Ogólnopolskie liczenie samochodów

Data: 2016-09-22 19:00:38
Autor: Budzik
Ogólnopolskie liczenie samochodów
Użytkownik re re@re.invalid ...

W końcu zobaczyłem taki sam samochód jaki mam u kogo¶ innego i mi się nasunęło :-)

Ze co?
Chodzi o to ze masz jakis swój samochód u kogo¶ innego i dzi¶ zobaczyłes na drodze kolejny taki sam model?
;-)

Data: 2016-09-22 21:50:49
Autor: re
Ogólnopolskie liczenie samochodów

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
Nie, chodzi o to, że mam jaki¶ samochód u siebie i dzi¶ pierwszy raz zobaczyłem na drodze taki model u kogo¶ innego. :-)

Ogólnopolskie liczenie samochodów