Ogólnopolska akcja: Cfaniaczkom Stop

Data: 2009-10-23 11:40:21
Autor: IYIS
Ogólnopolska akcja: Cfaniaczkom Stop
. Normalnych
użytkowników dróg jest więcej,

Jeżdżę dużo , bo około 70-90tys. km rocznie więc
mogę śmiało stwierdzić , że jest to błędne założenie.

IYIS

Data: 2009-10-23 13:51:59
Autor: krzysiek82
IYIS pisze:
  > Jeżdżę dużo , bo około 70-90tys. km rocznie więc
mogę śmiało stwierdzić , że jest to błędne założenie.

IYIS

Mniej więcej robię podobne przebiegi i niestety muszę się z Tobą zgodzić.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-24 16:43:49
Autor: Iguan007

"krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> wrote in message
IYIS pisze:
 > Jeżdżę dużo , bo około 70-90tys. km rocznie więc
mogę śmiało stwierdzić , że jest to błędne założenie.

Jak Wam sie udaje robic 192-247 km dziennie przez 365 dni w roku? To chyba
straszna praca....

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-10-24 08:57:43
Autor: Tomasz Gorbaczuk

IYIS pisze:
 > Jeżdżę dużo , bo około 70-90tys. km rocznie więc
mogę śmiało stwierdzić , że jest to błędne założenie.

Jak Wam sie udaje robic 192-247 km dziennie przez 365 dni w roku? To chyba
straszna praca....

Wystarczy robic 350 - 400 km dziennie 5 dni w tygodniu (z przerwą na dwutygodniowy urlop). Ja robię połowę tego (45 - 50 kkm rocznie) nie pracując zawodowo za kółkiem.

Pzdr
TG

Data: 2009-10-24 17:14:12
Autor: Iguan007

"Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> wrote in message

Wystarczy robic 350 - 400 km dziennie 5 dni w tygodniu (z przerwą na
dwutygodniowy urlop). Ja robię połowę tego (45 - 50 kkm rocznie) nie
pracując zawodowo za kółkiem.

"Wystarczy robic 350 - 400 km dziennie 5 dni w tygodniu "? Jesli o nie praca
to mozna tylko wspolczuc braku normalnego zycia.

Ogólnopolska akcja: Cfaniaczkom Stop