Ogon merda psem?

Data: 2011-08-23 21:33:17
Autor: abc
Ogon merda psem?
Rzecznik PiS Adam Hofman stwierdził, że sobotnią propozycję Donalda Tuska o
przeprowadzeniu cyklu debat poprzedził telefon z TVN.

- Parę godzin wcześniej otrzymałem telefon od ważnego dziennikarza stacji
TVN24 oraz TVN - około godziny 10.00 - z propozycją debat "jeden na jeden"
ministrów i później z propozycją debaty premier Donald Tusk - premier
Jarosław Kaczyński.

Nie minęły trzy godziny i tę samą propozycję złożył na konferencji prasowej
Donald Tusk.

Oczywiście być może jest to przypadek, ale też argument do tego, żeby nie
robić debat w TVN, Polsacie, TVP, tylko tutaj, w centrum programowym.

Tu jest miejsce, żeby rozmawiać o programach. A z tego, co powiedziałem,
możecie państwo sami wyciągnąć wnioski, dlaczego doszło do takiej zbieżności
propozycji jednej z komercyjnych stacji i propozycji premiera rządu RP -
powiedział Hofman.

Więcej http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110823&typ=po&id=po09.txt

Data: 2011-08-23 23:17:52
Autor: u2
Ogon merda psem?
W dniu 2011-08-23 21:33, abc pisze:
Oczywiście być może jest to przypadek, ale też argument do tego, żeby nie
robić debat w TVN, Polsacie, TVP, tylko tutaj, w centrum programowym.

Polsat nieco się różni od WSI 24, ostatnio aż się zdziwiłem, bo w studio
był niejaki pan Adam Cymer, który bezpardonowo krytykował nie-rząd Tuska :)

Ogon merda psem?