Ogolnopolska wystawa motocykli i skuterow na ul. Marsa w Warszawie w ten weekend

Data: 2010-02-20 18:41:53
Autor: Akira
Ogolnopolska wystawa motocykli i skuterow na ul. Marsa w Warszawie w ten weekend
Mam pytanie czy ktos moze byl i jest w stanie powiedziec czy warto sie tam wybrac :P ?
za wstep zycza sobie 25 zl ...
w sumie planowalem sie tam pojawic aby zobaczyc na zywo kilka maszynek o ktorych zakupie mysle w tym sezonie, ale nie wiem czy w ogole tam beda, czy moze tam pojawiaaj sie tylko same nowosci z danego roku?

Pozdrawiam

Data: 2010-02-20 11:48:20
Autor: uuki
On 20 Lut, 18:41, "Akira" <akir...@astercity.net> wrote:
Mam pytanie czy ktos moze byl i jest w stanie powiedziec czy warto sie tam
wybrac :P ?

Hmmm, w sumie bez szału, ale chyba znalazłem mój ideał motocykla -
SMT. No i nowy Junak - to choppero-bobbero coś na końcu pierwszej
hali. Jak dla mnie największe i chyba jedyne zaskoczenie tych targów -
jak za 11,9kpln, wygląda zajebiście!

Pzdr.

Data: 2010-02-20 13:20:30
Autor: rfk
On Feb 20, 6:41 pm, "Akira" <akir...@astercity.net> wrote:
Mam pytanie czy ktos moze byl i jest w stanie powiedziec czy warto sie tam
wybrac :P ?

Wrzucam właśnie filmik na youtube... za parę minut powinien być online
z dźwiękiem:
http://www.youtube.com/watch?v=Oq6InDOUmOg

Ogolnie troche byłem zawiedziony - widać brak Ducati i Kawasaki.
Zamiast importerów wystawiają się dealerzy - w sumie może nawet i
lepiej, bo od razu można pogadać konkretnie o jazdach próbnych. Trochę
mniej chińczyków niż rok temu. Sporo akcesoriów. Jednak nic jakoś
specjalnie mnie nie podnieciło... może to już nie te lata. Może gdyby
była Super Tenere...
Pozdrawiam,

--
rfk @ FJR'03/XT660Z'09
WOT zone

Data: 2010-02-20 23:56:23
Autor: uuki
Ogolnopolska wystawa motocykli i skuterow na ul. Marsa w Warszawie w ten weekend
On 20 Lut, 22:20, rfk <rkudriaw...@gmail.com> wrote:
Może gdyby
była Super Tenere...

Była w cenniku - 59kpln. Ałć!

Pzdr.

Data: 2010-02-21 00:12:36
Autor: duddits
W dniu 2010-02-20 22:20, rfk pisze:
Wrzucam właśnie filmik na youtube... za parę minut powinien być online
z dźwiękiem:
http://www.youtube.com/watch?v=Oq6InDOUmOg

To ja też może coś wrzucę jak już tak ostro lecimy:
http://fz6.pl/2010/02/20/wystawa-motocykli-relacja-zdjecia/

--
duddits

Data: 2010-02-20 19:24:18
Autor: Magic
Akira pisze:
[...]

Są praktycznie pełne oferty na dany rok modelowy. A czy warto ? Zależy czego oczekujesz ale IMHO tak. Ja sobie porównałem na sucho ergonomię oraz wyważenie K1300 z VFR 1200 i jest 2:0 dla Hondy. I przekonałem się że w Schubercie S1 Pro spieprzyli blendę i kask się dla mnie nie nadaje - dolna krawędź blendy wchodzi mi mocno w pole widzenia i wkurza. Za to Shoei XR1100 i X-Spirit II leżą równie dobrze i mają fajny patent do zabezpieczania lub rozszczelniania wizjera.
A, i dziewczyny fajne.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-20 11:44:34
Autor: uuki
On 20 Lut, 19:24, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
Są praktycznie pełne oferty na dany rok modelowy.

Byłem w piątek, nie widziałem Kawasaki (jestem ślepy?).

Ja sobie porównałem na sucho ergonomię
oraz wyważenie K1300 z VFR 1200 i jest 2:0 dla Hondy.

Doprawdy?

A, i dziewczyny fajne.

Dziewczyny piękne.

Pzdr.

Data: 2010-02-20 20:08:43
Autor: Glub
uuki <uuki69@gmail.com> wrote:

> A, i dziewczyny fajne.

Dziewczyny piękne.
 To mam problem... Idę jutro na wystawę z dziewczyną...:D

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-20 20:48:48
Autor: falco
uuki pisze:

Byłem w piątek, nie widziałem Kawasaki...
I nie ma Ducati.

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
Jagermeister 1.6+kilka koników...

Data: 2010-02-20 21:48:31
Autor: jeDrASS
On 2010-02-20 20:48, falco wrote:
uuki pisze:

Byłem w piątek, nie widziałem Kawasaki...
I nie ma Ducati.

no właśnie.. dziwne.. benelli też nie dotarło..
ale za to jest aprilia..

--
jeDrASS

Data: 2010-02-21 03:16:13
Autor: Subframe
On 20 Lut, 20:48, falco <mfa...@wp.pl> wrote:
uuki pisze:

> Byłem w piątek, nie widziałem Kawasaki...

I nie ma Ducati.

 i nie ma Moto Guzzi.. i Harleya  (???!!)

Data: 2010-02-21 13:12:10
Autor: Don Pedro
Ogolnopolska wystawa motocykli i skuterow na ul. Marsa w Warszawie w ten weekend
Subframe pisze:
 i nie ma Moto Guzzi.. i Harleya  (???!!)

Moto Guzzi miało za daleko (dealer ma siedzibę 500m dalej).

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-02-21 18:23:31
Autor: duddits
Ogolnopolska wystawa motocykli i skuterow na ul. Marsa w Warszawie w ten weekend
W dniu 2010-02-21 12:16, Subframe pisze:
[..]
 i nie ma Moto Guzzi.. i Harleya  (???!!)

H-D (w postaci Liberatora) miało łączone stoisko z ŚM. Co prawda oferta
prezentowała się dość skromnie, ale jednak coś tam było widać.

--
duddits

Ogolnopolska wystawa motocykli i skuterow na ul. Marsa w Warszawie w ten weekend