Ogon pod siebie i w nogi!

Data: 2021-04-15 09:50:32
Autor: Runt
Ogon pod siebie i w nogi!
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26980007,senatorowie-pis-opuscili-sale-przed-wystapieniem-bodnara-bosacki.html#do_w=46&do_v=142&do_a=286&s=BoxNewsLink

"Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar podsumowywał w środę w Senacie swoją ubiegłoroczną działalność. Tuż przed wejściem na mównicę salę posiedzeń opuścili politycy Prawa i Sprawiedliwości. Jak wyjaśniał wicemarszałek Marek Pęk, było to wyrażenie sprzeciwu wobec m.in. "upolitycznionej kadencji" Adama Bodnara."

Buhahhahahhahahhahahaaaa!  Winny Bodnar! Winny Tusk! Winni wszyscy!

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-04-15 04:18:52
Autor: Zenek Kapelinder
Ogon pod siebie i w nogi!
czwartek, 15 kwietnia 2021 o 09:50:32 UTC+2 Runt napisał(a):
[...]
Tytuł to o twoim ojcu. A mówiłem żebyś go po jajach nie kopał jak mogę do szczania podnosi.

Data: 2021-04-15 15:48:17
Autor: Runt
Ogon pod siebie i w nogi!
[...]

Tytuł to o twoim ojcu.
nie zenusiu, o twoim ;-0====

A mówiłem żebyś go po jajach nie kopał jak mogę do szczania podnosi.

POwtarzasz się zensusi. jestes już po lobotomii? ;-)))

Masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

Data: 2021-04-15 18:52:14
Autor: Mark Woydak
Ogon pod siebie i w nogi!
[...]

Chłopie, lecz się na cokolwiek.

--
MW

Data: 2021-04-15 11:53:26
Autor: Zenek Kapelinder
Ogon pod siebie i w nogi!
czwartek, 15 kwietnia 2021 o 18:50:40 UTC+2 Mark Woydak napisał(a):
> czwartek, 15 kwietnia 2021 o 09:50:32 UTC+2 Runt napisał(a): >> https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26980007,senatorowie-pis-opuscili-sale-przed-wystapieniem-bodnara-bosacki.html#do_w=46&do_v=142&do_a=286&s=BoxNewsLink >> >> "Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar podsumowywał w środę w Senacie >> swoją ubiegłoroczną działalność. Tuż przed wejściem na mównicę salę >> posiedzeń opuścili politycy Prawa i Sprawiedliwości. Jak wyjaśniał >> wicemarszałek Marek Pęk, było to wyrażenie sprzeciwu wobec m.in. >> "upolitycznionej kadencji" Adama Bodnara." >> >> Buhahhahahhahahhahahaaaa! Winny Bodnar! Winny Tusk! Winni wszyscy! >> >> -- >> Runt >> >> Thanks for visiting and have a fantastic day! > Tytuł to o twoim ojcu. A mówiłem żebyś go po jajach nie kopał jak mogę do szczania podnosi. >
> [...]
Nie wiesz o co chodzi to się nie wpierdalaj.

Data: 2021-04-16 07:50:25
Autor: Runt
Ogon pod siebie i w nogi!
W dniu 2021-04-15 o 20:53, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Brawo zensuiu! Brawo!

Zrobiłeś już sobie lobotomię? ;-))))

Data: 2021-04-16 03:52:07
Autor: Zenek Kapelinder
Ogon pod siebie i w nogi!
piątek, 16 kwietnia 2021 o 07:50:26 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
Brawo zensuiu! Brawo! Zrobiłeś już sobie lobotomię? ;-))))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Jeszcze nie. Jesteś pizdziak vel runt dziura w dupie straszna antyreklama lobotomii. I nie kop że złości ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

Data: 2021-04-17 08:00:20
Autor: Runt
Ogon pod siebie i w nogi!
W dniu 2021-04-16 o 12:52, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
piątek, 16 kwietnia 2021 o 07:50:26 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
--
Zrobiłeś już sobie lobotomię? ;-))))
-- Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Jeszcze nie.
What you need is an enema! And lobotomy! ;-)))

Jesteś pizdziak
zenusiu, jak się miewa twaja asshole? ;-))

vel runt
C-VEL zenek, a son of a bitch ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, wciąż tęsknisz za burdelowymi czasami u hanssa? ;-)))

straszna antyreklama lobotomii.
zenusiu, jak widać po twoim zachowaniu stopień zidiocenia osiąga w twoim przypadku apogeum. twoje IQ już dawno obniżyło się <30 pkt!

