Ogólnopolska akcja: Cfaniaczkom Sto p

Data: 2009-10-23 18:46:08
Autor: venioo
Ogólnopolska akcja: Cfaniaczkom Sto p
Ogolnie jestem "za", tylko metody proponujesz nieco hmmm... powiedzialbym dyskusyjne ;)
Mimo oporow moralnych chyba zaczne nagrywac tych wszystkich "wyczynowcow" i wysylac na policje.

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Data: 2009-10-24 15:27:19
Autor: strach
"venioo" <venioo@poczta.fm> wrote in message news:hbsn8b$m8g$2nemesis.news.neostrada.pl...
Ogolnie jestem "za", tylko metody proponujesz nieco hmmm... powiedzialbym dyskusyjne ;)
Mimo oporow moralnych chyba zaczne nagrywac tych wszystkich "wyczynowcow" i wysylac na policje.

A to wystarczy do ukarania? Przecież nie wiadomo kto prowadził. Jeśli ma się skończyć na dolegliwości wezwania na komendę do wyjaśnienia, to chyba szkoda czasu policji.

Ogólnopolska akcja: Cfaniaczkom Sto p