Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM STOP

Data: 2009-10-17 09:49:24
Autor: J.F.
Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM STOP
On Sat, 17 Oct 2009 09:13:36 +0200,  MMleczko wrote:
Zasłanianie fotoradarów
- widzisz fotoradar na chodniku ??
- możesz stanąć przed nim i rozmawiać ze znajomymi
- nakładać łańcuch w rowerze
- zmieniać koło w samochodzie itp.
- można bezrobotnego wynająć niech stoi przed fotoradarem.

Tylko ze:
- w/w nie zalezy, a moze nawet sie uciesza.
- FR czesto wysoko.

Zrobić dyżury niech jeżdżą za strażą gminną / miejską żeby zasłaniać fotoradar.

Zobaczyc gdzie staja jak pilnuja .. i gwozdzie rozsypac :-)

Jak panowie operatorzy fotoradarów dalej będą pomysłowi np. montowanie w koszu na śmieci fotoradaru to uprzykrzyć życie im i osobom nad nimi.
Nas jest więcej!!!! możemy robić im fotki jak łamią przepisy ruchu drogowego w trakcie służby i po !!!

A mozemy wreszcie powolac partie kierowcow i podniesc limity
predkosci. Kto sie chce zapisac ? Nie ma chetnych ? A to Polska wlasnie :-)

J.

Data: 2009-10-17 04:18:46
Autor: Maciek
J.F. wrote:
[...]

Nie ma problemu. Napewno znajda sie chetni.Zacznij od sasiedniej trupiarni,tam znajdziesz wielu zwolennikow jazdy bez ograniczen.

Data: 2009-10-17 10:21:53
Autor: Artur Maśląg
Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM ST OP
J.F. pisze:
(...)
A mozemy wreszcie powolac partie kierowcow

A ktoś Ci w tym przeszkadza? A kto "możemy"?

i podniesc limity predkosci.

To partie podnoszą limity prędkości? Nie wiedziałem.

Kto sie chce zapisac ? Nie ma chetnych ? A to Polska wlasnie :-)

Taa - nikt Ci nie broni założenia takiej partii, a nie
oglądania się na innych i twierdzenia, że to Polska właśnie.
Jak już dawno napisałem, że na mnie nie ma co liczyć
w czymś takim, ponieważ z wieloma teoriami zwolenników
tejże partii jest mi nie po drodze - jak to się mówi,
nie lubię wojujących ekstremistów.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-17 10:47:49
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM STOP
Artur Maśląg wydusił z siebie te słowy:

J.F. pisze:
(...)
A mozemy wreszcie powolac partie kierowcow

A ktoś Ci w tym przeszkadza? A kto "możemy"?

i podniesc limity predkosci.

To partie podnoszą limity prędkości? Nie wiedziałem.

a kto?
No chyba, ze inicjatywe obywatelską uruchomisz.

[...]

Ale lubisz czytać kolejne durne wątki o tym, jak to Polacy są ciemiężeni fotoradarami. Biedni Polacy, ktorzy nie mogą łamać przepisów.
To zamach na demokracje normalnie..

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-10-17 10:17:12
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail yes.or.no@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ale lubisz czytać kolejne durne wątki o tym, jak to Polacy są ciemiężeni fotoradarami. Biedni Polacy, ktorzy nie mogą łamać przepisów.
To zamach na demokracje normalnie..

Hmm, mam propozycje - jezdzac samochodem zapisz sobie za kazdym razem na kartce, jak przekroczysz predkosci o wiecej niz 5km. A potem daj znac, jak szybko straciłes wirtualnie prawko.

Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
Frank Herbert

Data: 2009-10-17 11:13:11
Autor: Artur Maśląg
Kuba (aka cita) pisze:
Artur Maśląg wydusił z siebie te słowy:
(...)
To partie podnoszą limity prędkości? Nie wiedziałem.

a kto?

Zgadnij. Gdyby to partie wprowadzały, to już byśmy mieli
nowy kodeks.

No chyba, ze inicjatywe obywatelską uruchomisz.

To jest alternatywna możliwość.

Ale lubisz czytać kolejne durne wątki o tym, jak to Polacy są ciemiężeni fotoradarami.

Cóż, wniosek nieuzasadniony, ale w tym tonie mogę odpowiedzieć, że
lubisz czytać kolejne durne wątki o tym, jak to Polacy są ciemiężeni
fotoradarami i odpowiadać na moje wypowiedzi w tych durnych wątkach
- tak lepiej?

Biedni Polacy, ktorzy nie mogą łamać przepisów.
To zamach na demokracje normalnie..

Skieruj to do jęczących - nie do mnie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-17 10:57:17
Autor: J.F.
Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM STOP
On Sat, 17 Oct 2009 10:21:53 +0200,  Artur Maśląg wrote:
J.F. pisze:
(...)
A mozemy wreszcie powolac partie kierowcow
A ktoś Ci w tym przeszkadza? A kto "możemy"?