I nie kop że złości
własnie zenusiu, nie kop swego "tate" ;-)))

ojca
zenusiu, wiejski bękarcie, ty nigdy nie bedziesz ojcem ;-)))

po jajach
zenusiu, wciaż tęsknisz za jajami psa hanssa? ;-)))

jak nogę
no jak zenusiu, jak podnosisz? ;-)

do szczania podnosi.
uwielbiasz szczyny i koopsztale, prawda? ;-))

Do you want to say something in the topic? ;-)))

Data: 2021-04-15 13:29:54
Autor: _Master_
Bodnar WON! i w nogi...

Data: 2021-04-15 18:51:22
Autor: Mark Woydak
Bodnar WON! i w nogi...
W dniu 2021-04-15 o 13:29, _Master_ pisze:

W czym ci Bodnar przeszkadzał? Jesteś zwykłym chamem lizodupie.

--
MW

Data: 2021-04-15 19:30:19
Autor: _Master_
Bodnar WON! i w nogi...
W sumie masz rację.
To tylko mały człowieczek z wypraną lewacką mózgownicą. ;-)
Niech się zahaczy w jakiejś fundacji... ;-)

A jego pogonienie ze stanowiska prawdopodobnie będzie przyczynkiem ;-) do ZAMROŻENIA przybytku RPO

Przeszkadza mi generalnie RPO jako kolejny bezsensowny urząd do niczego nie potrzebny a tylko usprawiedliwiający źle funkcjonujący wymiar sprawiedliwości.

WON! z ciepłymi posadami!

Data: 2021-04-16 07:50:10
Autor: Runt
Kali kraść... DOBRZE!
W dniu 2021-04-15 o 19:30, kanalia komusza _Master_ pisze:
W sumie masz rację.
To tylko mały człowieczek z wypraną lewacką mózgownicą. ;-)
Projekcja ;-))))

Niech się zahaczy w jakiejś fundacji... ;-)
np.

https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/300-tys-zl-dotacji-dla-swiezo-zalozonej-fundacji-tak-prezesem-jest-radny-pis,1020772.html

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1919166,1,miliony-dla-fundacji-i-stowarzyszen-zwiazanych-z-pis.read

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26300253,publiczne-miliony-od-pis-dla-swoich-organizacji-dzialaja.html

Niestety, obsadzone przez familie z PiS ;-)))

A jego pogonienie ze stanowiska
POgonienie? jakież to demokratyczne! typowe dla takich jak ty kanalii!

prawdopodobnie będzie przyczynkiem ;-) do ZAMROŻENIA przybytku RPO
POwaznie? znaleźliście sposób na "rozmrożenie" Senatu?

Przeszkadza mi generalnie RPO jako kolejny bezsensowny urząd do niczego nie potrzebny

POwiedz no typku pasący krowy, do czego jest w PL potrzebny prezydent?

a tylko usprawiedliwiający źle funkcjonujący wymiar sprawiedliwości.
co za bełktot ;-)))

nie masz przypadkiem na nazwisko Piotrowicz? ;-)))

WON! z ciepłymi posadami!

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1970404,1,prorodzinna-polityka-pis-posady-dla-dzieci-malzonkow-i-stryjow.read

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/panstwowe-posady-dla-zon-i-partnerek-politykow-pis/nw114x7

https://oko.press/partyjne-spolki-skarbu-panstwa-czy-da-sie-skonczyc-z-tym-podzialem-lupow/

https://www.newsweek.pl/tematy/pis-obsadza-panstwowe-spolki-nie-licza-sie-kompetencje/92ebxjn

NAPRAWE ŚWIATA ZACZNIJCIE OD SIEBIE!

Data: 2021-04-16 16:25:46
Autor: _Master_
Kali kraść... DOBRZE!
Uzasadniasz jeden debilizm drugim?

A żeby Ci jeszcze bardziej podnieść ciśnienie:

https://twitter.com/tylko_prawda_/status/1382637341341315074

Data: 2021-04-17 08:00:24
Autor: Runt
Kali kraść... DOBRZE!
W dniu 2021-04-16 o 16:25, świniopas _Master_ pisze:
--

Uzasadniasz jeden debilizm drugim?
w twoim przypadku tak! ;-)

A żeby Ci jeszcze bardziej podnieść ciśnienie:
https://twitter.com/tylko_prawda_/status/1382637341341315074

https://twitter.com/pisorgpl/status/1315255873732829184

Wpis Wilka i Puchacza ;-)))

Tu sobie obiniżysz cisnienie:  https://tinyurl.com/f5ehpzts

ty sie chłopie w w końcu zdecyduj, jesteś konfederatą czy lizusem PiS-u?