu mam te 30 zł nadal do zużycia a w Orange jestem 12 zł do tyłu, czyli w Playu to wartość dodana za doładowanie a w Orange usługa do wykupienia za 2x6 zł na m-c

Data: 2010-02-25 13:18:35
Autor: J.F.
Ogólnioe jest git
Użytkownik "dwr" <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n-n.pl> napisał w
W Playu mam te 30 zł nadal do zużycia a w Orange jestem 12 zł do tyłu, czyli w Playu to wartość dodana za doładowanie a w Orange usługa do wykupienia za 2x6 zł na m-c

Pod warunkiem ze masz na co sensownie wydac tych 30 zl :-)
Bo inaczej sie sklada, sklada, a sensu tego nie widac :-)

J.

Data: 2010-02-25 13:45:12
Autor: SDD
Ogólnioe jest git

Użytkownik "dwr" <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n-n.pl> napisał w wiadomości news:4b866551$1news.home.net.pl...

A w czym wyprzedził?
Nie licząć ew. większej liczby osób w Orange w książce tel. Ale to już cecha osobnicza :)

Jesli np.  ciagu miesiaca chcialbym wykonac 600 minut polaczen na numery stacjonarne, to w Play Freshu potrzebuje dwoch kart SIM - i na kazdej musze wykupic po 3 pakiety za 5 zl - razem 30
W Orange wystarczy mi jedna karta i 12 zl.

W Playu mam te 30 zł nadal do zużycia a w Orange jestem 12 zł do tyłu, czyli w Playu to wartość dodana za doładowanie a w Orange usługa do wykupienia za 2x6 zł na m-c

Do tylu jestes juz w momencie zakupu doladowania - i w Playu i w Orange.
To ze "kasa Ci zostaje" to tylko zludzenie. Masz po prostu nie kase, tylko pewien pakiet na uslugi.
Byli tacy, co im po 500 zl "zostalo" w Tak-Tak-u i potem lament na grupie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-26 12:57:03
Autor: Piotr M
Ogólnioe jest git
Dnia 25-02-2010 o 13:45:12 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Byli tacy, co im po 500 zl "zostalo" w Tak-Tak-u i potem lament na  grupie.

E tam, zawsze są smsy premium za 30zł, ponad 10 "zakupów" i już nie ma  500zł

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."