Chetnych brak.

i podniesc limity predkosci.
To partie podnoszą limity prędkości? Nie wiedziałem.

Musisz sie jeszcze duzo dowiedziec o spoleczenstwie i demokracji :-)

Kto sie chce zapisac ? Nie ma chetnych ? A to Polska wlasnie :-)
Taa - nikt Ci nie broni założenia takiej partii, a nie
oglądania się na innych i twierdzenia, że to Polska właśnie.

Ale ty juz jestes na nie, zamiast napisac "pomoge ci" :-)

J.

Data: 2009-10-17 11:07:36
Autor: Artur Maśląg
Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM ST OP
J.F. pisze:
(...)
Chetnych brak.

Tak?

Musisz sie jeszcze duzo dowiedziec o spoleczenstwie i demokracji :-)

Niczego się nie muszę dowiadywać - partie nie podnoszą limitów
prędkości.

Ale ty juz jestes na nie, zamiast napisac "pomoge ci" :-)

Napisałem już wyraźnie, czemu nie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-17 11:12:53
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM STOP
Artur Maśląg wydusił z siebie te słowy:

J.F. pisze:
(...)
Chetnych brak.

Tak?

Musisz sie jeszcze duzo dowiedziec o spoleczenstwie i demokracji :-)

Niczego się nie muszę dowiadywać - partie nie podnoszą limitów
prędkości.

no to oswiec nas .. kto ustala przepisy (w tym PoRD)

Data: 2009-10-17 11:21:27
Autor: Artur Maśląg
Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM ST OP
Kuba (aka cita) pisze:
(...)
no to oswiec nas .. kto ustala przepisy (w tym PoRD)
<cite>
W Polsce ustawy uchwala Sejm, a następnie przekazywane są Senatowi,
który w terminie 30 dni może je przyjąć bez zmian, uchwalić poprawki
albo uchwalić odrzucenie w całości.
(...)
Kolejnym krokiem jest przedstawienie przez Marszałka Sejmu ustawy Prezydentowi
(...)
Prezydentowi przysługuje uprawnienie do skierowania ustawy, na tym etapie, do zbadania przez Trybunał Konstytucyjny
(...)
</cite>

Mam nadzieję, że to wystarczy, by idiotyzmy w stylu "powołajmy
partię kierowców i podnieśmy limity prędkości" uznać za pomysł
delikatnie powiedziawszy niedorzeczny.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-17 11:23:58
Autor: nazgul
Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM STOP
Mam nadzieję, że to wystarczy, by idiotyzmy w stylu "powołajmy
partię kierowców i podnieśmy limity prędkości" uznać za pomysł
delikatnie powiedziawszy niedorzeczny.

dla słabszch:
hint: kto zasiada w sejmie/senacie?

Data: 2009-10-17 11:52:42
Autor: Artur Maśląg
nazgul pisze:
Mam nadzieję, że to wystarczy, by idiotyzmy w stylu "powołajmy
partię kierowców i podnieśmy limity prędkości" uznać za pomysł
delikatnie powiedziawszy niedorzeczny.

dla słabszch:

LOL - głodny jesteś?

hint: kto zasiada w sejmie/senacie?

No właśnie - kto? Kolejne pytanie, jak wyglądają głosowania nad
konkretnym ustawami? Kiedy się pojawia "dyscyplina klubowa"?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-17 11:24:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

stary ,.. a wiesz co to skrót myslowy?
Należysz do tych teoretyków-czepialskich, co to drążą dziure w całym?
Czy zamiast "załóż partie" kolega mial wyprowadzić taki wywód jak Ty?

Litośći, przecież to nawet nie jest smieszne.

Data: 2009-10-17 11:38:38
Autor: Artur Maśląg
Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM ST OP
Kuba (aka cita) pisze:
(...)
stary ,.. a wiesz co to skrót myslowy?

Nie.

Należysz do tych teoretyków-czepialskich, co to drążą dziure w całym?

Oczywiście.

Czy zamiast "załóż partie" kolega mial wyprowadzić taki wywód jak Ty?

Nie wiem. To jego problem. Ludzi się łatwo nabiera na "skróty myślowe".
Ja wolę czasem wyprostować takie bzdurne tezy, że partia podniesie
limity prędkości.

Litośći, przecież to nawet nie jest smieszne.

A miało być?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-17 12:19:01
Autor: Tomasz Finke
J.F. pisze:

A mozemy wreszcie powolac partie kierowcow i podniesc limity
predkosci. Kto sie chce zapisac ? Nie ma chetnych ? A to Polska wlasnie :-)

I co potem chciałbyś zrobić z tą partią - może wejść do Sejmu? ;-))
Takie rzeczy można było robić z 15 lat temu, teraz system polityczny
w tym kraju jest już zamknięty.

T.

Ogólnopolska akcja - FOTORADAROM STOP